Windows Vista is denk ik je antwoord op "waarom".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou niet weten hoe, maar waarom wil je dit?
nou, vista start redelijk snel op bij mij, maar soms moet ik eigenlijk al vertrokken zijn naar school en moet ik toch nog ff naar roosterwijzigingen kijken, en heb dan geen tijd om vista op te starten. ik wil soms ook gewoon ff op Fok! en heb geen zin om mijn hele computer op te starten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef TR08 het volgende:
[..]
Windows Vista is denk ik je antwoord op "waarom".
Alle laptops die ik ken die met Vista geleverd zijn doen er uren over om op te starten. Je kunt gewoon koffie zetten en drinken (heb ik geprobeerd!) voor windows zo ver klaar is dat er sprake is van iets dat lijkt op werkbaar internet en email.
dat duurt ook lang. en mijn fentilator blijft om de een of andere reden doorblazen als ik hem in slaaptstand zet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zet je hem dan ook uit? Gewoon in slaapstand zetten.
ok, ik heb het gevonden. het schijnt een linux systeem te zijn. ik ga de probeerversie een proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef Lithia het volgende:
Ik heb de software wat je noemt.
Bij mij staat eronder dat het Splashtop heet. Verder weet ik er niets vanaf.
De software die de TS bedoelt zijn ook stripped down Linux boots.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef geelkuikentje het volgende:
Het wordt zeker niet gewaardeerd als ik zeg dat je een dual boot Ubuntu/Windows Vista moet maken? Ubuntu start supersnel op en is ook superveilig.
Ik heb het meegekregen toen ik een HP laptop (windows 7) kocht. Het werkt wel erg snel ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
ok, ik heb het gevonden. het schijnt een linux systeem te zijn. ik ga de probeerversie een proberen.
Wat voor een faalcomputer heb je dan? En je hebt twee soorten slaapstand hè, één waar wel spanning op het RAM blijft en eentje waar dat niet het geval is. Ik weet niet precies hoe ze heten in Windows.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
dat duurt ook lang. en mijn fentilator blijft om de een of andere reden doorblazen als ik hem in slaaptstand zet.
laat maar, ik wil gewoon mijn computer volledig uitzetten, die ventilator maakt veel lawaai en ik kan er niet bepaald makkelijk mee slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat voor een faalcomputer heb je dan? En je hebt twee soorten slaapstand hè, één waar wel spanning op het RAM blijft en eentje waar dat niet het geval is. Ik weet niet precies hoe ze heten in Windows.
Bij Ubuntu hoef je je niet aan te melden. Dat kan je zelf instellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef wiebelstront het volgende:
heb ubuntu ook eens geprobeerd, ik weet da thet een stuk sneller is als windows, maar ik moet me nog steeds aanmelden
maar dan nog. als ik moet geloven hoe snel Splashtop OS opstart is dat nog altijd sneller als ubuntuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bij Ubuntu hoef je je niet aan te melden. Dat kan je zelf instellen.
Windows ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bij Ubuntu hoef je je niet aan te melden. Dat kan je zelf instellen.
nee, dat is lame. kun je geen pagina's bezoeken die geen mobiele versie hebben(zoals de site van mijn school). en dat is trouwens geen oplossing van mijn probleem, zo omzeil je het alleen maar. want de volgende vraa gnatuurlijk nu is dan welk abo moet ik pakken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef twiFight het volgende:
Trouwens, is een telefoon met goedkoop internet abo niet wat je zoekt?
ok, zal ik straks eens proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Probeer Chromium OS eens als het klaar is, dat is wel wat je zoekt denk ik
Sorry, waarom niet? Je kunt elke pagina prima bezoeken hoor, mits je telefoon de technieken ondersteunt die het gebruikt, wat de meeste moderne telefoons wel doen. En het is zeker wel een oplossing van je probleem, want je bent sneller op internet dan dat je Windows kunt laden, zelfs nog sneller dan een Linux boot dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
nee, dat is lame. kun je geen pagina's bezoeken die geen mobiele versie hebben(zoals de site van mijn school). en dat is trouwens geen oplossing van mijn probleem, zo omzeil je het alleen maar. want de volgende vraa gnatuurlijk nu is dan welk abo moet ik pakken?
1. mijn samsung star is NIET sneller als windowsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Sorry, waarom niet? Je kunt elke pagina prima bezoeken hoor, mits je telefoon de technieken ondersteunt die het gebruikt, wat de meeste moderne telefoons wel doen. En het is zeker wel een oplossing van je probleem, want je bent sneller op internet dan dat je Windows kunt laden, zelfs nog sneller dan een Linux boot dat kan.
Als je iid zo goochem bent om hibernate en suspend met elkaar te verwarren moet je niet met je beschuldigende vingertje naar windows wijzen, maar zelf een fanspeed tooltje ritselen of even kijken in het BIOS op welke stand de fanspeed staat ingesteld. De default in mijn BIOS is maximum speed; die had ik na de update gauw teruggezet naar Energy Efficiënt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat voor een faalcomputer heb je dan? En je hebt twee soorten slaapstand hè, één waar wel spanning op het RAM blijft en eentje waar dat niet het geval is. Ik weet niet precies hoe ze heten in Windows.
Fanboy alertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Als je iid zo goochem bent om hibernate en suspend met elkaar te verwarren moet je niet met je beschuldigende vingertje naar windows wijzen, maar zelf een fanspeed tooltje ritselen of even kijken in het BIOS op welke stand de fanspeed staat ingesteld. De default in mijn BIOS is maximum speed; die had ik na de update gauw teruggezet naar Energy Efficiënt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |