En terecht ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef jpjedi het volgende:
Voetbal is een simpel spelletje van elf tegen elf. En aan het eind winnen de Duitsers...
Word een duur jaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Jorrit! Veel klusplezier!
20 september komt Gears of War 3 uit4 player online co-op
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag de sleutel ontvangen van me nieuwe woning
1 krasje in een raam, welke ze morgen gaan herstellen en verder is alles helemaal in orde
Relaxed!quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik mag dinsdag tekenen voor de verkoop en krijg op 01-06 de sleutel van ons nieuwe paleisje.. 01-06, dat is BBQ tijd
Wie gaat er nu zijn haar BBQ'enquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Relaxed!
BBQ![]()
6 maart heb ik de eerste BBQ van het haar
Toch nog je huis weten te verkopen dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:43 schreef Keltie het volgende:
Gefeliciteerd
Ik mag dinsdag tekenen voor de verkoop en krijg op 01-06 de sleutel van ons nieuwe paleisje.. 01-06, dat is BBQ tijd
Er was een SSX gerucht... Daar kijk ik al jaren naar uit!quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Word een duur jaar
De nieuwe Mortal Kombat (waar ze terug gaan naar de basics van MK1).
Duke Nukem Forever.. Na zolang wachten moet ik hem hebben
Battlefield 3 (al heb ik daar nog vvv-bonnen van het werk voor)
En GoW 3
Komt er ook nog een geniaal snowboard spel uit of dat niet?
SSX vallen voor mij niet onder de geniale snowboardspellen maar onder de arcade-rommelquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er was een SSX gerucht... Daar kijk ik al jaren naar uit!
Feli met verkoop en Jorrit met sleutel!
@Frank: Bayern inderdaad terechte winnaar al viel de tweede helft me zwaar tegen. Die goal had half uur voor tijd moeten vallen.
Appartement gaat dinsdag definitief van m'n hand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch nog je huis weten te verkopen dus?Dat nieuwbouw ding is t niet meer geworden dan? Toch een appartement op Zuid?
Mooiste snowboardspel dat er ooit is geweest! Voor realisme hebben we de real world.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
SSX vallen voor mij niet onder de geniale snowboardspellen maar onder de arcade-rommel
In m'n boxershort de berg af, dat doe ik liever via een consolequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooiste snowboardspel dat er ooit is geweest! Voor realisme hebben we de real world.
Mooi huis zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Appartement gaat dinsdag definitief van m'n hand.
Huis van m'n vriendin staat nu te koop (http://www.funda.nl/koop/(...)232-notarisappel-43/).
Nieuwbouw is het inderdaad niet meer geworden, er bleek in Geldermalsen nog een mooie 2-onder-1-kapper te koop te staan uit 2004/2005
Deze is het geworden: http://www.funda.nl/koop/(...)94266-de-bouwing-69/
EDIT:
Wat een kutfoto's heeft die makelaar eigenlijk gemaakt
Dat vonden wij ook jah.quote:
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook jah.
Aan de prijs, maar de tuin is okey. Het huis is tof (lekker veel licht enzo). de afwerking is perfect (huidige eigenaar is schilder). enz enz enz
Jepquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceGroooote woonkamer, mooie keuken en een lekker groot bad
Alleen heb je het gekocht van zwarte kousen want ik zie geen TV?
Welke spelvorm speel je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef FJD het volgende:
FIFA 11Geniaal seizoen met Luc gedraaid dus nu magtie naar Barca
Career mode en dan player only oid, zitten wel paar vreemde randjes aan maar als je die eenmaal weet te omzeilen ist wel gaaf. Meest zure is nog dat je een wedstrijd niet mag spelen als je niet wordt opgesteld wat dan ook weer de enige reden was dat Feyenoord niet kampioen werdquote:
Dan speel je toch met gezichtspunt vanuit de speler? Vind ik lastig en vaak loop ik dan doelloos rondquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Career mode en dan player only oid, zitten wel paar vreemde randjes aan maar als je die eenmaal weet te omzeilen ist wel gaaf. Meest zure is nog dat je een wedstrijd niet mag spelen als je niet wordt opgesteld wat dan ook weer de enige reden was dat Feyenoord niet kampioen werdWel de beker gewonnen
Luc
Je kunt volgens mij de camera gewoon op teleview zetten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan speel je toch met gezichtspunt vanuit de speler? Vind ik lastig en vaak loop ik dan doelloos rond
Als je te snel doordrukt zit je idd op die view maar net daarvoor kun je selecteren dat je de hele squad bestuurt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Dan speel je toch met gezichtspunt vanuit de speler? Vind ik lastig en vaak loop ik dan doelloos rond
We weten allemaal dat je bang bent voor mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi huis zegStukken beter dan een appartement op Zuid imho
Niks ten nadele van jou hoor Fer
niet blindstaren op de vraagprijsquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je bang bent voor mensen
T mag ook wel wat beter zijn als het letterlijk drie keer zoveel kost
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je bang bent voor mensen
T mag ook wel wat beter zijn als het letterlijk drie keer zoveel kost
Ieder z'n ding gelukkigquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, ik wil gewoon niet in zo'n drukke stad wonen, net er buiten vind ik ideaal
Jij zit wat dat betreft ook op een dood punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ieder z'n ding gelukkigOverigens verbaast bijna iedereen zich erover hoe rustig het bij mij is. In de zomer krijg je niets mee van de stad oid, terwijl ik op een ruim kwartier lopen van t centrum woon
Vanaf Fer? Nee manquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij zit wat dat betreft ook op een dood punt.
Om de stad uit te komen ben je ook wel ff bezig.
Idd. Zo ben ik in een kwartier bij Zuidpleinquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ieder z'n ding gelukkigOverigens verbaast bijna iedereen zich erover hoe rustig het bij mij is. In de zomer krijg je niets mee van de stad oid, terwijl ik op een ruim kwartier lopen van t centrum woon
Bij Fer? Man ik ben in 35mins thuis! Alleen die fokking boete elke keer als ik over die brug rijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij zit wat dat betreft ook op een dood punt.
Om de stad uit te komen ben je ook wel ff bezig.
Zuidpleinquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Zo ben ik in een kwartier bij ZuidpleinMet de auto weliswaar
Leuke terrasjes in Rotterdamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
ZuidpleinHet toonbeeld van sfeer! Leuke terrasjes om in de zomer lekker te genieten van de ondergaande zon ook!
Voor Urs ist natuurlijk vervelender omdat ie precies vd verkeerde kant komt. Je bent een kwartier kwijt om de stad door te komen en daarna ben je in een kwartier in Den Haag
Niets mis met hoogbouw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuke terrasjes in RotterdamOude Haven misschien, verder is het een stad met enkel hoogbouw en veel winkels. Voor gezellige terrasjes kun je beter naar Amsterdam gaan.
Zuidplein is prima om te winkelen though
Toch vind ik Rotterdam best sfeerloos, zeker t.o.v. Amsterdam. Iets met een bom in WWII.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Niets mis met hoogbouw.
En je hebt ook nog scheepsvaartkwartier waar je lekker wat kan drinken.
Probleem van R'dam is dat het allemaal niet gecentreerd ligt, maar op verschillende plekken. Zelfde met Restaurants. Zitten gewoon door heel de stad. Niets mis.
En ik zou best willen wonen waar Fer woont hoor. Wat hij zegt. Rustig en je zit zo in de stad. Als ik die locatie zou hebben geweten paar jaar geleden was dat ook zeker wel een goede kandidaat geweest om te gaan wonen.
Het is niet sfeerloos, het is een andere sfeerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toch vind ik Rotterdam best sfeerloos, zeker t.o.v. Amsterdam. Iets met een bom in WWII.
Ik vind het gezellig om bij Fer op bezoek te gaan maar er wonen, dat nooit. Waar hij woont is het inderdaad prima maar daarom heen is het best verpauperd...
Rotterdam is zoooo dope, als je de plekjes kent...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toch vind ik Rotterdam best sfeerloos, zeker t.o.v. Amsterdam. Iets met een bom in WWII.
Ik vind het gezellig om bij Fer op bezoek te gaan maar er wonen, dat nooit. Waar hij woont is het inderdaad prima maar daarom heen is het best verpauperd...
Ik vind hoogbouw nou niet echt sfeer uitstralen. Ik vind het wel gaaf om te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is niet sfeerloos, het is een andere sfeer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rotterdam is zoooo dope, als je de plekjes kent...
Dat is inderdaad wel lastig. Timessquare NY ziet er gaaf uit, maar sfeer is er dan minder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind hoogbouw nou niet echt sfeer uitstralen. Ik vind het wel gaaf om te zien.
Mooie foto! Alleen de urlquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef Keltie het volgende:
Frank, onderstaande foto geeft voor mij goed weer wat het mooie van Rotterdam is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |