Psv...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef jpjedi het volgende:
Feli Feyenoord fans. Heb nog niets gezien maar uitslag zal opluchting zijn.
Psv had moeten winnen vandaag. Jammer dat Ajax al snel vond dat gelijkspel het maximaal haalbare was. Stekelenburg man if the match.. Zegt genoeg.
Douglas volgende week geschorst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef jpjedi het volgende:
Feli Feyenoord fans. Heb nog niets gezien maar uitslag zal opluchting zijn.
Psv had moeten winnen vandaag. Jammer dat Ajax al snel vond dat gelijkspel het maximaal haalbare was. Stekelenburg man if the match.. Zegt genoeg.
Douglas volgende week geschorst
[ afbeelding ]
Ik hoorde toch echt met name PSV in de tweede helft. Uitvak had ook weinig reden om te zingen vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Psv...Wat een publiek joh... de 2e helft heb ik 45m lang het uit-publiek gehoord. Datzelfde was overigens tijdens psv-nac totdat de wedstrijd omsloeg.
Nou sorry hoor het enige wat ik hoorde was "su-per-jo-den oleoleole oleoleole oleoleole su-per-jo-den oleoleole oleoleole oleoleole... Heel orgineel maar toch.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt met name PSV in de tweede helft. Uitvak had ook weinig reden om te zingen vandaag.
Posten tussen t zuipen doorquote:
Wat? Heb ik niet gedaan maar ik vind het wel een goede actiequote:
iets met hypocriet en dergelijke bedoel jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat? Heb ik niet gedaan maar ik vind het wel een goede actie
Downloaden is legaalIk download alleen geen games maar wel eens een serie zoals 24 bijv.
Nu komen de reacties hoor
Dat bedoel jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
iets met hypocriet en dergelijke bedoel je
Dat geef ik zonder mee toe! Ik denk overigens dat downloaden altijd wel interessant blijft en ook nooit zal verdwijnen. Is er één weg, dan volgen er weer 5 nieuwe,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef jpjedi het volgende:
Frankie door de bocht met flexibele principes. Ik koop ook altijd wat ik heb gedownload.In de bajes zitten allemaal onschuldigen heb ik wel eens gehoord.
Zeg gewoon dat je ook download en dat je terdege beseft dat je bijdraagt aan het verminderde opbrengsten van de muziek en filmindustrie. Je kan er bijvoorbeeld bij vermelden dat je verwacht dat ook die markt met zijn tijd mee gaat en op markt niveau gaat aanbieden. Je vindt het waarschijnlijk ook erg onhandig dat muziek en films in fase worden gepubliceerd over de verschillende continenten. Mocht de industrie zich kunnen aanpassen aan de huidige markteisen dan voorzie jij dat downloaden niet interessant meer is.
Wel balen dat Brein plat ligt.. dat is mijn startpagina!
Aja, rightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef FJD het volgende:
Downloaden![]()
"Al dat gezeur over met de tijd meegaan en marktconform is gelul."
"~plus een legaal alternatief tegen een redelijk tarief"
In mijn beleving was de actie van Toivonen een bewuste elleboogslag van bovenaf en Vertonghen maakte eerder een gebaar om iemand van zich af te werpen die volledig in zijn nek hing. Dit een bewuste vuistslag noemen vind ik dan zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmmm, ligt het aan mij of is het een raar clubje bij de KNVB???
Toivonen vier duels aan de kant, Vertonghen niet vervolgd
Toivonen heeft 4 duels schorsing, waar het bij mij leek op een duw in de rug en niet een echte elleboog, maar goed Toivonen accepteert het en dus zal het wel een echte zijn geweest. Prima 4 duels schorsing.
Maar waarom vertonghen niks krijgt is mij echt een raadsel. Je ziet zo duidelijk dat hij een vuistslag uitdeelt. Dit moet toch gewoon voor 6 wedstrijden wegwezen of niet dan?
Maar goed ik ga me er niet druk overmaken, aan het einde van het seizoen zullen we wel zien wie er kampioen is, Ajax zal het niet worden.
Hij tracht'em 2 keer in z'n onderbuik te slaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In mijn beleving was de actie van Toivonen een bewuste elleboogslag van bovenaf en Vertonghen maakte eerder een gebaar om iemand van zich af te werpen die volledig in zijn nek hing. Dit een bewuste vuistslag noemen vind ik dan zwaar overtrokken.
Iedereen weet dat als je hoogte wilt krijgen met springen je daarbij je armen moet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In mijn beleving was de actie van Toivonen een bewuste elleboogslag van bovenaf en Vertonghen maakte eerder een gebaar om iemand van zich af te werpen die volledig in zijn nek hing. Dit een bewuste vuistslag noemen vind ik dan zwaar overtrokken.
Niet op een manier dat je iemand een elleboog geeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Iedereen weet dat als je hoogte wilt krijgen met springen je daarbij je armen moet gebruiken.
En als je iemand van je af wilt duwen, gebruik je geen gebalde vuist.
De keeper is de enige die kan rechtvaardigen dat hij een gebalde vuist gebruikt.
Eens, maar je kan dan wel beter afzettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je iemand een elleboog geeft
quote:
Klopt, maar dan gaan je ellebogen omhoog en niet van voor naar achterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens, maar je kan dan wel beter afzetten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Hardwarespecificatiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Is er al een beetje bekend wat de specs zijn?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Hardwarespecificaties
Het onderwerp is BF3, niet xboxquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |