abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 20:38:52 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_93119894
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoeren zijn, denk ik, minder vies dan de doorsnee slet uit de kroeg.
Ik weet het wel zeker. Zo'n hoer let doorgaans goed op de hygiëne, zo'n slet niet.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_93120131
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker. Zo'n hoer let doorgaans goed op de hygiëne, zo'n slet niet.
Precies. Hoeren doen het vast ook wel veilig en worden beroepshalve regelmatig gecontroleerd op alle mogelijke aandoeningen. Een sletje uit de kroeg niet: die zuigt zonder rubber aan elke ongewassen lul.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:37:27 #299
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_93146177
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Als je het doet tijdens een relatie dan is het not done :') Doe je het wanneer je single bent; zal mij een rotzorg zijn.
Dit inderdaad. Je was toch single. Dat vindt echt niemand boeiend. En anders is ze een zeikerd.
Maar waarom zou je het vertellen?
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_93146804
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:38 schreef D_tjuh het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je als man het tegen een vrouw wilt vertellen dat je naar de hoeren bent geweest. Alsof een vrouw erop zit te wachten om dat aan te horen.

Don't ask dont tell. Sommige dingen moet je gewoon laten rusten. Als jij mevrouw Haas wilt blij maken, dan vertel je in ieder geval niet dat haar droom mannetje een hoerenloper is. Afknapper op en top.
Helemaal mee eens. :Y
Sowieso schrijf je zo.
pi_93152353
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef mrhaas het volgende:
Hoerenloper als vriendje. Hoe zien jullie dames dat? Not done? Vertel je zoiets?
Of hou je het beter voor je zelf, en verder vergeten? Ervaringen? Tips als het eventueel zover is?

TS heeft het inderdaad.een aantal keer op het lopen gezet. |:(
Het is op 2 handen te tellen, maar ben de tel exact kwijt.. :N

Hangt ervan af of je het tijdens de relatie doet of niet. Als dat wel het geval is dan is dat zeker not done. Het is al erg genoeg voor een vrouw als je vent z'n genot bij een ander haalt, maar als hij ook nog eens bereid is te betalen voor seks met een ander is het nog vernederender denk ik. En pijnlijk :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')