Zou ik ook niet tof vinden, hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Nou ja hij zegt dat hij zijn vrienden en ouders over mij verteld heeft, maar als ik ze dan hoor bellen laat hij mij weg uit het verhaal. En na de 100e keer vond ik dat irritant worden. En hij houdt niet van klef doen in het openbaar.
Maar goed dat kan inderdaad gewoon zijn karakter zijn, maar ik beschik over een gezonde dosis wantrouwen..
Hij laat je weg uit een verhaal waar jij wel duidelijk in hoort bedoel je? Misschien doet hij het niet bewust? Neemt niet weg dat ik het ook vervelend zou vinden trouwens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Nou ja hij zegt dat hij zijn vrienden en ouders over mij verteld heeft, maar als ik ze dan hoor bellen laat hij mij weg uit het verhaal. En na de 100e keer vond ik dat irritant worden. En hij houdt niet van klef doen in het openbaar.
Maar goed dat kan inderdaad gewoon zijn karakter zijn, maar ik beschik over een gezonde dosis wantrouwen..
Voor 10 euro heb je een thuiskitjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
Ik meen me vaag te herinneren dat er hier wat dames waren die graag semi-permanente mascara zouden willen? Ik heb geen idee hoe duur dat normaal is, maar ik kwam deze actie tegen:
Actie
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor 10 euro heb je een thuiskitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
Mijn gesprek is goed gegaan, ze konden zich vinden in mijn verzoeken en gaan kijken wat ze eraan kunnen doen.
Gaat nu wel heel snel allemaalAls ik voor het eind van de week teken, dan zit ik volgende week wss in Engeland, 2 weken daarna in Frankrijk voor trainingen
Superrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die collega krijgt vast een BlackBerry, harhar!.
Niet meer actief op Fok!
ik heb een paar dagen niet bijgelezen, maar wanneer heb jij je gesprek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik ook nog goed nieuws voor Jagär en goed nieuws voor mij deze week aub. Wie wil nog meer goed (sollicitatie)nieuws krijgen?.
ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
En nu wil ik ook nog goed nieuws voor Jagär en goed nieuws voor mij deze week aub. Wie wil nog meer goed (sollicitatie)nieuws krijgen?.
quote:
Morgenochtend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb een paar dagen niet bijgelezen, maar wanneer heb jij je gesprek?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgenochtend!. Gaat al lekker snel hè
.
Er zit geen wilde mangoeste in je onderbroeken lade! - brenger van goed nieuwsquote:
Ja, zaterdag een afwijzing met de opmerking dat ik hen wel in de gaten moest houden door bijv af en toe een mailtje te sturen, omdat ze een bedrijf in groei waren en zomaar weer een vacature konden hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En heb je nog reacties gehad op je andere brieven?
Zal je vast wel lukken! Maar ik ken het ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag morgen ja! Aan de ene kant wil ik het nog even uitstellen, zodat ik het n';og beter kan voorbereiden (maar dat kan eigenlijk niet:')) en aan de andere kant wil ik er gewoon van af zijn en als het even kan ook gewoon een baan eruit slepen.
Wil je me de volgende keer even quoten als ik de typo's uit m'n post heb gehaald?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal je vast wel lukken! Maar ik ken het ja.
Oh wauw! Bij mij ook niet! Yeaaah!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Er zit geen wilde mangoeste in je onderbroeken lade! - brenger van goed nieuws
Van die sollicitaties waar je niks van gehoord hebt, daar zou je nog even achteraan kunnen bellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zaterdag een afwijzing met de opmerking dat ik hen wel in de gaten moest houden door bijv af en toe een mailtje te sturen, omdat ze een bedrijf in groei waren en zomaar weer een vacature konden hebben.
En een afwijzing van de VARA voor de online editie van 2 voor 12 en Per Seconde Wijzer, omdat er kandidaten waren die beter aan het profiel voldeden. Wut? Ik voldeed aan alle punten. Maar goed, maakt niet uit, want het was toch maar voor max 5 weken
.
En verder van een aantal sollicitaties (zowel open als gericht) gewoon helemaal niks gehoord. Heb er nu nog 4 lopen (incl. die van morgen), waarvan ik nog iets verwacht te horen.
Heb ik al achteraan gemaild (bellen gaat niet hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Van die sollicitaties waar je niks van gehoord hebt, daar zou je nog even achteraan kunnen bellen
Ik ga nu voor je zoeken (even het netwerk op afstand aanslingeren)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Blurred86 het volgende:
zou een van de studenten hier misschien een artikel voor mij willen opzoeken? mijn uni heeft geen abonnement op het journal waar het in staat, maar ik zou het wel heel goed kunnen gebruiken voor mijn scriptie!
het gaat om:
57 varieties: the human cytochromes P450
David FV Lewis
Pharmacogenomics, April 2004, Vol. 5, No. 3, Pages 305-318
ik zou het heel heel fijn vinden als iemand even voor me zou willen kijken
Op Osiris vind ik hem niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Blurred86 het volgende:
zou een van de studenten hier misschien een artikel voor mij willen opzoeken? mijn uni heeft geen abonnement op het journal waar het in staat, maar ik zou het wel heel goed kunnen gebruiken voor mijn scriptie!
het gaat om:
57 varieties: the human cytochromes P450
David FV Lewis
Pharmacogenomics, April 2004, Vol. 5, No. 3, Pages 305-318
ik zou het heel heel fijn vinden als iemand even voor me zou willen kijken
heel fijn, dankje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga nu voor je zoeken (even het netwerk op afstand aanslingeren)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
stuur je mailadres even, blurred, ik heb hem.
Dan weet ik bij wie ik moet zijn als ik es wat zoekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn uni heeft echt een associaal grote bibliotheek, met heeeeeel veel subscriptions.
hij is onderweg, blurred!
ja echt he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof hoe iedereen hier elkaar steeds helpt.
je moet gewoon iedere slankie bellen net zo lang tot je van je schroom af bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik al achteraan gemaild (bellen gaat niet hè?) en ik doe dat één keer en als ze dan nog niks laten horen, dan niet. Their loss
.
R.I.P. Bobby!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Goodbye het volgende:
Mijn buren hebben een CD van Boney M ofzo op, zo luid dat ik het door mijn film heen hoor![]()
Nog 7quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |