Jep, snert was lekker en kaarten was leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
hoi.
allemaal de pauze weer om? nog 3 uurtjes..
Snert is altijd lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, snert was lekker en kaarten was leuk!
Zeker, elke dinsdag prijs hier!quote:
Hier hebben we altijd een klaverjastafel, lekker ontspannen in de pauzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
kaarten doen we hier helaas niet. gewoon bammetje eten aan de pc en ff roken in de werkplaats
Niets... ik hoorde Acda en de Munnik op de radio... en vond dit wel een grappige titelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf, is het veranderd dan"wijst naar TT"
Ja bedankt kerel, nu heb ik weer de hele dag dat nummer in m'n hoofdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niets... ik hoorde Acda en de Munnik op de radio... en vond dit wel een grappige titel
jepquote:
Ja, ligt idd aan hoe erg het is, is het alleen rood of zitten er ook blaartjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Weet iemand of ik iets moet doen tegen die verbrandde plekken op mijn buik? Raar dat ik er niks van gevoeld heb
natte washand erop om te koelen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het is alleen rood en voelt warm aan, meer niet gelukkig.
Bosquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat is ditik voel me nu net een vreemde eend in de bijt
ach, waarvan niet tegenwoordig.quote:
Welcome to the club!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat is ditik voel me nu net een vreemde eend in de bijt
Geen last vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zag allemaal gekke namen en ik dacht wtf waar ben ik
Tja... van roken toch ook?quote:
haha dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, waarvan niet tegenwoordig.
gewoon vrolijk verder pijpen
Ik sla even over nu, beginnende keelontsteking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, waarvan niet tegenwoordig.
gewoon vrolijk verder pijpen
mi's ten top ditquote:
Dan zie je niet eens de ui's van die mensen... dus dat geeft straks nog wel een schokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik zit mobiel en dan is dat heel vreemd
Gelukkig zal ik nooit iemand pijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nker-dan-roken.dhtml
Nee, maar als je hier op een gegeven moment vaak komt, zie je vanuit je ooghoek aan de ui wie er gereageerd heeft, dus als daar een vreemde tussen staat, moet je goed kijken wie het isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat ik de enige vreemde eend in de bijt was. hoewel eenden hier op zich wel thuis horen geloof ik.
en trouwens: mijn bunny suicide UI is toch niet zo schokkend..
jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar als je hier op een gegeven moment vaak komt, zie je vanuit je ooghoek aan de ui wie er gereageerd heeft, dus als daar een vreemde tussen staat, moet je goed kijken wie het is
En eenden zijn geliefd in dit topictenminste zover ik weet...
Suicide bunny'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht dat ik de enige vreemde eend in de bijt was. hoewel eenden hier op zich wel thuis horen geloof ik.
en trouwens: mijn bunny suicide UI is toch niet zo schokkend..
Niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit iemand pijpen.
Wat heb je nu weer gesnoven dan?quote:
niks gesnoven, gezogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gesnoven dan?
Ah, ja, dat verdoofd wel eens...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niks gesnoven, gezogen.
trachitol
Ik ben op mijn werk, heb over 10 min een afspraak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ja, dat verdoofd wel eens...
maar lekker aan het werk dw of ben je vrij?
ja maar ik ben een verwende puber met vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef gianni61 het volgende:
baaahhh?
naar huis? ik moet nog anderhalf uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |