quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind dat iedereen Navarro moet krijgen
Laten we de derde set even afwachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
voor alle Riba kiezers; je moet een nieuwe speler kiezen!
Behalve als XL/Intel zeggen dat het niet hoeft
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen automatische switch naar Navarro?
Dan ga ik maar voor Berlocq als dat zo is ...
En zo belanden we bij de waarheid!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt nooit voor Navarro gekozen, dus dat zou niet kloppen.
'Mag' is hier natuurlijk een sluw gekozen verwoording, want eigenlijk moet je. Je oorspronkelijke speler is immers uitgevallen; het zou nergens op slaan dat je dan automatisch zijn vervanger hebt. Riba krijgt ook niet het prijzengeld van Navarro natuurlijk.quote:4. Opgave tijdens de wedstrijd telt als een nederlaag, bij een walk-over/withdrawal mag je een reserve kiezen.
Een kudde schapen, dat zijn jullie! De regels zijn er niet voor niets! Jullie hoppen van de ene massapick (Riba), naar de andere (Berlocq)!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef luckass het volgende:
Ik heb in het vorige topic Berlocq gekozen... wat een organisatie...
We kiezen voor jou falende masspicks en dan krijgen we dit!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een kudde schapen, dat zijn jullie! De regels zijn er niet voor niets! Jullie hoppen van de ene massapick (Riba), naar de andere (Berlocq)!
En dan moet ik alles maar weer aanpassen en oplossen, ja m'n reet!
Zolang we door zijn, prima. Zonde dat Riba niet met een blessure begon aan zijn partij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Salamando het volgende:
Mijn redelijk unieke pick, wat doen jullie!
en bedanktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zolang we door zijn, prima. Zonde dat Riba niet met een blessure begon aan zijn partij.
quote:
Ik wilde graag een unieke pickquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef VegaKip het volgende:
In het vorige topic staat mijn pick, weet niet of ik vergeten ben, aangezien de rest van de picks er wel bij lijkt te staan?
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:13 schreef XL het volgende:
Zo hoort dat BoWa... je kunt wel zien dat jij het knaapje van intel bent.... eerst de OOP plaatsen en dan blind met je vinger prikken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wilde graag een unieke pick
Zo gek was dat niet. Giraldo stond een paar weken geleden nog in de finale van een ATP gravel toernooi, en won op hardcourt dit jaar ook al van Monty...quote:
Ik wil het niet weten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Zo gek was dat niet. Giraldo stond een paar weken geleden nog in de finale van een ATP gravel toernooi, en won op hardcourt dit jaar ook al van Monty...
Ik had het wel willen weten voorafquote:
niet veel mensen hebben nog keusquote:
Dan krijg je er 2quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, die was niet eens bewust.
6-0 6-0quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoe heeft hij de finale gehaald?
Ja haha geldt voor mij hetzelfde. Eerste was Rotterdamquote:Op maandag 28 februari 2011 03:50 schreef danusz1986 het volgende:
Zo speel je bijna nooit een toernooi uit en zo speel je er 2 achter elkaar uit.
Dat is een toffe zegquote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef wimderon het volgende:
Is dit niks voor de winnaar?
http://family-sport.com/p(...)th=23&products_id=67
Nog goedkoper dan Martin (logisch natuurlijk, maar dat terzijde).
http://www.flamingpenguin(...)age=shirt&shirtID=39
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef wimderon het volgende:
Is dit niks voor de winnaar?
http://family-sport.com/p(...)th=23&products_id=67
Nog goedkoper dan Martin (logisch natuurlijk, maar dat terzijde).
http://www.flamingpenguin(...)age=shirt&shirtID=39
Al een hele tijd geblesseerdquote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dani gestopt ofzo? Hoor je echt helemaal niets meer van. Freak.
Met zo'n voorbereiding kom je niet ver.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef FedExpress het volgende:
Ik ben blij dat het pas morgen begint. Iets met carnaval...
you'll be surprisedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zo'n voorbereiding kom je niet ver.
Ok mooi. Ik dacht dat M|TT het anders zou doen, maar dat was natuurlijk een rare gedachtequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 1: Zverev
Beetje laf dat jullie nu ineens niet meer voor De Voest gaan.
Oh, Bruce117, ik kan dus m'n eigen picks doorgeven!
De tennisgame is keihard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Jiveje het volgende:
Begon zo leuk, vervolgens vergeet ik 2x achter elkaar een toernooi.
Ik heb nog geen fatsoenlijk toernooi gespeeld dit jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Jiveje het volgende:
Begon zo leuk, vervolgens vergeet ik 2x achter elkaar een toernooi.
Aha, de Sam Querrey van FOK.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fatsoenlijk toernooi gespeeld dit jaar
net op tijd, begon een minuutje laterquote:
Kan ik tenminste een keer een wedstrijd volgen waar ik op zit. Iedere day-after tt 649 kijken en hopen op de 1e van de 2 van elk koppel is ook kneus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
net op tijd, begon een minuutje later
We gaan maar weer eens ouderwets switchen naar Kohlschreiber dit keer ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |