quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Pha22 het volgende:
Met m'n huidige vriend wordt er stevig passioneel gekust, betast,... Daarvan wordt ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef ukga het volgende:
Leuk dat je hiervoor speciaal een account aanmaakt
Heb je niets beters te doen?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Als je door zijn broek heen voelt dat je vriend een keiharde lul heeft, vind je dat dan opwindend of een afknapper?
wel bij dit soort duidelijk vezonne kuttopics jahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Pha22 het volgende:
Ukga Zeg je dat bij elk eerste berichtje van een nieuwe member?slim hoor!
(Wat ik teveel heb, heeft jou vriendin of jij te weinig zo te lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef ukga het volgende:
[..]
wel bij dit soort duidelijk vezonne kuttopics jah
Super is dat, goe tegen aanrijden en ja, nog natter wordequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Als je door zijn broek heen voelt dat je vriend een keiharde lul heeft, vind je dat dan opwindend of een afknapper?
1) Omdat ik niet weet hoe hij zou denken als hij het nat voelt. Het is namelijk ietsje meer dan gemiddeld.Daarvoor bij anderen had ik het niet zo erg, maar normaal, m'n jeans werd er niet nat vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even aannemende dat dit serieus is:
* Waarom wil je niet dat hij verder gaat? Die natheid is er niet voor niks
* Waarom vraag je niet gewoon aan je vriend hoe hij het ervaart?
* Gebeurt er meer dan alleen kussen? Die natheid is er niet voor niks.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Pha22 het volgende:
Over de kleren en boven de gordel en poep onder de kleren
poep onder je kleren komt waarschijnlijk door de wiet jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Pha22 het volgende:
[..]
1) Omdat ik niet weet hoe hij zou denken als hij het nat voelt. Het is namelijk ietsje meer dan gemiddeld.Daarvoor bij anderen had ik het niet zo erg, maar normaal, m'n jeans werd er niet nat van
2)Zoiets vind ik ambetant om te vragen eigenlijk,maar ik kan het natuurlijk tijdens de passie wel laten vallen hoe nat ik ben haha
3)Natuurlijk nie alleen kussen,aan borsten ook en veel sexsuele handelingen. Over de kleren en boven de gordel en poep onder de kleren
Iemand ervaren of dit misschien komt door weed ( we doen dat altijd stoned... No worry's ik ben over de 20)
Hahaha ja ik weet het, dat klinkt stom, maar over de billekes wrijven kan ook gewoon over de broek he hahaquote:
Damned, ik had beter gewacht met de antwoorden te lezen na een trekkie, dan pas zou er poep in broek zijn van het lachen *proest* (eikiee da's vies bleighh) maar zeker lol!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
poep onder je kleren komt waarschijnlijk door de wiet ja
Dat verklaard ik snapte er al niets meer vanquote:
Nieuwe versie van 2 girls 1 cupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Dimens het volgende:
Lekker aan elkaars poep zitten.
OT; Hoe natter hoe beter ik het zou vinden, maar laat haar poep er maar buiten.
Lekker poep seksen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef piere het volgende:
[..]
hey schatje, wat heb jij toch een lekkere poep
Je doet toch iets dan, althans zo zie ik hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vroeg me dit ookal een keer afmaar mannen vatten het grotendeels als een compliment op
Wat deze vrouw zegt is wel waar, ik zou het als een compliment zien en trots zijn op mijn "werk".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vroeg me dit ookal een keer afmaar mannen vatten het grotendeels als een compliment op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Probeer je er niet druk om te maken. De één wordt natter dan de ander. Het betekent in ieder geval dat je lol hebt. Heb je er zelf last van bij het vrijen met ondergoed aan, dan kun je misschien inlegkruisjes gebruiken of zo. Maar voor de mannen maakt het niet zo veel uit of het is juist opwindend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Ruud het volgende:
Zeker geen afknapper, is alleen maar positief, ik zou het als een compliment aanvaarden
Is het ook! Als ik met mijn vriendin bezig ben denk is soms wel eens dat er een leiding is gesprongen en wil ik een loodgieter bellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
mannen vatten het grotendeels als een compliment op
Een beetje nat zijn is gezond dan ben je gewoon retegeil, maar poepen heeft met iets anders te maken en daar word je niet echt geil van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Pha22 het volgende:
[..]
1) Omdat ik niet weet hoe hij zou denken als hij het nat voelt. Het is namelijk ietsje meer dan gemiddeld.Daarvoor bij anderen had ik het niet zo erg, maar normaal, m'n jeans werd er niet nat van
2)Zoiets vind ik ambetant om te vragen eigenlijk,maar ik kan het natuurlijk tijdens de passie wel laten vallen hoe nat ik ben haha
3)Natuurlijk nie alleen kussen,aan borsten ook en veel sexsuele handelingen. Over de kleren en boven de gordel en poep onder de kleren
Iemand ervaren of dit misschien komt door weed ( we doen dat altijd stoned... No worry's ik ben over de 20)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Poep = kont
Poepen = neuken
Iemand in zijn/haar poep poepen is dus anale seks.
Tot dusver de les Vlaamse les voor giegelende kutpubers.
Surequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:49 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
POEP wordt totaal niet gebruikt : ( t'is kont of gat )
lesje VLAAMS nodig mijnheer de programmeur ?
ja IDD daar haal je wat aan zenne ! ! !quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sure
Daarbij ken ik flink wat Belgen (Vlamen) die het gewoon poep noemen.
Sta je dan in je hemd.
Verandert er wat aan dat toen TS poep zei, dat ze het toen over haar kont had?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
ja IDD daar haal je wat aan zenne ! ! !
oer-oud is die
maar geloof me er word meer gepraat over kont/gat dan over poep zenne ! ! !
Ole!quote:quote:
Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
ja IDD daar haal je wat aan zenne ! ! !
oer-oud is die
maar geloof me er word meer gepraat over kont/gat dan over poep zenne ! ! !
Verandert er wat aan dat toen TS poep zei, dat ze het toen over haar kont had?
Lazer op vervelend mannetje.
Nee hoor er verandert helemaal niets............enkel wil ik aanhalen dat het woord POEP zoals jij eerder vertelde in deze topic een heel andere betekenis in Vlaanderen heeft dan in Nederland,quote:Verandert er wat aan dat toen TS poep zei, dat ze het toen over haar kont had?
Lazer op vervelend mannetje.
WTF gast, nu zeg je dus zelf dat poep een andere betekenis in Vlaanderen heeft, wat ik dus duidelijk maakte met mijn post, waarom zit je dan zo Godsmoeilijk te doen. Je corrigeert dus niks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
Nee hoor er verandert helemaal niets............enkel wil ik aanhalen dat het woord POEP zoals jij eerder vertelde in deze topic een heel andere betekenis in Vlaanderen heeft dan in Nederland,
en trouwens vervelende mannetjes moeten er zijn om mislukte leraren te corrigeren
Lijkt me handig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef belgieleuven het volgende:
ik zal mijn mislukt verstand gebruiken en maar zwijgen he ! ! !![]()
ha, ja preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word ook altijd goed nat. Als hij me masseert en het volhoudt om me langer dan een kwartier aangekleed te houden dan wordt mijn jeans ook gewoon natVind ie niet erg, als de kleren dan eenmaal uitgaan likt hij alles lekker op
Een soort van golfslagbad wordt het bij jou daar beneden of hoe moet ik het zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Pha22 het volgende:
Met m'n huidige vriend wordt er stevig passioneel gekust, betast,... Daarvan word ik erg nat, zo zelfs dat m'n slipje helemaal doorweekt is en daarna ook gewoon m'n broek nat word. Als het zover is dat alles nat is probeer ik te vermijden dat hij daar beneden streelt enzo. (In de broek laat ik hierdoor helemaal niet toe gewoon omdat ik me dan wat geneer.
Daarom wil ik weten hoe dit voor mannen is, als ze voelen. Dat daar beneden het slipje en broek aan de vagina nat is... Is het opwindend of juist afknapper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |