Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..quote:
Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anti Aircraft
Deze knapen, Shilkas.
[ afbeelding ]
Ik dacht meer dat de overgelopen soldaten zo de legervliegtuigen konden neerhalen die het op burgers hebben gemunt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..
RILquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..
Dit is een tank (Leopard):quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tank
Waren gisteren berichten van ja, bizar. Zijn dus zulk soort kogels, ware grootte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit is een tank (Leopard):
[ afbeelding ]
Zoals je ziet betreft het vooral verschil in de bewapening.
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libië: Lijken op straat in Tripoli
Update 16.19 uur
Buiten de haven van Malta ligt nu een Libische oorlogsschip. Het gaat hier waarschijnlijk om een schip dat weigert aanvallen uit te voeren op de betogers, net als bij de vliegtuigen die op Malta waren geland. De situatie wordt scherp in de gaten gehouden, omdat men bang is dat de Libische luchtmacht het vuur zal openen op het marineschip.
De Libische luchtmacht die in Maltese wateren aanvallen uitvoert? Wordt het dan geen oorlog?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libië: Lijken op straat in Tripoli
Update 16.19 uur
Buiten de haven van Malta ligt nu een Libische oorlogsschip. Het gaat hier waarschijnlijk om een schip dat weigert aanvallen uit te voeren op de betogers, net als bij de vliegtuigen die op Malta waren geland. De situatie wordt scherp in de gaten gehouden, omdat men bang is dat de Libische luchtmacht het vuur zal openen op het marineschip.
Democracy's? Zoals Libië en Egypte zeker!quote:Opponents of Britain's arms trade are "completely at odds with reality", David Cameron said, as he hit out critics of his three-day visit to the Gulf.
In a staunch defence of Britain's arms exports, as he tours the region with a group of senior defence manufacturers, Cameron said it was wrong to leave small Gulf countries to fend for themselves.
Speaking in Kuwait, which is marking the 20th anniversary of the expulsion of Saddam Hussein's forces, Cameron said: "The idea that we should expect small and democratic countries like Kuwait to be able to manufacture all their means of defence seems to me completely at odds with reality."
The prime minister indicated irritation with his critics when was asked during a press conference with his Kuwaiti counterpart how he could promote democracy and reform in the Middle East while travelling with businessmen selling arms to the region.
Cameron said: "I simply don't understand how you can't understand how democracies have a right to defend themselves. I would have thought this argument is particularly powerful right here in Kuwait which, 20 years ago, was invaded by a thuggish bullying neighbour who disrespected your sovereignty, invaded your country and destroyed parts of your capital city.
SLIKquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waren gisteren berichten van ja, bizar. Zijn dus zulk soort kogels, ware grootte.
[ afbeelding ]
Nergens, dat men er bang voor is melden Malta, Italië en AJE.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?
Oh oke, dat lijkt me onlogisch aangezien het schip in de wateren van Malta ligt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nergens, dat men er bang voor is melden Malta, Italië en AJE.
Mij ook, maar dat ze er bang voor zijn hebben ze gezegd, dus hoort het in het nieuwsbericht en dat Libië dat volgens ons niet zal doen, hoort niet in het bericht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Oh oke, dat lijkt me onlogisch aangezien het schip in de wateren van Malta ligt.
Kun je een paar screens maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Dance99Vv het volgende:
volgens mij zend de staattv van libie pro gov. demo van jaren terug ofzo
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je een paar screens maken?
Denk dat AJE en CNN het sowieso wel uitzenden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als Khadaffi gaat speechen, kan iemand dan een link plaatsen naar de stream
(hoewel hij dan wellicht tegen die tijd alweer klaar is met speechen)?
Of moet ik gewoon naar Al Jazeera kijken?
Ja, link.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als Khadaffi gaat speechen, kan iemand dan een link plaatsen naar de stream
(hoewel hij dan wellicht tegen die tijd alweer klaar is met speechen)?
Of moet ik gewoon naar Al Jazeera kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |