Jep, snert was lekker en kaarten was leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
hoi.
allemaal de pauze weer om? nog 3 uurtjes..
Snert is altijd lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, snert was lekker en kaarten was leuk!
Zeker, elke dinsdag prijs hier!quote:
Hier hebben we altijd een klaverjastafel, lekker ontspannen in de pauzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
kaarten doen we hier helaas niet. gewoon bammetje eten aan de pc en ff roken in de werkplaats
Niets... ik hoorde Acda en de Munnik op de radio... en vond dit wel een grappige titelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf, is het veranderd dan"wijst naar TT"
Ja bedankt kerel, nu heb ik weer de hele dag dat nummer in m'n hoofdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niets... ik hoorde Acda en de Munnik op de radio... en vond dit wel een grappige titel
jepquote:
Ja, ligt idd aan hoe erg het is, is het alleen rood of zitten er ook blaartjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Weet iemand of ik iets moet doen tegen die verbrandde plekken op mijn buik? Raar dat ik er niks van gevoeld heb
natte washand erop om te koelen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het is alleen rood en voelt warm aan, meer niet gelukkig.
Bosquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat is ditik voel me nu net een vreemde eend in de bijt
ach, waarvan niet tegenwoordig.quote:
Welcome to the club!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat is ditik voel me nu net een vreemde eend in de bijt
Geen last vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zag allemaal gekke namen en ik dacht wtf waar ben ik
Tja... van roken toch ook?quote:
haha dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, waarvan niet tegenwoordig.
gewoon vrolijk verder pijpen
Ik sla even over nu, beginnende keelontsteking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, waarvan niet tegenwoordig.
gewoon vrolijk verder pijpen
mi's ten top ditquote:
Dan zie je niet eens de ui's van die mensen... dus dat geeft straks nog wel een schokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik zit mobiel en dan is dat heel vreemd
Gelukkig zal ik nooit iemand pijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nker-dan-roken.dhtml
Nee, maar als je hier op een gegeven moment vaak komt, zie je vanuit je ooghoek aan de ui wie er gereageerd heeft, dus als daar een vreemde tussen staat, moet je goed kijken wie het isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat ik de enige vreemde eend in de bijt was. hoewel eenden hier op zich wel thuis horen geloof ik.
en trouwens: mijn bunny suicide UI is toch niet zo schokkend..
jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar als je hier op een gegeven moment vaak komt, zie je vanuit je ooghoek aan de ui wie er gereageerd heeft, dus als daar een vreemde tussen staat, moet je goed kijken wie het is
En eenden zijn geliefd in dit topictenminste zover ik weet...
Suicide bunny'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat ik de enige vreemde eend in de bijt was. hoewel eenden hier op zich wel thuis horen geloof ik.
en trouwens: mijn bunny suicide UI is toch niet zo schokkend..
Niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit iemand pijpen.
Wat heb je nu weer gesnoven dan?quote:
niks gesnoven, gezogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gesnoven dan?
Ah, ja, dat verdoofd wel eens...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niks gesnoven, gezogen.
trachitol
Ik ben op mijn werk, heb over 10 min een afspraak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ja, dat verdoofd wel eens...
maar lekker aan het werk dw of ben je vrij?
ja maar ik ben een verwende puber met vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef gianni61 het volgende:
baaahhh?
naar huis? ik moet nog anderhalf uur..
quote:
kom hier vakantie vieren dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben een verwende puber met vakantie
ja, zijn jullie elkaar zat?quote:
ik nog maar een uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef gianni61 het volgende:
baaahhh?
naar huis? ik moet nog anderhalf uur..
krijg ik dan een massage van jou?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kom hier vakantie vieren dan?
uuh nee hoor maar ik wil naar huisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zijn jullie elkaar zat?
[..]
ik nog maar een uur
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh nee hoor maar ik wil naar huis
Ja is goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg ik dan een massage van jou?
ja zit nu in de treinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat snap ikDus het is wel gezellig
Bosquote:
Was het nog leuk met Quincy?quote:
Miss sunshine?quote:
Daagquote:
Je hebt slecht contact met je moeder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef NBT het volgende:
En daarna naar de verjaardag van mijn broertje waar mijn moeder ook is.......
Bij jou ui, moet ik daar altijd aan denken en natuurlijk aan hoe je hier op mij overkomtquote:
quote:
Helaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij jou ui, moet ik daar altijd aan denken en natuurlijk aan hoe je hier op mij overkomt
[..]
Kan je niet eerder weg?
Over het algemeen niet, nu alleen ff een akkefietje met der.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt slecht contact met je moeder?
Oei, toen ik nog fulltime kon werken, had ik een uitzendbaan bij een koekfabrikant. Daar werkte ik van 7 tot kwart voor 5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef gianni61 het volgende:
tot kwart over 4. daarvoor begin ik wel om half 8
Okee. vervelendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, nu alleen ff een akkefietje met der.
uhu was nog wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bos![]()
![]()
[..]
Was het nog leuk met Quincy?
[..]
Miss sunshine?Hoezo dat?
![]()
[..]
Daag
quote:
tdronequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
ik krijg goede zin van vrij zijn en vanavond naar de film gaan
Ik kom hier toch wel vaker hoor, en heb jou hier wel al eerder gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
GianniOke
Bos
Aangenaam ik ben gsk, zie jullie voor t eerst
Yeah, welke film?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
ik krijg goede zin van vrij zijn en vanavond naar de film gaan
Dat wel maar ik sprak je nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier toch wel vaker hoor, en heb jou hier wel al eerder gezien
Wel redelijk tot goed en met jou?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat wel maar ik sprak je nooit.
Hoe is het
Brabo/LImbo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef gianni61 het volgende:
ik ben hier vandaag voor het eerst.
Als het mag wil ik eigenlijk wel wat vaker terugkomen..
ik krijg goeie zin als ik straks mn kantoorkleren uit kan gooien, de overall kan aantrekken en naar de carnavalswagen kan
tuurlijk! wees welkom!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef gianni61 het volgende:
ik ben hier vandaag voor het eerst.
Als het mag wil ik eigenlijk wel wat vaker terugkomen..
ik krijg goeie zin als ik straks mn kantoorkleren uit kan gooien, de overall kan aantrekken en naar de carnavalswagen kan
Ookquote:
Ik ben ook brabander (eindhoven)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ook
Ik hoop een brabander :x
sorry dat ik je teleur moet stellen. Ben jij brabander dan?quote:
tis goed school bevalt want veel vrije tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tdrone
hoest nou? hoe bevalt het schoolleven?
En kan je 6 mrt op de meet in Adam komen?
zie OPquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
tis goed school bevalt want veel vrije tijd![]()
en 6 maart wie komt?
waarheen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
6 maart meet?Dan ben ik op vakantie.
Geen idee.quote:
Mijn aandoeningen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bos wat dan precies
Ik moet ook iets gaan doen waarschijnlijk maar zie er erg tegen op. Dm maar als je wilt, PM zit vol en mobiel kan ik dat niet verwijderen.
Ja. het kan ernstige vormen aannemen, maar dat is vooralsnog niet aan de orde..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
klinkt ernstig allemaal.
Mijn eigen hokje bevalt ook uitstekend. niemand die je lastig valt en ontsnapt aan de kookkunsten van mn moeder. verder zijn 2 van mn beste vrienden zo ongeveer mn buren.
heb erover gedacht om naar EHV te gaan omdat daar veel meer te doen is en meer werk te vinden is, ook goede vrienden wonen en natuurlijk voor PSV (maar dan het dames handbal team)
en ji jgaat erheenquote:
Ik ook niet.quote:
eeeeeeeeeeeeeven aan mn moeder vragenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik nog overleggen met mijn moeder
Ja dat gaat niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
eeeeeeeeeeeeeven aan mn moeder vragen
daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet zo makkelijk.
quote:
Ja ik ga niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik naar de meet (met jou) ?
Veronica of 538, wet niet meer. Op het werk.quote:
Never gonna tell a lie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
Never gonna give you op, never gonna let you down
Ook niet mijn favoriet.quote:
Kinky.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriet.
Heb meestal Arrow aanstaan, daarnaast Veronica en soms Kink of Studio Brussel
Klopt. En ver weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Amsterdam CS is best groot en eng
maar ik kan dan sowieso niet hihi.quote:
hihi dan maakt het niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik kan dan sowieso niet hihi.
Je wilt gewoon niet dat ik kom hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi dan maakt het niet uit
maar..maar das zo ver wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet dat ik kom heJe wilt hier ook neit komen he
Meet me halfwayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar..maar das zo ver wegik wil heus wel bij je komen
hubba.quote:
Neuken?quote:
Met een voorbinddildo?quote:
GEIL WIJFquote:
Duivelse Hoer!quote:
In mijn kont?quote:
of een dubbele dildo?quote:
wel geil.quote:
Alleen als jij dat wilt.quote:
Ik niet dan?quote:
Wel lief doen he.quote:
mijn vriendje zegt van wel.quote:
quote:
HIHIquote:
hihi dat lukt niet bij mij hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar hij probeert wel zijn vuist erin te stoppen steeds.
Nee.quote:
dat dacht ik ook bij mij, maar met goed voorwerk wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi dat lukt niet bij mij hoor
hmm oke dan,probeer het dan maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
dat dacht ik ook bij mij, maar met goed voorwerk wel.
ja maar daar heb ik mijn vriendje bij nodig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm oke dan,probeer het dan maar
het is je vergeven hoor, we snappen heus wel dat jij niet voor 2 mensen ver gaat reizenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef tdrone het volgende:
moet nog even kijken en ga deze keer niet zeggen dat ik kom terwijl ik toch niet kom....
dat terwijl we met 6 warenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor, we snappen heus wel dat jij niet voor 2 mensen ver gaat reizen
We waren met z'n 5en laatst!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor, we snappen heus wel dat jij niet voor 2 mensen ver gaat reizen
6 toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren met z'n 5en laatst!
6? Vinnie, merel, CC, jij, ik..quote:
DW,kano,NBT,Merel,ik en quincy en vriendin maar die gingen weg enzoquote:
wacht, Quincy + aanhang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6? Vinnie, merel, CC, jij, ik..
quincy en vriendin waren het grootste deel van de tijd niet aanwezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DW,kano,NBT,Merel,ik en quincy en vriendin maar die gingen weg enzo
ja maar dat kwam omdat ze gingen pinnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quincy en vriendin waren het grootste deel van de tijd niet aanwezig.
in haar gleuf zeker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat kwam omdat ze gingen pinnen
Ja smaakte weer goed. Hetzelfde als gisteren weerquote:
Ja weinig tot geen vriesruimte. Dus maar bijna altijd voor 2 dagen koken. Dus de ene dag "vers" en de andere dag in de magnetron.quote:
Ik krijg nooit kusjes van jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Naja ik ben eten! Kusjes voor de lieverds![]()
eetsmakelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Naja ik ben eten! Kusjes voor de lieverds![]()
kusje voor DWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg nooit kusjes van jou
quote:
Ja dat vind ik ook altijd lastig. Ben de laatste tijd niet meer zo van de aardappelen, groente, vlees.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Is het al zo laat, weet nog niet wat we kunnen eten
Wat is daar mis meequote:
Niksquote:
tja dan moet je wachten, life is a bitchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Meneer wilt nog niet koken dus ik moet nog wachten. Aangezien hij wou koken voor mij
Ach hij maakt iig iets lekkers voor mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja dan moet je wachten, life is a bitch
heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ach hij maakt iig iets lekkers voor me
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ach hij maakt iig iets lekkers voor me
Voetbal kijken met wat huisgenotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
uitrusten van zondag t/m vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CCquote:
Laten we het maar niet over mijn werk hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Gezellig voetbal kijken
Ook leuk lekker rusten
Aii das minder, Werkse.wat voor werk doe je?
Okequote:
Seksindustrie.quote:
neuh ik kan best begrijpen dat jij in de stress zatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik maak er wel een groter drama van dan het is
Huh?quote:
nja om voor 16 euro naar Eindhoven te reizen voor lucht is niet geweldig neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh ik kan best begrijpen dat jij in de stress zat
maar was het wel nog leuk met mereltje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja om voor 16 euro naar Eindhoven te reizen voor lucht is niet geweldig nee
ja ik ben haar echt eeuwig dankbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar was het wel nog leuk met mereltje?
Doe het lekker zelfquote:
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heal my heart, heal my pain
Was maar een grapje hoor, ook die help ik graag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OV moet het wel zelf doen?
Duivelshoerquote:
Chocoladekuikenquote:
IKMISJEquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, ook die help ik graag.
[..]
Duivelshoer
wat ben je toch een topventquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, ook die help ik graag.
pestkopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga mijn neus nooit meer wassen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chocoladekuiken
[..]
IKMISJE
Ik heb het zelfs in mijn msn naam gezetquote:
jij bent mijn ware liefdequote:
hihi gekkiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dubbelepunt dollar.
Je liegt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in mijn msn naam gezet
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je weet hoe we shinen haakje l haakje
Je staat in mijn zonlicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaharder dan de zon shinen wij
I love the way you love me zit nu in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Why does love always feels like a battlefield... Kut heb ik dat weer in mn hoofd
sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
I love the way you love me zit nu in mijn hoofd.
Ohjaquote:
Soms mag datquote:
Je breekt mijn hart.quote:
Ooit zal ik het lijmenquote:
Beetje egoistisch mag bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leugentje om bestwil heh?
Zaad bedoel je.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ooit zal ik het lijmenMet super glue
[..]
Beetje egoistisch mag best
jij bent echt een begripvolle ventquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ooit zal ik het lijmenMet super glue
[..]
Beetje egoistisch mag best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |