quote:
Op 09 augustus 2000 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:En willen jullie dat wel?
Nee
die tune geeft een soort BB-gevoel dat je doet terugdenken aan BB1
(nostalgie mensen...)
quote:
Op 09 augustus 2000 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zal Veronica de oude vertrouwde tune weer pakken?
Vast niet, want met een nieuw liedje valt veel meer $$$ te verdienen. Die single van Han van Eijk hebben alle liefhebbers inmiddels wel gekocht of geNapped.
quote:
En willen jullie dat wel?
Ik zit zelf niet te wachten op die nep-Borsato, maar waarschijnlijk zal een nieuwe tune net zo slecht zijn, zoniet nog slechter...
quote:
Op 09 augustus 2000 22:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit zelf niet te wachten op die nep-Borsato, maar waarschijnlijk zal een nieuwe tune net zo slecht zijn, zoniet nog slechter...
...Zullen ze dan toch Jop ingeschakeld hebben?
màn, dit worden lange weken!
maar toch zal ik dat wel jammer vinden...
Big Borther?
(kan me er wel iets bij voorstellen trouwens)
"Bortherline, feels like i'm going to lose my mind"
Dat is nog eens een leuke tune
[Dit bericht is gewijzigd door fanmale op 16-08-2000 00:11]
Dit haalde ik net van de BB site af.. Helaas maar GORDON gaat het nieuwe nummer zingen
Van BB site:
Lekker meebrullen met Gordon
Leef, met je eigen talent… Miljoenen Nederlanders hadden vorig jaar aan deze ene regel genoeg om alles aan de kant te gooien voor de tv-uitzending vanuit Almere. En dat niet alleen: Het aanstekelijke liedje van Han van Eijk groeide binnen een paar weken uit tot een regelrechte nummer 1-hit.
Dit jaar krijgt Gordon de eer de tv-tune gestalte te geven. De zanger met de blonde krullen werd voor ‘Kijk’ benaderd door John de Mol. Vanaf donderdag is het nieuwe nummer iedere dag te horen op Veronica tv.
De tekst van ‘Kijk’ is geschreven door Henk Westbroek en de produktie is in handen van Tjeerd Oosterhuis van Total Touch. Zal het nummer net zo’n succes worden als ‘Leef’? Dat zullen de komende maanden moeten uitwijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |