Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb je dat nummer van Jeroen en Leonie al gehoord?
hey bosquote:
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.quote:
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef JJH het volgende:
[Upd] Brein neemt servers in beslag zonder bevel
Ik word steeds misselijker van dat vieze clubje van Tim Kuik.
ja gaat wel goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.
En daar?
Dat is ook niet zo heel handig. Tim denkt dat ie boven de wet staat ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezig
Ik vind van welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?
Oeh dat is vervelend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ja gaat wel goedlekker druk.
alleen mn werk heeft weer eens een vergadering op ee ndag ingepland dat ik al vanaf december vrij heb. Ze verwachten iedereen aanwezig
en moet een sticker ophalen van het bedrijf voor op de auto
Dat is wel ff flink balenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |