Zo is dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef mane het volgende:
Gedeelde smart, is halve smart, Lienekien..
Oh, is jou ook iets overkomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
Als mij zoiets overkomt geef ik nog meer geld uit aan iets om me op te beuren, mane.
Vandaag was dat:
[ afbeelding ]
Hmm, feitelijk heb je dus een heel domme vriend. Ik zou me althans geen honderd dingen voor de geest kunnen halen die ik heb gedaan en die dommer zijn. Zelfs vijf zou me moeite kosten. Nou ja, als je er maar gelukkig mee bent hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, en ik ga maar niet teveel treuren om het onnodige geld. Daar helpen snoepjes en chocolade een beetje bij. En mijn vriend die om me op te beuren meteen met honderd verhalen komt van nog dommere dingen die hij ooit gedaan heeft..
Dikke onzin. Vanochtend was zelfs nog op het nieuws dat er nog ca. honderd Nederlanders vastzitten in Libië, waaronder een groep toeristen.quote:Er is veel onduidelijkheid over de precieze situatie van Libië. Er is nauwelijks verslaggeving omdat het land geen buitenlandse toeristen toelaat.
Een beetje wee en misselijk word ik wel van zulke verhaaltjes. Misschien moeten we deze witte schapen onder begeleiding van een vakkundige en lokale gids lekker laten stikken, daar in de Libische woestijn. Of misschien vinden ze zelf de weg naar Egypte, dat schijnt nu weer een prima vakantieland te wezen.quote:Een korte groepsreis naar de woestijn in Libië. Laat je betoveren door de pracht van de woestijn tijdens deze reis door de Akakus, één van de mooiste woestijnlandschappen ter wereld. Vijf dagen reis je met landcruisers langs hoge zandduinen en imposante rotsformaties en kampeert op afgelegen plekken onder de schitterende sterrenhemel. Een bezoek aan de spectaculaire opgravingen van Leptis Magna aan de Middellandse Zee maakt de reis compleet.
Ach, het gebruikelijke leed waar prille ouders mee te kampen hebben. Een warm bad maakt al veel goed.quote:
Welnee. Mijn opa droeg ook zo'n spencer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
De teerbeminde lijkt op de opa van Ringo?
quote:
Dank.quote:
Daar was enkele weken geleden nog een mooie documentaire over. Ik vond het wel erg interessant.., en het is natuurlijk een mooie plaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef zodiakk het volgende:
Zeg, mag ik hier nog komen aankakken met Lou Reed? Mooie plaat, Transformer.
Zere pees, nietwaar? De Ankersmitkanjer heeft er ook een, ook rechterhand. Hij heeft een cactusstekel in de pees laten prikken. Daar houdt een pees niet van, blijkbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:46 schreef Gellius het volgende:
Ik teken heel graag. Maar mijn hand laat 't niet toe, op het moment.
Ik heb ook 'Street Hassle' geluisterd, maar die vind ik toch wat minder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Gellius het volgende:
Transformer is dik oké. Eigenlijk is het een hele a-typische Lou Reed plaat. En heel erg een Bowie-plaat. Maar daar is dus niks mis mee..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Daar was enkele weken geleden nog een mooie documentaire over. Ik vond het wel erg interessant.., en het is natuurlijk een mooie plaat
Ja, ik heb de documentaire ook gezien en vond de passage over de hoge toon van David Bowie op 'Satellite Of Love' (en de manier waarop Lou Reed daarover vertelt) genoeg reden om de plaat eens op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Dat mag. En het is een mooie plaat. Ik vond de stukken die hij live zong in de documentaire wel weer erg... maf.
Ik heb es een vervelende brief van Vodafone ontvangen. Dat ik hun fair use policy ernstig overtreden had in de laatste drie maanden. Maar toen had ik geen internet thuis. Tegenwoordig gebruik ik het ding (HTC Hero, inmiddels prehistorie) nog zeer spaarzaam.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
1 GB internet per maand op zo'n ding. Ga je daar nou snel overheen?
Mijn databundel is nog niet ingegaan, maar aan WiFi heb ik deze maand tot nu toe 680 MB gebruikt, zie ik. Dat staat dan wel ook echt altijd aan als ik thuis of bij m'n vriend ben, ook 's nachts, en met automatische updates van twitter en dergelijke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Ligt er natuurlijk aan waarvoor je het gebruikt. Ik zit met mijn mobiel regelmatig in de trein te internetten of e-mail te lezen, en af en toe gebruik ik hem voor de navigatie van Google. Maar ik zit gemiddeld rond de 100 MB qua verbruik per maand. Wil je de 1GB halen, dan moet je volgens mij echt wel je best doen en veel grote pagina's bekijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Thuis gebruik ik inderdaad het draadloos internet. Geen idee eigenlijk hoeveel ik daarmee verbruik. Eens kijken of mijn telefoon dat ergens bijhoudt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn databundel is nog niet ingegaan, maar aan WiFi heb ik deze maand tot nu toe 680 MB gebruikt, zie ik. Dat staat dan wel ook echt altijd aan als ik thuis of bij m'n vriend ben, ook 's nachts, en met automatische updates van twitter en dergelijke.
Kunnen we samen cyborg zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef zodiakk het volgende:
HTC Desire Z. Ik hebbum zelf ook en ik denk er zelfs aan om het apparaat permanent op mijn linkerpols te bevestigen.
Een Ipad is helemaal niet praktisch op een bank iig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Ja, nou weet ik het niet meer. Ik wil geen Apple. Ik heb al een gewone laptop. Ik wil wel iets handzaams, want met die gewone laptop ga ik toch niet op de bank zitten.
Street Hassle is ook helemaal niet zo goed. Na Transformer kwam Berlin en die is heel aardig, maar mij te depressief (dit is blasfemie voor de echte fans). Van wat later is The Blue Mask en die is heel erg prachtig. En zijn beste is New York.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb ook 'Street Hassle' geluisterd, maar die vind ik toch wat minder.
Werkt dat echt? Ik heb altijd het idee dat er maar weinig open netwerken zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb geen internetabonnement bij m'n telefoon, in Amsterdam is genoeg free wifi beschikbaar.
Dat had ik ook. Toch maar voor Android gegaan wegens de openheid. En ik heb nu eenmaal een grondige t*r*nghekel aan Apple.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Gellius het volgende:
Maar ja. Android. Ik weet niet welk bedrijf meer weerzin bij me opwekt: Apple of Google.
Ik ga eens luisteren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Street Hassle is ook helemaal niet zo goed. Na Transformer kwam Berlin en die is heel aardig, maar mij te depressief (dit is blasfemie voor de echte fans). Van wat later is The Blue Mask en die is heel erg prachtig. En zijn beste is New York.
Of Microsoft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Gellius het volgende:
Maar ja. Android. Ik weet niet welk bedrijf meer weerzin bij me opwekt: Apple of Google.
Hmja, ik heb geen draaitafel maar ik luister 'm inderdaad ook nooit. Ik geloof dat alleen het titelnummer en Make Up My Mind echt de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Gellius het volgende:
Noi ja, Legendary Hearts, Batuwu? Die heeft misschien één keer op mijn draaitafel gelegen.
Specifiek gezegd: ik ben verslaafd aan level 70 van episode 1 van shoot bubble. Immens moeilijk, maar ik heb pas 250 pogingen ondernomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef zodiakk het volgende:
Overigens ben ik verslaafd aan 'shoot bubble' op mijn HTC Desire Z.
Tekstueel is de glans er inderdaad wel een beetje vanaf bij Lou, ja. Hoewel Morrissey ook ernstige slijtage begint te vertonen:quote:These are the stories of Edgar Allan Poe
not exactly the boy next door
quote:I will be in the bar
With my head on the bar
'k Geloof dat ik als enige je grapje begreep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Gellius het volgende:
D'r komen hier geen iPads, -Pods of -Phones het huis in, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |