VIEZE, GORE, VUILE SPAMHOER!quote:
De groetjens aan Goudvis die nu aan het koken is.quote:
Je hebt die van mij toch al?quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeeedenavond dames en heren
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeeedenavond dames en heren
Ik wil de groetjens doen aan Sharon, gewoon omdat het kan.quote:
Het is net als met trollen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je blijft happen, daarom
Ik weet dat ie geband is, waarom weet ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat heeft Dalando gedaan dan?
Gebaggerd. een week banquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat heeft Dalando gedaan dan?
broeder hoorde je m'n groetquote:
Graag gedaanquote:
Jamattie, thug life emery alles. Neem die kretek dan komt goed.quote:
Snuf, noem die kerel gewoon Herman. Is dat gezever om zijn naam ook klaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Geen respect voor Tim-Elzinga, zn request wordt zowaar genegeerd
@Snuf: Onoe-vrie-jef ofzo:P
Goeden ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuf, noem die kerel gewoon Herman. Is dat gezever om zijn naam ook klaar
Zijn jullie er weer?quote:
Oh, ik ga een kretekje roken met sharr...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik ga een kretekje roken met sharr...Nu ben ik zenuwlappig
Misschien meer warm water bijdoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik had je gewaarschuwd hè?quote:
Ik heb nooit zware shag op. Niet eens shag. Ik haat shag. En ik ben wel gestopt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd hè?
Is nog erger dan zware shag
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 18:45 uur
01. 240 sharr
02. 222 SperzieboonToon
03. 218 Ajacied422
04. 214 Viro
05. 173 Goudvis_
06. 169 djkoelkast
07. 160 naatje_1
08. 147 gebruikersnaamhier
09. 132 mc-Piel
10. 127 Knetterkrankjorum
11. 120 Spouwerranger
12. 113 Snuf.
13. 091 sinterklaaskapoentje
14. 087 Huppelmuts
15. 081 92Merel
16. 079 Ragboer
17. 077 Rockiejj
18. 074 Popje-popje
19. 067 heloef
20. 055 LovelyLady
OPBOKKEN VIEZE SPAMHOER! IK WENS JE EEN PERMABAN TOE!quote:
ik post alleen stats en jij flipt 'mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
OPBOKKEN VIEZE SPAMHOER! IK WENS JE EEN PERMABAN TOE!
Ben je nog steeds een non-smoker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nooit zware shag op. Niet eens shag. Ik haat shag. En ik ben wel gestopt, natuurlijk.
Weltrustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik ga eten, toedels!![]()
Tot straks
tot zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga lekker een biefstukje met FRIET etentot zo
Ik doe mijn uiterste best om het te blijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een non-smoker?
En hoe gaat het met je ribben?
Als krasloten het zeggen is het zo: patat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga lekker een biefstukje met FRIET PATAT etentot zo
het is FRIETquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga lekker een biefstukje met PATAT etentot zo
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als krasloten het zeggen is het zo: friet
Aww, arm dingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste best om het te blijven![]()
Met een aantal paracetamol erin gaat het wel redelijk, 's nachts kan ik alleen niet slapen van de pijn omdat ik niet weet hoe ik moet gaan liggen
Jemig, na al die discussies op fok weet je het toch ongeveer wel? Het is dodestukjesgebakkendier, geen biefstukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga lekker een biefstukje met FRIET etentot zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who motivates the motivator?
het is dodestukjen gebakken bil van een dooie koeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Jemig, na al die discussies op fok weet je het toch ongeveer wel? Het is dodestukjesgebakkendier, geen biefstuk
ze noemen stroopwaffel strpwflquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.krasloten.nl/s(...)/Spel48NLKrassen.pdf
[ afbeelding ]
Het is patat. Klaar.
Weet jij de testserver?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is patat. Klaar.
Krasloten liegen nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is patat. Klaar.
STOOFPNquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ze noemen stroopwaffel strpwfl
Keiharde feitenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Patat: Ongeveer 998.000 resultaten (0,14 seconden)
Friet: Ongeveer 425.000 resultaten (0,09 seconden)
Duh. Patat is erkend.
Oké thanks!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat op de wiki en de wiki staat in de OP.
Er zijn 2 testservers.
Monoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Halloin, ik ben er weer.
Ik zat in de bus en hoorde Snuf mijn show prijzen.
Een nogal enge glimlach kwam tevoorschijn op mijn gezicht
Hoiiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Halloin, ik ben er weer.
Ik zat in de bus en hoorde Snuf mijn show prijzen.
Een nogal enge glimlach kwam tevoorschijn op mijn gezicht
Jep. Ik ga hem pas lezen als ik hem daadwerkelijk voorleesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JIJ MIJN VERHAAL VERSIE 2.0 ONTVANGEN?
Hij is lauw hoor volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Ik ga hem pas lezen als ik hem daadwerkelijk voorlees
ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Ik ga hem pas lezen als ik hem daadwerkelijk voorlees
Ik snap nog steeds niet wat die walvis en dat plaatje die die mongool vast heeft, moeten voorstellenquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat die walvis en dat plaatje die die mongool vast heeft, moeten voorstellen
die walvis is de SFW versie van Tubgirlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat die walvis en dat plaatje die die mongool vast heeft, moeten voorstellen
die mongool heeft een plaatje van een vingernagelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ssssstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Oh god ik herken er nu pas een nagel in
Ik ook, had ik het maar nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Oh god ik herken er nu pas een nagel in
Ik ga tubgirl googlen.. Als ik niet meer terug, fijn leven iedereen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
die walvis is de SFW versie van Tubgirl
Ik dacht dat het een bak was die in iemands anus was geduwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die mongool heeft een plaatje van een vingernagel
Geen tubgirl googlen! DOE HET NIETquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga tubgirl googlen.. Als ik niet meer terug, fijn leven iedereen!
[..]
Ik dacht dat een bak was die in iemands anus was geduwd
Inderdaad.quote:
Nog niet gedaan. Ik bewaar het voor strakjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen tubgirl googlen! DOE HET NIET!
Doe het nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog niet gedaan. Ik bewaar het voor strakjes
Zo erg is het niet, ik zal het omschrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog niet gedaan. Ik bewaar het voor strakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, ik zal het omschrijven.
NFSW
Ja ik heb het gegoogled.. Ik kwam automatisch uit op meatspin.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte stiekem dat ik jouw show al had gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Epische luisteraars:
Maak allen nog een leuk ranzig goor verhaal voor in de show vanavond
Stuur dezen even over de PM
Dank u wel, groet Monopoly
Helaaschquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ik jouw show al had gemist
Huppppel, hoe is het?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ik jouw show al had gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm kut en klotequote:
Pindakaas.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind deze tubgirl vele malen meer geslaagd
Tis maar wat je lekker vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wat houdt onz radio live in (donderdag op het rooster)?
Goeden vraag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat had woensdag moeten zijn. Stom.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik wel eensquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat had woensdag moeten zijn. Stom.
Wat houd het woensdag in dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat had woensdag moeten zijn. Stom.
Flauw zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks, het gaat dan dus niet door.
Nomnomnomquote:
Wij macaroniquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hebben wij ook gegeten.. en ravioli
Lekker ik heb net tortellini gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 borden nu, en vanavond nog een groot bord, dan is het op
Je hoorde DJVTquote:
Handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik eet als een malle, en blijf een magere lattenbodem
Dat is heul normaal hoor, voor Surinaamse begrippen dan.quote:
Ik ben dan ook een blanke surinamer, die de surinaamse taal niet machtig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is heul normaal hoor, voor Surinaamse begrippen dan.
Kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat op een rare manier te denken
Mono postte:
Ik gaat ff een pan spaghetti maken!
Ik kan een persoon zijn
Popje postte:
een hele pan voor jezelf?
Jezelf kan een persoon zijn
En de monstercock ontbreekt ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een blanke surinamer, die de surinaamse taal niet machtig is.
Ik ben een zwarte surinamer die de taal niet machtig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een blanke surinamer, die de surinaamse taal niet machtig is.
Size doesnt matter... right?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de monstercock ontbreekt ook
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de monstercock ontbreekt ook
Echt zoveel? na 3 kwart bord zit ik al volquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is heul normaal hoor, voor Surinaamse begrippen dan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
djkoelkast heeft een naam voor mij bedacht.. en hij is zooooo fout
Met trots mag ik jullie mijn naam presenterenDJ LoLa
leuk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Haha ik vind 'm tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh mijn moeder heeft dat ook altijd die eet daarom in gedeeltes haar bord leeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt zoveel? na 3 kwart bord zit ik al vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rolling in the deeeeeeeep![]()
![]()
DJ LoLaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem wel grappig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het klinkt een beetje sjonnie en anita-achtig
[..]
Ja ik ook wel
miss had ie zo zijn redenen ^^quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb een webcam gehad van Koelkast, lief he?
dj lovelylady vond ik te lang, dj lady vond ik niks, en mijn echte naam gebruiken is geen optiequote:
Ah die Koelkast weer waar wij behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb een webcam gehad van Koelkast, lief he?
Ik luister zeker, jouw muzieksmaak gezien hebbende!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dj lovelylady vond ik te lang, dj lady vond ik niks, en mijn echte naam gebruiken is geen optie
Dj LL is ook 3 x niks
Ennieweej jullie pakken het leuk op dus als alles goed gaat, gaat djkoelkast mij donderdag even helpen met de instellingen en wie weet kan ik heel snel voor jullie gaan draaien
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah die Koelkast weer waar wij behoefte aan hebben.
Vertaling?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Goudvis_ het volgende:
Goede tekst wel dit
A la sortie de l'école, le dealer est toujours là,
Au coin de la rue
Wat heb je gehaald?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gewoon even naar de chinees geweest net
dv is er toch ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik luister zeker, jouw muzieksmaak gezien hebbende!En sowieso, eerste vrouwelijke DJ!
Bij de uitgang van de school, de dealer is altijd daarquote:
Goede tekst inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bij de uitgang van de school, de dealer is altijd daar
Op de hoek van de straat
Ja het wordt nog mooierquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een ziek, walgelijk, vies en lang verhaal gemaakt over Naatje, Ajacied422 en Ragboer ( en ook een zinnetje over Toon)..
Wie wil hem horen bij Mono?
Jij doet niets vies, je wordt alleen vermoord door Ragboer!quote:
bitte!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een ziek, walgelijk, vies en lang verhaal gemaakt over Naatje, Ajacied422 en Ragboer ( en ook een zinnetje over Toon)..
he he niet te veel spoilersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij doet niets vies, je wordt alleen vermoord door Ragboer!
Vooral Naatje doet vies
IK ZEG DOEN!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
Jij hebt ook vakantie merk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef mc-Piel het volgende:
Nu moet mono nog goedkeuren jongens.. hij is bijna een a4tje lang!
Leuke rolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij doet niets vies, je wordt alleen vermoord door Ragboer!
Vooral Naatje doet vies
Mij bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef mc-Piel het volgende:
Het moest een zin of 10 zijn, zei hij vorige keerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef mc-Piel het volgende:
We moeten af en toe uitzonderingen maken nietwaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het moest een zin of 10 zijn, zei hij vorige keer
Goed goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We moeten af en toe uitzonderingen maken nietwaar?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe gaat het met je moeder trouwens?
Ik heb niks gesloopt ik heb hetzelfde gedaan als altijd.quote:
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ideemorgen ga ik heen, eveneens mijn schoonmoeder, die ligt ook in het ziekenhuis
Draai die zelf dan. Ik vind dezen leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
GODVERDOMME HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN![]()
!
NIET DE VERSIE MET BUSTA RHYMES!!!.. die stinkt naar anus
!
Inderdaad. Gewoon Tiesto en Diplo, dat is de beste. Ze hebben zelfs een remix gehoord met Miley Cyrusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
GODVERDOMME HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN![]()
!
NIET DE VERSIE MET BUSTA RHYMES!!!.. die stinkt naar anus
!
Miley Cyrusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon Tiesto en Diplo, dat is de beste. Ze hebben zelf een remix gemaakt met Miley Cyrus![]()
Om te huilen, echt
Me2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Draai die zelf dan. Ik vind dezen leuk.
oh, En is de operatie geslaagd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja van mijn moeder wist ik het, schoonmoeder was vrij onverwachts maar niks ernstigs hoor
Wel een lekker wijf.quote:
Ik respecteer je mening!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Draai die zelf dan. Ik vind dezen leuk.
Pics ter ondersteuning aub.quote:
Ik heb voor de grap even dr laatste hit op youtube zitten kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf.
Maar dat Hannah Montana is![]()
En haar muziek is nog meer
Je hebt de hele dag hier gezeten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:39 schreef mc-Piel het volgende:
Overigens mensen, mijn verhaal is gebaseerd op waargebeurde verhalen en evenementen die vandaag hebben plaatsgevonden!
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh, En is de operatie geslaagd?
Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag hier gezeten..
Ze is inderdaad lekker. Maar die serie en die popliedjens van haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |