abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93192910
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat lijstje kwam direct van www.rijksoverheid.nl :D
Doe mij de directe bron van dat lijstje dan maar. Dan heb je denk ik iets verkeerd begrepen, of de overheid maakt een enorme blunder ;)

Edit, ik heb hem al gevonden ,misschien had je de kop erboven mee moeten kopieren:
quote:
Zorg die niet onder het eigen risico valt

Niet alle zorg valt onder het verplichte eigen risico. Voor de volgende zorgkosten betaalt u geen eigen risico:
Die laatste twee vallen dus niet onder het eigen risico omdat ze niet onder de zorgverzekering vallen, de eerste drie zijn vrijgesteld. Over de rest van de zorg uit de hoofdverzekering betaal je wel eigen risico.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:04:00 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_93193016
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe mij de directe bron van dat lijstje dan maar. Dan heb je denk ik iets verkeerd begrepen, of de overheid maakt een enorme blunderv ;)
http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html

Edit: te laat, maar je hebt gelijk! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_93193083
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html

Edit: te laat, maar je hebt gelijk! O+
:*
pi_93193398
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De enige manier waarop dát niet onder je verplicht eigen risico valt is wanneer je in het buitenland woont en in Nl werkt en je de zorg in je woonland krijgt. Anders mag je dit jaar echt je eigen risico aftikken.
nee hoor! Lees de cz polis online maar eens door.
pi_93194321
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef -moppie- het volgende:

[..]

nee hoor! Lees de cz polis online maar eens door.
Ik weet wat er in de cz-polis staat, heb er zelf ook één en ieder ziekenhuisbezoek valt onder je eigen risico, dit is niet cz-specifiek want het eigen risico is een overheidsregel. Een andere uitzondering zou trouwens ook nog kunnen als je geen nog 18 bent betaal je ook geen eigen risico. Maar inmiddels gaan we behoorlijk offtopic, want het ging hier om onverzekerden,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')