Een hele tijd terug was White Lies zelf bij Giel op bezoek. En reageerde ook heel opmerkelijk op Giel zijn vraag of ze naar Lowlands komen met het antwoord "That Festival with that Lake?" was zijn antwoord. Het kwam er echt uit dat hij het nog niet mocht bevestigen, maar bijna zeker wel zo was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef mouzzer het volgende:
Giel heeft vanochtend ook gezegd dat het een gok van hem was dat White Lies op Pinkpop en Lowlands staat.. Dus White lies is niet bevestigd voor Lowlands, al is de kans natuurlijk wel groot dat ze naar Lowlands komen.
Wat heb je te delen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
Nog mensen die naar LL gaan en met usernet downloaden? PM mij dan even met je dropbox-mailadres.
Dan PM ik evenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Albums van artiesten die komen.
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook Audio Bullys, bedacht ik me vanmiddag. Maar geen idee of ze touren ofzo.
Hopen... that's all we can do.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen zal de dag zijn? Niet in het weekend denk ik?
Valt live erg tegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook Audio Bullys, bedacht ik me vanmiddag. Maar geen idee of ze touren ofzo.
Hee een nieuwequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen zal de dag zijn? Niet in het weekend denk ik?
Ja ze zullen denk ik al geboekt zijn en morgen bevestigd worden met een mooie berichtje van na hun succesvolle en uitverkochte show in de HMH nu ook op Lowlands te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een hele tijd terug was White Lies zelf bij Giel op bezoek. En reageerde ook heel opmerkelijk op Giel zijn vraag of ze naar Lowlands komen met het antwoord "That Festival with that Lake?" was zijn antwoord. Het kwam er echt uit dat hij het nog niet mocht bevestigen, maar bijna zeker wel zo was.
Razor Blade Bob heeft op Twitter georakelt dat er deze week een gevulde playlist op Spotify zou komen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef dasorakel het volgende:
Relaxed White Lies weer op LL. Zeker na vanavond, was weer puik optreden,,, Hoezo zouden morgen die namen moeten komen? Heb ik wat gemist?
Ik weet nog dat er vorige keer een aantal zalen excuses aanboden op hun site voor de waardeloze show die ze weggavenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:27 schreef Lips het volgende:
Nou, het is bijna vrijdagmiddag... Ik zeg kom maar op met die namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |