WHAHAHAH TS verzoekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik verzoek je om met dit soort reacties te stoppen.
En anders?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef timaz het volgende:
[..]
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef timaz het volgende:
[..]
Dan verzoek ik jou om niet zo wijsneuzerig te doen, mannetje, met de Dadiparkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd, mannetje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan verzoek ik jou om niet zo wijsneuzerig te doen, mannetje, met de Dadipark
Was dat een actie voor een of ander goed doel, of was het gewoon voor de lol, een soort van 'blufactie' zeg maar?quote:
Ik had het dan ook uiteraard niet tegen jou.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik ben joun baas niet...
Ga maar gewoon je gangetje hoor in het leven!
Gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef timaz het volgende:
[..]
Was dat een actie voor een of ander goed doel, of was het gewoon voor de lol, een soort van 'blufactie' zeg maar?
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef maxburger het volgende:
Of gewoon een stel stinkende nudisten natuurlijk.
moet je er eerst een ezeltje-strek-je munt indoen. Of gewoon even op bezoek gaan bij DadiParkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef timaz het volgende:
Komt er weer eens wat tempo in dit topic zoals 1 uur geleden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |