Nee, ik bedoelde ook de naam van de dokterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PGR leuke dingen met zijn dokter deed
Ohnoesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken dus serieus een dokter die Oei heet... En de beste man is nog gynaecoloog ook....
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde servicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HET IS HIER TOCH GEEN HOTEL!
Ik hoor het m'n moeder nog zo zeggen
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was: We doen geen receptie.
Ik wil het niet eens weten....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar nee. Ik wil geen kamer. IK wil wel iets anders...
Weet ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ook de naam van de dokter
Dan wil je vast ook niet trouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde service
[..]
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zaken
Oei, dokterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken dus serieus een dokter die Oei heet... En de beste man is nog gynaecoloog ook....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde service
[..]
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zaken
Toch even op Dokter Oei googelenquote:
Je weet het al, volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten....
ligt er aan heh dat doe je als je doet nml voornamelijk voor jezelf vind ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wil je vast ook niet trouwen?
ik word een hoop genoemd maar dat weinigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lekker ding ben je toch ook he?
quote:
Huh, wat?quote:
Ik noem je dan wel lekker ding al weet ik niet eens hoe je er uitzietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik word een hoop genoemd maar dat weinig![]()
ik dacht ik vroeger rotjong heette
quote:
Zolang ben ik al samen met J.quote:
Maar dan is het zinloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt er aan heh dat doe je als je doet nml voornamelijk voor jezelf vind ik
ooh ik dacht jij alles wel wistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik noem je dan wel lekker ding al weet ik niet eens hoe je er uitziet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zolang ben ik al samen met J.
vind ik ook hoorquote:
Ah, dan klopte mijn vermoedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zolang ben ik al samen met J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |