En het doet het niet dus ik verwijder het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nu Craft of Gods aan het downloaden, ziet er erg vet uit!
EQ 2 = oldschool = baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef oneof16million het volgende:
^^dankje voor alle sugesties.
ik zal ze even afgaan
League of Legends, ben ik vergeten te noemen, wel gespeeld. wel gezien nu
crafts of gods is al meteen uitgeschakend XD
ultima online spreekt mij niet echt aan
everquest 2 moet ik eerst kopen...ben eerst nog even opzoek naar een gratis game
xsyon spreekt mij ook niet echt aan met hoe het er uit ziet
en dungeons and dragons het ik een keer geprobeert maar dat wilde niet lukken dus heb ik het opgegeven.
maar erg bedankt voor de sugesties^^ ben er erg blij mee
@ Junglebeast playstyle en userinterface maakt me nog niet heel erg veel uit maar meestal vind ik PvE waar je ook een beetje PvP kan doen leuker^^
thanks all!
Fiesta Online is ook erg vermakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef Fruitsalade het volgende:
FLYFF! Lekker als een kindje op een bezem of een board rondvliegen! (+ grinden)
Nee, draakjes zijn tof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef Robertjuuh het volgende:
Wel een goede vraag. Zijn er geen mmo's zonder draken, elfjes, zwaarden en dat soort dingen?
Eve-online is er wel (space), maar daar zat je dagen te minen en te wachten. Dat lijkt teveel op werk
die doet het hier niet...alles gedownload geinstalleerd, alles. Bij het opstarten krijgt ie al een error. Laadt ie verder en vervolgens loopt ie vastquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:04 schreef GONZA het volgende:
Dungeons and Dragons Online
www.ddo.com; en het is nog gratis ook.
kanker op met je refsquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef IFlame het volgende:
http://www.bulletstar.net/reff/IFlame
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef garriej het volgende:
Even door zetten met WoW als mmo liefhebber, moet je die game wel goed vinden.
ik vind wow ook niet slecht. maar ik vind het niet waard om daar iedere maand voor te betalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef garriej het volgende:
Even door zetten met WoW als mmo liefhebber, moet je die game wel goed vinden.
Welke heb je al geprobeerd en welke waren leuk/aardig.. Dus wat zoek je wel en niet in een mmorgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef oneof16million het volgende:
[..]
ik vind wow ook niet slecht. maar ik vind het niet waard om daar iedere maand voor te betalen
nu klinkt het stukje: "niet waard" wel heel negatief wat niet de bedoeling is XD
nee ik vind wow een mooi spel, zonder twijfel maar ik ga niet iedere maand voor betalen.
ik heb liever geen games als die mafia games..
een mmorpg waar je een character mee maakt en daarmee speelt.
heb de gameboy graphics altijd wel mooi gevonden maar voor een mmorpg is het niet bestemt vind ik.
lord of the rings online is voor mij een beetje uitgekauwt...
XD sorry ik ben al ff opzoek naar een goeie game. tot nu toe wel mooie spellen gevonden hoor^^
misschien moet ik iets nieuws hebben. iemand een idee voor een mmorpg waar je 1 malig voor moet betalen dan? het liefste natuurlijk een game die nog gewoon gespeeld word. niet dat het uitgestorven is of de servers..
even kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke heb je al geprobeerd en welke waren leuk/aardig.. Dus wat zoek je wel en niet in een mmorg
Hieruit leid ik juist af dat jij helemaal geen MMORPG speler bent, dat is geen genre voor jou.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef oneof16million het volgende:
[..]
even kijken.
ik heb guild wars gespeelt. heb ik me een hele tijd mee kunnen vermaken, maar nu is guild wars een beetje uitgestorven met spelers, wat daar niet erg makkelijk is
ik heb wow dan even gespeeld, nouja zie vorige tekst
ik heb atlantica online gespeeld, heb ik me ook heel lang mee kunnen vermaken. maar ik hou niet erg van turnbased... (bij sommige games kan het wel hoor, bij atlantica was het goed in elkaar gezet maar veel turnbased games vind ik niet erg leuk)
ik heb de beta rift gespeeld, erg leuk en mooi maar niet speelbaar nu XD
ik ben ook ooit begonnnen met neverwinter nights 1 en 2 maar daar weet ik nooit wat ik moet kiezen omdat er ZOOOO VEEEEEL mogelijkheden zijn, beetje te veel
unreal tournament ook gespeeld maar dat is een FPS, combat arms ook gespeeld, maar ook een FPS
dragon age vind ik erg mooi en goed spelen.
Dark Messiah might and magic erg mooi en fijn spelen. leuke dingen zitten daar in
league of legends heb ik gespeeld. ook leuk niks kwaats op aan te merken nu XD
dungeon siege heb ik volgens mij alle delen van gespeeld, lang...
ik ben fan van prince of persia en zelda en mario en die stijlen. erg mooi.
ik weet zo niet wat ik nog meer moet toevoegen...
wil je nog iets meer weten over de games of kun je hier iets uithalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |