abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93160046
Duurde beetje te lang.

Mag trouwens toch wel hopen dat ik mijn coins en kaarten nog krijg :o
pi_93161065
Over paar uur heb je ze wel weer hoor.
pi_93162082
Uit de halve finale gegooid na penaltys. En ik domineer de hele wedstrijd. Gatverdamme.
pi_93163192
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/67555598

" Thiago Silva...Thiago Silva speelt de bal, heel goed naar Diego Milito, Diego Miliito, Diego Milito neemt de bal aan! DIEGO MILITO, DIEGO MILITO, DIEGO MILITO, DIEGO MILITOOO OOWWOOOOOOOOOOOO....THIAGO SILVA SPEELT DE BAL NAAR DIEGO MILITO, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN. WE SPELEN NOG OFFICIEEL 74 MINUTEN! DIEGO MILITO 1- 0!!!!!"

:D
pi_93164511
Ik vind het irritant :P Ik wil mijn kaartjes en coins :P
pi_93167370
Eindelijk m'n eerste 6k toernooi gewonnen. Dit keer ging het alleen wel heel makkelijk. Finale gewoon 4-0 gewonnen. Heb in het hele toernooi ook maar 4 schoten op mijn doel gehad. :') Tegenstander in de finale had eigenlijk een identiek Italiaans team maar dan beter. (Ik heb de oude Krasic, hij had de nieuwe. Hij had ook de nieuwe Silva en de 86 Eto'o tegen mijn 84 Eto'o.) Maar goed, had zelf mazzel dat het een regenpartij was. Bij slecht weer stel ik me altijd in op slecht voetbal en dan win ik meestal wel.

Pakje van 7500 gekocht en er zat geen reet in. :P Beste was Vieira van Manchester City en een Mexicaanse RM van West Ham. :')

Maar goed, of je het nu momentum of wat dan ook noemt, er zit gewoon een wat vervelend verschil in wedstrijdperformance. Moraal is ook al zo dubieus. Ik bedoel, hoe werkt het precies met moraal? Soms spelen mijn spelers gewoon goed en is de moraal toch laag na de wedstrijd. En je hebt chemistry al, dus het is allemaal zo dubbelop en het leidt af van waar het daadwerkelijk om zou moeten gaan: voetbalvernuft. :P

Ik had namelijk net ook weer een potje waarin de tegenstander eigenlijk beter was, dat merkte ik gewoon aan zijn positionering en rust. Maarja, blijkbaar was er iets mis met zijn spelers want ik won gewoon zonder dat ik ooit heb gecontroleerd. 8)7
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:24:39 #7
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93167677
Wedstrijden winnen en hoge rapportcijfers zorgen voor een hoge morale.:)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93167829
Lastig om die wedstrijden te winnen in het 6k toernooi met een net 82 rated team. Merkt toch dat je spelers soms te kort komen.

Vooral toen ik net Beerens gebruikte omdat Joaquin 2 wedstrijden geblesseerd was en ik geen zin had om te wachten met het spelen van een toernooi :p
pi_93167972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
Lastig om die wedstrijden te winnen in het 6k toernooi met een net 82 rated team. Merkt toch dat je spelers soms te kort komen.
Hangt ervanaf. Eigenlijk maakt de totale rating niet uit, het gaat om de individuele kwaliteiten. Een tegenstander met Walcott, Agbonlahor e.d. kan je ook keihard nakken. Of Rooney en Drogba die alles van afstand knallen. Maar zelfs met slechte teams kun je nog wel winnen als je gewoon in gedachten houdt dat je nooit moet gaan lopen klooien. :P Heb bijvoorbeeld wel eens van een bizar goed team gewonnen met m'n slechte Eredivisie-team. (Geen IF's en veel silvers.)

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/67365211
De Rossi met omhaal voor winnende treffer. 0-1 w/ w/
pi_93172710
Zeg het maar Milito of Zlatan?
pi_93173716
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef zerokil het volgende:
Persoonlijk zou ik Zlatan kiezen. Merk in wedstrijden dat hij zelfs sterke verdedigers makkelijk wegduwt. Krijg regelmatig een enorme zwiep van die gast zonder overtreding.
pi_93173802
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef zerokil het volgende:
Persoonlijk Milito :P
Heeft alles in huis.
pi_93174423
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20:04 #14
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93175333
Wat voor bank heb jij man, mijn team is een stuk minder dan de jouwe en ik heb 84 rating

Allemaal bronzes?
pi_93175408
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar team. :P
pi_93176055
quote:
[ afbeelding ]
Ziek :P
pi_93176057
Geweldig EA, speel ik tegen een vriend en op een gegeven moment spelen we weer eens 2 verschillende wedstrijden elk tegen een AI. Hoe kan je dat in hemelsnaam programmeren. Bravo EA!
pi_93176460
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef lordteddybeer het volgende:
Geweldig EA, speel ik tegen een vriend en op een gegeven moment spelen we weer eens 2 verschillende wedstrijden elk tegen een AI. Hoe kan je dat in hemelsnaam programmeren. Bravo EA!
pi_93176586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Fenomeno het volgende:
Wat voor bank heb jij man, mijn team is een stuk minder dan de jouwe en ik heb 84 rating

Allemaal bronzes?
3 gewoon, rest brons.

Bijgeloof, ook al weet ik stiekem wel dat die shit van teams van 83 of hoger niet waar is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93177662
quote:
[ afbeelding ]
Jezus, goed team. Binnenkort weer een paar potjes doen?
pi_93177864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef emokid het volgende:

[..]

Jezus, goed team. Binnenkort weer een paar potjes doen?
Ja, is goed, kan zo ook wel als je wil. Moet nog ff wat werk doen tot 12u, daarna kan evt wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93178816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, is goed, kan zo ook wel als je wil. Moet nog ff wat werk doen tot 12u, daarna kan evt wel
Oke prima, ben zo rond 12 wel online. :)
pi_93184195
Mijn ploeg na het opmaken van het geld dat ik voor Messi heb kunnen vangen:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iLXjkNQibauQl

Eerste target is nu IF Capdevilla ipv gewoon Capdevilla (linksbacks zijn wel een probleem in Spanje, enige topper is Abidal, maar die vent haat ik dus wil ik niet in mijn ploeg :D ).. maar heb nu maar 8000 coins ofzo, dus moet weer even sparen.
pi_93184466
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef DutchSL het volgende:

Eerste target is nu IF Capdevilla ipv gewoon Capdevilla (linksbacks zijn wel een probleem in Spanje, enige topper is Abidal, maar die vent haat ik dus wil ik niet in mijn ploeg :D ).. maar heb nu maar 8000 coins ofzo, dus moet weer even sparen.
IF Bruno ipv Tiago misschien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93184483
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Haha. ongelooflijk. Wat een potjes. De eerste was gewoon overweldigend maar de tweede helft kwam ik goed terug, helaas niet genoeg. 2-4 verloren.

Tweede pot heb ik van mezelf verloren, teveel 1 op 1 kansen gemist en liet je scoren uit een knullige uitgooi van de keeper.

Derde en vierde heb ik verdiend gewonnen, vind ik althans. :P Heb wel eindelijk mijn team kunnen 'testen' en moet zeggen dat ze fijn spelen. Jouw Lucio is echt een dier maar gelukkig mijn Gervinho ook. :P Mooie wedstrijden in ieder geval en heb eindelijk gewonnen van je, je bent zo'n beetje de beste waarmee ik tegen speel online.
pi_93184581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef DutchSL het volgende:

Waar heb je al dat geld aan opgemaakt? IF Mata is niet zo duur toch, Soldado ook niet. Ik raad je aan om op zn minst Pique of Pepe te kopen, dat zijn muren van verdedigers.
pi_93184620
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Haha. ongelooflijk. Wat een potjes. De eerste was gewoon overweldigend maar de tweede helft kwam ik goed terug, helaas niet genoeg. 2-4 verloren.

Tweede pot heb ik van mezelf verloren, teveel 1 op 1 kansen gemist en liet je scoren uit een knullige uitgooi van de keeper.

Derde en vierde heb ik verdiend gewonnen, vind ik althans. :P Heb wel eindelijk mijn team kunnen 'testen' en moet zeggen dat ze fijn spelen. Jouw Lucio is echt een dier maar gelukkig mijn Gervinho ook. :P Mooie wedstrijden in ieder geval en heb eindelijk gewonnen van je, je bent zo'n beetje de beste waarmee ik tegen speel online.
Damnn..zat echt op het puntje van mijn stoel haha. Je bent een stuk beter geworden, vooral in de actie. Eerste wedstrijd liep het nog erg lekker, maar daarna totaal niet meer. Ik moest de bal vier keer afpakken ook voordat hij eens niet wegschoot naar een speler naar jou en kon totaal niet in mijn spel komen, al is dat uiteraard ook jouw verdienste. Kwalitatief zijn die IF Ligue 1s in ieder geval niet veel minder dan de Serie A...Bij jou bevalt die 4-1-2-1-2 ook een stuk beter dan die 4-1-1 zo te zien..veel dominanter, maar toch veel ruimte. Snap ook niet echt waar die ruimte bij mij vandaan kwam..Sure, je hebt een mannetje extra tegen mijn 4-3-2-1 (op het middenveld bedoel ik dan), maar die ruimte die jij kreeg kon ik alleen maar van dromen haha..stond steeds tegenover 5 man achterin :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93184724
Haha het waren inderdaad spannende wedstrijden. Ik werd er soms zenuwachtig van, dan liep ik met 2/3 man richting je doel en wist ik niet naar wie ik moest spelen. Vaak deed ik dan heel nerveus een willekeurig trucje of die McGeady spin :') Helaas maar een paar keer gelukt.

Elke keer toen jouw IF Ibra de bal kreeg was het pas knijpen, als je er doorheen was dan was het ook direct een goal. Mijn Sané is ook niet de beste. :P
pi_93184771
Ibra is sick ja, al had Lloris in die derde of vierde wedstrijden wel wat zieke saves. Dan duikt hij met de onlogische hand naar de bal zegmaar, ziet er echt vet uit..

Viel me op hoe hard Maicon werd gepakt vaak..dat heb ik toch niet vaak. Gelukkig kon ik die secundaire press dan oppakken met Lucio, maar anders was het echt pijnlijk geworden. Gervinho en Nene zijn sick, Lisandro viel me wat tegen, maar je hebt ook weinig ballen hoog de 16 in gepompt, dan komt hij misschien meer tot zijn recht. Hij is toch een soort Ibra dan denk ik, met betere heading maar minder technisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93184971
Met dat schot van Cambiasso in de laatste wedstrijd had Lloris zo'n redding, ziet er spectaculair uit idd. Alsof die hem net met de vingertoppen redt. :P

Ja op een of andere manier kom ik niet aan koppen toe, mijn manier van spelen is altijd door het midden en over de grond richting de 16. Heb eigenlijk de spelers voor om over de flanken te spelen, Hazard is snel genoeg. Gervinho en Nene (Finishing van 99 :P ) zijn de smaakmakers in mijn elftal.

Misschien komt dat van Maicon omdat ik Makoun op LM had staan, hij is in feite een verdedigende middenvelder en kan dat goed. Zijn IF is echter een LM, weet niet waarom.

Oh ja, en jouw Sanchez zorgt echt voor zieke dreiging. Weet gewoon niet wat ik moet doen als hij aan de bal is.
pi_93185128
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef emokid het volgende:
Met dat schot van Cambiasso in de laatste wedstrijd had Lloris zo'n redding, ziet er spectaculair uit idd. Alsof die hem net met de vingertoppen redt. :P

Ja op een of andere manier kom ik niet aan koppen toe, mijn manier van spelen is altijd door het midden en over de grond richting de 16. Heb eigenlijk de spelers voor om over de flanken te spelen, Hazard is snel genoeg. Gervinho en Nene (Finishing van 99 :P ) zijn de smaakmakers in mijn elftal.

Misschien komt dat van Maicon omdat ik Makoun op LM had staan, hij is in feite een verdedigende middenvelder en kan dat goed. Zijn IF is echter een LM, weet niet waarom.

Oh ja, en jouw Sanchez zorgt echt voor zieke dreiging. Weet gewoon niet wat ik moet doen als hij aan de bal is.
Ik speel eigenlijk altijd met Krasic ipv hem, maar als die moe is dan is het wel fijn om hem achter de hand te hebben. Krasic is veel beter in de passing en afronding, maar tegen jou kwam daar weinig van terecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93187488
Mooie potjes zo te zien :P
pi_93189509
jullie zitten toch op de xbox??? jammer ;(

Gisteravond hele tijd druk geweest om team fit en moraal hoog te krijgen, had geen zin om op auction spullen te kopen. Vanavond maar weer eens 6k toernooitje proberen, hopelijk worden m'n spelers niet zo makkelijk van de bal afgelopen als gisteren
pi_93190151
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Waar heb je al dat geld aan opgemaakt? IF Mata is niet zo duur toch, Soldado ook niet. Ik raad je aan om op zn minst Pique of Pepe te kopen, dat zijn muren van verdedigers.
Ik heb iets van 480k voor Messi gekregen en daar heb ik voor gehaald:
Casillas, IF Lopo, Xavi, Xabi Alonso, IF Tiago, IF Mata, IF Soldado en IF Joaquin.
+ nog wat reserve spelers, formatie kaarten en packs.

Ik heb ook nog wel wat coins (20k ofzo) + veel spelers uit de packs die ik nog moet verkopen, al zitten daar geen echte toppers meer bij.

Mijn centrale verdedigers functioneren eigenlijk wel prima zo. De meeste tegengoals die ik krijg zijn verschrikkelijk irritante penalties wegens hands omdat de tegenstander recht op de hand van mijn verdedigers schiet. Puur voetballend gaat het prima achterin, ook als Godin of Escude eens moet invallen doen ze het goed.

Pique is flink overpriced imo, die heb ik niet eens overwogen. Pepe wel, maar IF Lopo en IF David Navarro lijken mij beter. Het is Lopo geworden, want goedkoper + verdedigend sterker.
Als ik weer veel coins heb kan ik eens kijken naar een Puyol en/of IF Pepe.

Maar eerste prio is de zwakke plek in mijn elftal Capdevilla vervangen. Abidal is geen optie, dus alleen IF Capdevilla blijft over.

Daarna nog eens goed nadenken wie ik als spits wil hebben. Ik moet een snelle spits met een goed schot die ook sterk in de lucht is hebben. IF Soldado doet het op zich prima, maar er zijn wel alternatieven. (Forlan, IF Luis Fabiano, IF Kanoute.. ik speel zelfs met de gedachte om Cristiano Ronaldo als spits te gebruiken, als ik hen ooit kan krijgen, met zijn 89 heading :D ).
pi_93191440
Ah ja, PS3 neem ik aan. Op de 360 kost Messi iets van 350k. :P
pi_93191453
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef OmniRocket het volgende:
jullie zitten toch op de xbox??? jammer ;(

Gisteravond hele tijd druk geweest om team fit en moraal hoog te krijgen, had geen zin om op auction spullen te kopen. Vanavond maar weer eens 6k toernooitje proberen, hopelijk worden m'n spelers niet zo makkelijk van de bal afgelopen als gisteren
Yep, xbox.
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:45:11 #37
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93192254
Vandaag worden de transfers omgezet :)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93193551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ik heb iets van 480k voor Messi gekregen en daar heb ik voor gehaald:
Casillas, IF Lopo, Xavi, Xabi Alonso, IF Tiago, IF Mata, IF Soldado en IF Joaquin.
+ nog wat reserve spelers, formatie kaarten en packs.

Ik heb ook nog wel wat coins (20k ofzo) + veel spelers uit de packs die ik nog moet verkopen, al zitten daar geen echte toppers meer bij.

Mijn centrale verdedigers functioneren eigenlijk wel prima zo. De meeste tegengoals die ik krijg zijn verschrikkelijk irritante penalties wegens hands omdat de tegenstander recht op de hand van mijn verdedigers schiet. Puur voetballend gaat het prima achterin, ook als Godin of Escude eens moet invallen doen ze het goed.

Pique is flink overpriced imo, die heb ik niet eens overwogen. Pepe wel, maar IF Lopo en IF David Navarro lijken mij beter. Het is Lopo geworden, want goedkoper + verdedigend sterker.
Als ik weer veel coins heb kan ik eens kijken naar een Puyol en/of IF Pepe.

Maar eerste prio is de zwakke plek in mijn elftal Capdevilla vervangen. Abidal is geen optie, dus alleen IF Capdevilla blijft over.

Daarna nog eens goed nadenken wie ik als spits wil hebben. Ik moet een snelle spits met een goed schot die ook sterk in de lucht is hebben. IF Soldado doet het op zich prima, maar er zijn wel alternatieven. (Forlan, IF Luis Fabiano, IF Kanoute.. ik speel zelfs met de gedachte om Cristiano Ronaldo als spits te gebruiken, als ik hen ooit kan krijgen, met zijn 89 heading :D ).
Er zit helemaal geen hands in 't spel of speel je alleen maar offline?

Gisteren lag m'n internet er weer eens mooi uit tot tweemaal toe. :') Wil niet eens weten wat mn DNF modifier nu is. XS4ALL is top. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:19:11 #39
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_93193690
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag worden de transfers omgezet :)
Staat de update er al op?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_93194158
quote:
Er zit helemaal geen hands in 't spel of speel je alleen maar offline?
Huh? Ik heb heel vaak hands, zowel bij mezelf als de tegenstander. Ik speel meestal tegen de CPU ja, maar ook als ik online speel gebeurd het volgens mij wel regelmatig.
pi_93194406
voor zover ik weet staat het online altijd uit... en offline ligt het eraan wat je in je settings hebt staan.
pi_93194810
Ik heb 't offline ook uitgezet, omdat het gewoon kut is. Maar goed, ik speel meestal online omdat het offline veel te makkelijk is. (Wat wel handig is, als je even coins nodig hebt met dat 3k-toernooi. Gewoon standaard vier potjes spelen is 3000 + wedstrijdopbrengsten.)
pi_93195406
Ik heb een instabiele draadloze verbinding die er constant uit vliegt, daarom speel ik niet zoveel online. Ik ben ook niet zo goed.
In FUT 1x online gespeeld en gelijk met 5-1 afgedroogd ofzo, toen had ik ook nog een slecht team en speelde ik tegen iemand met allerlei wereldtoppers, maar toch.

Bij gewoon FIFA online 5x gewonnen en 4x verloren, ook niets bijzonders dus.
pi_93195574
pi_93195696
Is geen nieuwe denk ik, tenminste, als dat Alex is van Fenerbahce, hij heeft al een IF.
pi_93195847
http://cdn.content.easpor(...)g/totw_FEB22_ENG.jpg

verander 22 naar 15 en je ziet die van vorige week (Nani, Robben, Pepe)

Spelers kunnen meerdere IF's hebben... dit wordt dan SIF (second IF)
pi_93196016
Ik weet 't van SIFs, het lijkt me alleen sterk dat een speler uit de Turkse competitie vlak na een IF alweer een SIF krijgt. Dit kan net zo goed iemand anders zijn, spelen zoveel Brazilianen daar.

Bovendien is er geen Schweini IF voor zover ik weet. :P Dus 't kan idd kloppen.
pi_93196046
Goed, IF Schwein en SIF Alex dus. Wie is die andere? Spaanse baltrappert?
pi_93196076
eentje uit Ligue 1 , Gameiro
pi_93196244
Die vent is NIF al redelijk in orde, zijn IF heeft dus potentie. Ik ga hem in ieder geval uitproberen voor mijn team. :P
pi_93199359
ik heb nu elia op links _O_ Kwa stats is hij helemaal niet zo goed. Maar in het spel _O_ Hij is zo snel/ echt heel handig
pi_93200006
ff een vraagje: zijn er dingen die FF12 beter kan dan 11 want ik vind nog altijd FF6 bv de fijnste om te spelen :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93200096
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje: zijn er dingen die FF12 beter kan dan 11 want ik vind nog altijd FF6 bv de fijnste om te spelen :Y
Heeft er iemand al een IF Cloud?
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:54:01 #54
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_93200864
Cool die Schweinhund moet ik hebben :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_93201104
Ik snap niet dat iedereen het zo vaak over Ibrahimovic en Milito heeft, ik vind Eto'o verre weg de beste en snelste spits van de Serie A!
pi_93201778
Heb je de Upgrade versie van 86? Ik vind die van 84 namelijk wel oke, het blijft een superspits maar niet mijn type.
pi_93201805
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gZDBZ5uSbauQM

LOL @ Vlaar

Junker zit er ook bij
pi_93202011
Hahaha, de eredivisie heeft wel iets van 20 IFs nu.
- Erg vet dat Gameiro een 83 is
- die SIF Alex slaat natuurlijk nergens op. Nog twee weken na zijn IF. :')
- Bundesliga LB was broodnodig, deze IF van Schmelzer is dus goed.
- Paloschi een LM? Hij is toch spits?
- Schweinsteiger en Hernanes zijn goede IFs aan de stats te zien. Vooral Hernanes zal fijn spelen denk ik, niet zoveel ervaring met Schweini.
pi_93202195
nou... wie maakt er even een IF - Eredivisie team? :P
pi_93202237
Heb amper 100.000 dus dat gaat niet lukken. Die Silver IFs van de eredivisie zijn bovendien erg duur. Durdicic en die Assaidi bijv.
pi_93202287
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gZDBZ5uSbauQM

LOL @ Vlaar

Junker zit er ook bij
Hahahahahaha...Vlaar en Junker. :D Als Feyenoorder vind ik 't wel leuk maar 't slaat nergens op natuurlijk. :P

Die Hernanes ziet er wel geinig uit voor m'n serie A team.
pi_93202361
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hahahahahaha...Vlaar en Junker. :D Als Feyenoorder vind ik 't wel leuk maar 't slaat nergens op natuurlijk. :P

Die Hernanes ziet er wel geinig uit voor m'n serie A team.
Utrecht heeft niet eens een IF :(
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:34:29 #64
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_93203095
Wat zijn IF's?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_93203212
In Form, in vorm dus. Zelfde spelers maar met iets betere stats. Zijn dus ook duurder en ze zijn te herkennen aan de zwarte invulling deels vd kaart.
Ik heb geen signature.
pi_93203435
omg... ik kan niet wachten tot de update!
pi_93203993
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef brainbird het volgende:
omg... ik kan niet wachten tot de update!
welke update?
pi_93204141
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef mash_ het volgende:

welke update?
transfer update van vandaag
pi_93205115
Nieuwe Team of the Week:

GK; Aranzubia (Deportivo, 79 >> 84)
LWB; Naxto Monreal (Osasuna, 77 >> 80)
CDM; Eguren (Real Sporting, 74 >> 79)
CB; Vlaar (Feyenoord, 75 >> 80)
CB; Rannochia (Inter, 78 >> 82)
CAM; Alex (Fenerbache, 82 >> 86)
CM; Schweinsteiger (Bayern Munich, 85 >> 87)
CAM; Montillo (Cruziero, 78 >> 82)
ST; Kiessling (Bayer Leverkusen, 78 >> 84)
ST; Palacio (Genoa, 78 >> 82)
ST; Gameiro (Lorient, 79 >> 82)

Subs;

GK; Baumann (Freiburg, 74 >> 80)
CB; Williams (Swansea, 69 >> 74)
LB; Schmelzer (Dortmund, 73 >> 78)
LM; Paloschi (Genoa, 74 >> 79)
CAM; Hernanes (Lazio, 81 >> 84)
CAM; Popov (Gazientepspor, 68 >> 73)
ST; Junker (Roda JC, 74 >> 80)
pi_93205382
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef brainbird het volgende:

[..]

transfer update van vandaag
Van FUT?? Of ook gewoon het spel?
pi_93205425
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:17 schreef mash_ het volgende:

[..]

Van FUT?? Of ook gewoon het spel?
Carriere geloof ik ;)

Wanneer komen de IF's in de pakjes?
pi_93205559
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Carriere geloof ik ;)

Carriere is vet saai :P Snap echt niet dat zo veel mensen nog offline spelen terwijl online en dan ook nog eens FUT 100x toffer is.
pi_93205687
Vlaar, Rannocchia, Hernanes en Schweinie op het verlanglijstje hier, maar heeft weinig haast en denk dat die eerste 3 vrij cheap zullen worden. Gelukkig is Schwein eindelijk wat sneller gemaakt..die man was traaaaaag

edit: oh Schmelzer is ook wel beter dan mijn Aogo, maar daar zal wel veel vraag naar zijn. Nu alleen Pranjic en die is kut voor chem bij mij dus die heb ik niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93205760
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Carriere geloof ik ;)

Ik hoop ook dat het online is dan *O*
pi_93207897
Hahaha, net finale van 6k toernooi weer gewonnen. Speelde tegen iemand met bijna allemaal IF spelers. Die gast had gewoon IF Aguero, Fabiano, Messi, C. Ronaldo, Lucio, etc. etc. :r Die gast kon er alleen geen zak van. Waarom dan zoveel geld in FUT pleuren? :{ :{ :{
pi_93207934
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, net finale van 6k toernooi weer gewonnen. Speelde tegen iemand met bijna allemaal IF spelers. Die gast had gewoon IF Aguero, Fabiano, Messi, C. Ronaldo, Lucio, etc. etc. :r Die gast kon er alleen geen zak van. Waarom dan zoveel geld in FUT pleuren? :{ :{ :{
Waarom zou je goed moeten zijn om lol te hebben in een spel?
pi_93207970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je hoeft echt niet goed te zijn om veel coins te hebben. Denk ook wel dat het merendeel geowon de creditcard van papa heeft geplunderd, maar met traden kan het ook echt makkelijk..kost je alleen wat tijd ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93207979
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef mash_ het volgende:

[..]

Waarom zou je goed moeten zijn om lol te hebben in een spel?
Goed punt ;)

Maar hij had C. Ronaldo IF?! Die is een vermogen waard...
pi_93208198
Oke ik snap dat mensen die er echt geen reet van kunnen iets geld in steken. Maar ik vind het juist leuk en een beloning om steeds een iets betere speler te kopen op basis van mijn eigen prestaties op het veld.
pi_93209318
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Apekoek het volgende:
Oke ik snap dat mensen die er echt geen reet van kunnen iets geld in steken. Maar ik vind het juist leuk en een beloning om steeds een iets betere speler te kopen op basis van mijn eigen prestaties op het veld.
Dit!

EA servers unavailable op het moment trouwens
pi_93209599
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dit!

EA servers unavailable op het moment trouwens
nu niet meer
pi_93210012
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

nu niet meer
Soms moet je even een paar keer proberen...
Ze zijn niet echt offline geloof ik want dan zouden alle wedstrijden gestaakt moeten worden en dat is nooit.
pi_93211721
Gewoon blijven drukken op A (of X), na een keer of tien zit je erin.
pi_93212224
Is die winterupdate er nou al ?
pi_93212349
Vanavond als het goed is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93213410
Dan torres bij chelsea *O*
pi_93213435
Pff, net twee keer op rij 6k toernooi gewonnen dus ik denk ik koop eens een paar pakjes van m'n coins. :') Drie keer niks dus. :') Mag nog blij zijn als ik er nog één extra pakje uithaal na verkoop van de kaarten die erin zaten. :')

Maar goed, moet wel pakjes kopen want m'n team is op zich sterk genoeg. De echte verbeteringen zijn onbetaalbaar en om de hele dag rond de 59e minuut te hangen vind ik te saai. Maar goed, straks lekker Champions League kijken. :P
pi_93213723
Weet iemand hoelaat ongeveer Nederlandse tijd of is dat niet bekend?
pi_93213743
Sjonge, sommige mensen raken echt gefrusteerd. Die gaan oppeens allemaal tackles maken :D
pi_93214827
Kanker tijdrekkers.
Ik speel nooit meer tournaments. Alleen maar mensen die de zwakke punten van het spel exploiteren bleh bleh bleh.
pi_93215021
Dat tijdrekken is wel triest inderdaad. Ik moet er wel om lachen als ze het dan vernachelen en alsnog verliezen. :P Speelde tegen een team met allemaal goede spelers (Rooney e.d.) en hij begon in de 80e minuut met achterin rondspelen. Scoor ik in de 87e minuut de gelijkmaker, 2-2, daarna in de 90e minuut nog twee keer met Eto'o...4-2 voor mij. :D
pi_93215845
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat tijdrekken is wel triest inderdaad. Ik moet er wel om lachen als ze het dan vernachelen en alsnog verliezen. :P Speelde tegen een team met allemaal goede spelers (Rooney e.d.) en hij begon in de 80e minuut met achterin rondspelen. Scoor ik in de 87e minuut de gelijkmaker, 2-2, daarna in de 90e minuut nog twee keer met Eto'o...4-2 voor mij. :D
Ja dat is eind goed al goed en revenge :P
Helaas kwam ik niet meer aan de bal. Hij begon al vanaf de 60e minuut geloof ik :(
pi_93217193
Ik krijg echt te vaak in de 90e min een tegendoelpunt :r lijkt dan wel of mijn verdediging opeens niks meer kan ofzo.
pi_93217288
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Ja dat is eind goed al goed en revenge :P
Helaas kwam ik niet meer aan de bal. Hij begon al vanaf de 60e minuut geloof ik :(
Je hebt 3 pauzes, gebruik ze om tijd te rekken en ga iets te drinken halen om terug te kutten ;)
Stuur nog een berichtje dat de wedstrijd 90 minuten duurt en niet 60.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, net twee keer op rij 6k toernooi gewonnen dus ik denk ik koop eens een paar pakjes van m'n coins. :') Drie keer niks dus. :') Mag nog blij zijn als ik er nog één extra pakje uithaal na verkoop van de kaarten die erin zaten. :')

Maar goed, moet wel pakjes kopen want m'n team is op zich sterk genoeg. De echte verbeteringen zijn onbetaalbaar en om de hele dag rond de 59e minuut te hangen vind ik te saai. Maar goed, straks lekker Champions League kijken. :P

Doe eens linkje van je team :)
Volgens mij heeft het voor jou nog wel zin om spelers te kopen ipv pakjes ;)
pi_93218209
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je hebt 3 pauzes, gebruik ze om tijd te rekken en ga iets te drinken halen om terug te kutten ;)
Stuur nog een berichtje dat de wedstrijd 90 minuten duurt en niet 60.

[..]

Doe eens linkje van je team :)
Volgens mij heeft het voor jou nog wel zin om spelers te kopen ipv pakjes ;)
Nja, ik kan nog wel Milito en Zlatan kopen maar ik ben eigenlijk zeer content met Eto'o in combinatie met Cassano of Miccoli. Met echte versterkingen bedoel ik eigenlijk IF's en die zijn gewoon te duur.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#jEyQUWXWbau1o
pi_93218948
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, ik kan nog wel Milito en Zlatan kopen maar ik ben eigenlijk zeer content met Eto'o in combinatie met Cassano of Miccoli. Met echte versterkingen bedoel ik eigenlijk IF's en die zijn gewoon te duur.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#jEyQUWXWbau1o
Hmm ja je speelt duidelijk op snelheid.
Lucio of Thiago Silva halen ipv Nesta is nog wel aan te raden.
Milito heeft alles, is ook snel, dus zou ik er bij halen. Je hebt toch nog minstens 1 goede spits nodig om af te wisselen. Fitness bijhouden enzo. Als je dan een tijdje ook met Milito hebt gespeeld zie je misschien wel in wat voor held hij is :P En anders heb je een goede wissel of verkoop je hem weer ;)
pi_93231186
mijn team nu...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fggCw8Bubau4y

ik heb nog 25K over en daar ga Dani Alves voor halen!
pi_93231253
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef KentdeBruin het volgende:
mijn team nu...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fggCw8Bubau4y

ik heb nog 25K over en daar ga Dani Alves voor halen!
Aanrader ja :Y
Mooi team :)

Heb een 4 sterren team gemaakt uit een aantal reservespelers :)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eb9EsonSbau4C
pi_93231333
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Aanrader ja :Y
Mooi team :)
Thanks, zit nog een beetje te twijfelen tussen hem en Sergio Ramos om dat ramos goedkoper is en betere chemistry! wat denken jullie?
pi_93231594
Ramos absoluut niet kopen, zijn stats zijn bedrog. Dani Alves is een veel betere back, sneller, sterker, en heeft ook een beter schot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')