quote:
Dat je dat nu al weet terwijl bf3 nog niet uit is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof spel idd maar kan niet tippen aan Call of Duty vind ik
Goed hè! Omdat het concept in grote delen hetzelfde is gebleven en ik Call of Duty een beter spel vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat je dat nu al weet terwijl bf3 nog niet uit is.
Geeft niet hoor Frankie, dat hebben al die mensen die in franse auto's rijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed hè! Omdat het concept in grote delen hetzelfde is gebleven en ik Call of Duty een beter spel vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Frankie, dat hebben al die mensen die in franse auto's rijden.
Iets wat het net niet is helemaal geweldig vindenSlopelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik vind Franse auto's ook baggerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jep! and damn proud of it!
Franse Bagger
Duitse degelijkheid
107. In zowel de 107, Aygo & C1 zit een Toyota motorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef Sickert het volgende:
Jij had toch een Baguette?
Of vertrouwen die Fransen zelfs hun eigen motoren niet meer?
Ohjah dat was zo'n Coop projectjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
107. In zowel de 107, Aygo & C1 zit een Toyota motor
C'eed station. Past de fiets gemakkelijk inquote:
Tyfusbakken, tenminste.. Een familielid heeft zo'n ding wat alleen maar bij de garage staat.. Vandaar die 7 jaar garage :' )quote:
Nergens last van, een kameraad ook niet. Althans als die netjes naar de leeftijd van zijn distributieriem had gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tyfusbakken, tenminste.. Een familielid heeft zo'n ding wat alleen maar bij de garage staat.. Vandaar die 7 jaar garage :' )
Was toch iets met de remmen van Toyota en niet de motor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Nergens last van, een kameraad ook niet. Althans als die netjes naar de leeftijd van zijn distributieriem had gekeken.
Daarnaast, elk product dat gemaakt wordt heeft wel eens een misproductie. Kijk maar naar het afgeven hier op franse auto's. Frankie die zo blij is met zijn Toyota motor, terwijl er al echt tig miljoene auto's van Toyota terug geroepen zijn.
Zelfs Top Gear heeft de C'eed bestempeld als de beste/meeste auto voor het minste geld.![]()
Hangend gaspendaal en isolatiemateriaal bij de gordel wat kon ontbranden bij een ongeluk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was toch iets met de remmen van Toyota en niet de motor?
Tegenwoordig worden alle auto's heel snel teruggeroepen puur om de marktwaarde van het merk te behouden. Ze willen niet hetzelfde als Toyota meemaken + alle rechtzaken waar ze in de US mee te maken krijgen helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Frankie die zo blij is met zijn Toyota motor, terwijl er al echt tig miljoene auto's van Toyota terug geroepen zijn.
Rubin Kazan de broer vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef jpjedi het volgende:
Moet je die hugo borst zien in dit filmpje. Vooral laatste 30 seconden
http://www.elfvoetbal.nl/(...)nds+voetbalnieuws%29
Als hij bij jullie al niet slaagt, slaagt hij bij Ajax ook niet. Dat is in het verleden al gebleken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef jpjedi het volgende:
@Keltie: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=17102
Ik vind het eigenlijk wel wat als vervanging voor die mocrospits bij Ajax.
Ja klopt, ik verwacht ook niet van iemand als jou dat je dit werkelijk serieus bedoelde. Maar soms reageer ik te serieus of het nu een geintje is of nietquote:
Heerenveen was afgelopen weekend ook beter. Zo zeker zou ik dus niet zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ajax speelt erg goedZe vergeten alleen te scoren maar komt nog wel denk ik!
Wanneer weer ponyen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:37 schreef Keltie het volgende:
Xbox verkocht aan een collega
Vanmiddag de nieuwe kopen
Stiller, minder stroomverbruik (schijnbaar), grotere harde schijf (250 GB), WiFi onboard (evenals draadaansluiting), meer USB poorten .. Zo ongeveer denk ik..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef staticdata het volgende:
En wat is het voordeel van een nieuwe xbox?
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Keltie het volgende:
Ow, en er zit een optische poort onboard.. Makkelijk voor de headset, heb ik die componentkabel (meen ik?) niet meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |