Hij kan beter naar de hoeren gaan dan de buurvrouw neukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je het tijdens de relatie doet of niet. Als dat wel het geval is dan is dat zeker not done. Het is al erg genoeg voor een vrouw als je vent z'n genot bij een ander haalt, maar als hij ook nog eens bereid is te betalen voor seks met een ander is het nog vernederender denk ik. En pijnlijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Taartjeh het volgende:
Bah mensen die naar de hoeren gaan tikken niet richtig en zijn of heel lelijk en moeten er wel voor betalen.
Je wil niet weten wie er allemaal naar de hoeren gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Taartjeh het volgende:
Bah mensen die naar de hoeren gaan tikken niet richtig en zijn of heel lelijk en moeten er wel voor betalen.
Haha misschien mensen waarvan je het nooit had gedacht. Maar toch vind ik het niet goed wijs.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wie er allemaal naar de hoeren gaan
Ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef Spartacus911 het volgende:
Soms vind ik het leuk om in de hoerenbuurt in Den Haag rond te hangen wanneer ik wat tijd over heb met doorreizen... iedereen komt daar: mensen die je vader hadden kunnen zijn, zakenmannen, studenten... iedereen.
Jij bent dan ook vrouwelijk, maar er is veel dynamiek te vinden in zo'n straat/gemeenschap. Maar terug te komen op mijn punt: iedereen, vanuit welke sociale maatschappelijke laag dan ook gaat naar de hoeren.quote:
op viva forum zijn wel hele janktopics dat vriendje naar de hoeren is geweest in zijn diensttijd/studententijd met alle emoties erbijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben nu het vorige topic aan het doorlezen, maar ik vind wel dat het met een aantal factoren te maken heeft. Hoe oud ben je en hoe vaak ben je al geweest? Ben je een kerel van 23 en ben je een keer geweest om het uit te proberen, I could care less. Ik vind het alleen klagelijk als je op je 23e al de halve Wallen hebt afgewerkt.
Vivaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
op viva forum zijn wel hele janktopics dat vriendje naar de hoeren is geweest in zijn diensttijd/studententijd met alle emoties erbij
+ 1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou ben ik wel zo eerlijk om toe te geven als de hoerenloperij in een derde wereld land plaatsvindt dat ik er dan moeite mee heb. De meisjes daar hebben geen keus en worden vaak gedwongen onder ernstige bedreigingen, hier kun je nog kiezen tussen plee's schrobben etc.
En als hij datzelfde aantal aan niet-hoeren heeft afgewerkt, denk je er dan anders over?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben nu het vorige topic aan het doorlezen, maar ik vind wel dat het met een aantal factoren te maken heeft. Hoe oud ben je en hoe vaak ben je al geweest? Ben je een kerel van 23 en ben je een keer geweest om het uit te proberen, I could care less. Ik vind het alleen klagelijk als je op je 23e al de halve Wallen hebt afgewerkt.
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als hij datzelfde aantal aan niet-hoeren heeft afgewerkt, denk je er dan anders over?
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou ben ik wel zo eerlijk om toe te geven als de hoerenloperij in een derde wereld land plaatsvindt dat ik er dan moeite mee heb. De meisjes daar hebben geen keus en worden vaak gedwongen onder ernstige bedreigingen, hier kun je nog kiezen tussen plee's schrobben etc.
Dus wat heeft dit specifiek met hoeren te maken?quote:
Voor mij niks, maar het topic is specifiek op hoeren gericht. Vandaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus wat heeft dit specifiek met hoeren te maken?
Je denkt dat de meeste meisjes hier wel een keus hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef MalaCocinera het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |