abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 augustus 2000 @ 20:13:42 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_294156
Wat denken jullie?
Zal Veronica de oude vertrouwde tune weer pakken?
En willen jullie dat wel?
Ik moet trouwens snel eens kijken of ik de mp3 nog ergens heb
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 9 augustus 2000 @ 20:32:34 #2
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_294173
quote:
Op 09 augustus 2000 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Nee

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  Admin woensdag 9 augustus 2000 @ 20:39:43 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_294179
JA

die tune geeft een soort BB-gevoel dat je doet terugdenken aan BB1
(nostalgie mensen...)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_294197
Precies Breuls, bij BB Vips kreeg ik gelijk heimwee bij de eerste noot.
dat ik dit nog mag meemaken!
  woensdag 9 augustus 2000 @ 22:23:48 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_294327
quote:
Op 09 augustus 2000 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zal Veronica de oude vertrouwde tune weer pakken?

Vast niet, want met een nieuw liedje valt veel meer $$$ te verdienen. Die single van Han van Eijk hebben alle liefhebbers inmiddels wel gekocht of geNapped.

quote:

Ik zit zelf niet te wachten op die nep-Borsato, maar waarschijnlijk zal een nieuwe tune net zo slecht zijn, zoniet nog slechter...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 9 augustus 2000 @ 22:29:47 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_294337
quote:
Op 09 augustus 2000 22:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit zelf niet te wachten op die nep-Borsato, maar waarschijnlijk zal een nieuwe tune net zo slecht zijn, zoniet nog slechter...

...Zullen ze dan toch Jop ingeschakeld hebben?

woensdag 9 augustus 2000 @ 23:18:28 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_294380

Had Jop niet een nieuw liedje met ze vriendin?

woensdag 9 augustus 2000 @ 23:21:33 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_294383
Neeeeeeeeeee!

ik willut nieteens weten!

Overall beste user 2022 woensdag 9 augustus 2000 @ 23:24:15 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_294387
mijn god! moet ik ook nog een keer een muziekje luisteren?

màn, dit worden lange weken!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 augustus 2000 @ 23:29:20 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_294390
erg he Ulx
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 10 augustus 2000 @ 02:35:00 #11
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_294482
Our House - Madness
Highway to hell - ACDC
Slightly Mad - Queen

en dan zijn er nog wel tig....

Imagine
pi_294754
Ik ben ABSOLUUT geen fan van het liedje Leef, maar zoals al werd gezegd is het gewoon een beetje nostalgie, een aandenken aan BB1, dus ik zou het niet erg vinden als ze dit nummer weer zouden gebruiken.
Maar ik denk dat ze een nieuw nummer gaan maken want dat wordt natuurlijk weer een hit en ze moeten ook een beetje aan de portomonnee denken.
Nou ja, we zullen het over een maand en 4 dagen zien
  Admin zondag 13 augustus 2000 @ 15:48:59 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_296940
precies
als het geld oplevert zal het wel een nieuw liedje worden..

maar toch zal ik dat wel jammer vinden...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_297124
Ik denk dat ze het nummer wel weer opnieuw gaan gebruiken maar dan net iets anders gemixed en/of opnieuw ingezongen. Trouwens, wat is nou een betere manier om snel wat cash te vangen dan een liedje te recyclen? Happens all the time.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 15 augustus 2000 @ 14:56:00 #15
2949 Abma
Nu Skool Nihilist
pi_299117
Modder fokkers! Ik ben zwaar teleurgeteld dat zoveel fokkers die leef plaat terug willen 'uit nostalgie'. Nostalgie my ass, dat is gewoon puur conservatisme, en niks anders!
'Leef met je eigen talent en iedereen is mooi en je bent wie je bent!' Het zou toch g*tverd***e verboden moeten worden! Straks gaan ze in Zuid Afrika zeggen dat ze apartheid weer terug willen, vanwege de nostalgie! ...Draaf ik nu te ver door?

In iedergeval is het interessant op te merken dat die Duitsters, met wie het altijd goed handelen is, onze Leef-tune overnamen, en dat het daar nog een nummer 1 hit werd ook (als ik het wel heb). Op het Euro-sceptische eilandje dat het Verenigd Koninkrijk heet hebben ze wijzelijk voor een heel andere tune gekozen, gemaakt door niemand minder dan Paul 'Perfecto' Oakenfold. Als oprechte Oakie-bewonderaar moet ik trouwens wel toegeven die die tune er nu niet bepaald in hakt (ik heb eigenlijk geen idee hoe die plaat klinkt, terwijl ik toch regelmatig Big Borther kijk...). Ik durf te wedden dat ze in Amerika uit een heel ander vaatje tappen met hun tune. Wie weet daar iets van? Ik geloof niet dat je de tune kan luisteren op de officiele web-site, zoals bij ons. Wat draaiden ze trouwens in Spanje? Wat mij er trouwens aan doet denken, ik vind dat onze eigen Jodi Bernal (zo heet die gozer toch?) een nieuwe BB-tune met dansje in elkaar moet vlansen, of Def Rymes... of samen!
Ik geloof dat ik meself al weer een beetje opgevrolijkt heb.
graag alleen serieuze reacties van bartypes..
pi_299387
Gewoon aub zelfde tune weer. Heerlijk herkenbaar en het hoort gewoon bij BB. Ze gingen voor Dallas en Dynastie en GTST en etc etc toch ook niet elk seizoen iets anders doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 augustus 2000 @ 18:33:55 #17
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_299417
Zelfde Tune! is herkenbaar..en veel beter kan het bij Veronica niet worden
pi_299818
Hee Abma!
Nieuw programma?

Big Borther?

(kan me er wel iets bij voorstellen trouwens)

"Bortherline, feels like i'm going to lose my mind"
Dat is nog eens een leuke tune

[Dit bericht is gewijzigd door fanmale op 16-08-2000 00:11]

"Don't drink water, fish fuck in it"
  woensdag 16 augustus 2000 @ 01:00:14 #19
374 beelzebub
master of disaster
pi_299859
Je leeft maar 1 keer, dus NEE

I would stay

woensdag 16 augustus 2000 @ 15:18:40 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_300371
Of ze dat nummer weer gebruiken denk het wel eik. maar het kan me niet zoveel schelen als ze dat stukkie voor en na de reklame maar hetzelfde laten
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_300996
Het zal wel weer een liedje zijn die niemand nu kent... Dat was ook zo met Leef.... Eerst kende niemand die.. Totdat Big-Brother kwam. Dus het zou wel weer zo'n Nederlands talig liedje zijn die nu niemand kent...
pi_307999
Ik ga ook voor de nostalgie. Doe leef maar weer als tune. Ik vind gewoon dat het nummer bij het programma hoort.
pi_308345
test
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 augustus 2000 @ 16:57:38 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_308428
daarvoor hebben we een testopic in feedback Rick, tssk
pi_340169
Teleurstellend voor velen...

Dit haalde ik net van de BB site af.. Helaas maar GORDON gaat het nieuwe nummer zingen

Van BB site:

Lekker meebrullen met Gordon

Leef, met je eigen talent… Miljoenen Nederlanders hadden vorig jaar aan deze ene regel genoeg om alles aan de kant te gooien voor de tv-uitzending vanuit Almere. En dat niet alleen: Het aanstekelijke liedje van Han van Eijk groeide binnen een paar weken uit tot een regelrechte nummer 1-hit.

Dit jaar krijgt Gordon de eer de tv-tune gestalte te geven. De zanger met de blonde krullen werd voor ‘Kijk’ benaderd door John de Mol. Vanaf donderdag is het nieuwe nummer iedere dag te horen op Veronica tv.

De tekst van ‘Kijk’ is geschreven door Henk Westbroek en de produktie is in handen van Tjeerd Oosterhuis van Total Touch. Zal het nummer net zo’n succes worden als ‘Leef’? Dat zullen de komende maanden moeten uitwijzen.

I'm getting too old for this....
pi_341764
Ik dacht dat han erg was, nu weet ik beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')