Op de officiele Secret Story sitequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waar vind je dit Buzz gebeuren ergen s;)
Op secretstory.nl en dan onder het kopje Buzzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waar vind je dit Buzz gebeuren ergen s;)
Dat komt omdat tits en ass het meest besproken worden. Maar dat is verder weinig inhoudelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee die buzz bepaalt over wie het meest gesproken wordt. Als er niet over je gesproken wordt ben je niet populair. Of Sharon ook in het huis populair is was geen onderdeel van de stelling die jij mij vroeg te verdedigen.
Guido: "Da's de bedoeling, dat je alles moet raden".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef catwaezle het volgende:
Joanna: "En Gabriella dan?"
Guido, lachend: "Misschien is dat wel niet echt"
Joanna: 'Dat bedoel ik. Ik vraag me dat nu een beetje af"
Guido: "Dat is de bedoeling".
En de tits en ass van Monique worden minder besproken dan die van Sharon? Je bent gewoon irritant aan het doen en zal als ik hierop door ga nog weken blijven komen met kutargumenten om de discussie te winnen. Ik ken je al langer. Koop een poster zou ik zeggen en zoek een vis die wel wil happen. Ik ga niet discussieren met iemand die z'n username niet eens goed kan spellen, maar gewoon lekker SS kijken. Tjuus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat komt omdat tits en ass het meest besproken worden. Maar dat is verder weinig inhoudelijk
Ja.. wat wil ze nou na die eh... zeggen. ah dank uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
De bedden kraken.
"Als je een klein wippie maakt dan eh...". (Joanna)
Gewoon midden op de keukentafel. Alles voor de kijkcijfers!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef superkokje het volgende:
klein wippie hoeft niet op bed.
GROTE OOK NIET
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gewoon midden op de keukentafel. Alles voor de kijkcijfers!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gewoon midden op de keukentafel. Alles voor de kijkcijfers!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
Zit Maik er nog wel in of is hij een paar dagen geleden vrijwillig exit gegaan ofzo
Yeah.. zelfde als Philip..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
Zit Maik er nog wel in of is hij een paar dagen geleden vrijwillig exit gegaan ofzo
Verkeerde knopjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Servio voert zijn mannetje gewoon drugs tegen zijn zin in!!
Oppakken dat soort homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |