Yupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En dan nog in de mooiste meiden poll van fok VER op nummer 1 staan hè!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En vindt Palma geweldigvoor tv
Nee Laura is (als ik het goed onthouden heb) 1.84quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura is 1.69 m? Verstond ik dat nou goed?
Nou ja, getrouwd of niet, ze verdoet haar tijd met een kerel. Met of zonder boterbriefje, dat vind ik nou niet zo interessant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Joanna is echt niet getrouwd hoor
Ik kon het me ook al niet voorstellen, thanxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee Laura is (als ik het goed onthouden heb) 1.84
Tuurlijk. Maar er zijn mensen die haar echt op alles proberen af te zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo jongetje?
Ik vind Laura super vrouwelijk
Volgens mij denkt ze er wel aan die vriend te dumpen. Net sprak ze ook weer alles behalve positief over hem. Dus dan kan het nog wel intressant worden in het huis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou ja, getrouwd of niet, ze verdoet haar tijd met een kerel. Met of zonder boterbriefje, dat vind ik nou niet zo interessant.
Er zijn ook best wel overeenkomsten. Als de andere dames werken staat zij sigaretjes te paffen. Dat kennen we ook van Palma.quote:
Ja vooral die sterke kaaklijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo jongetje?
Ik vind Laura super vrouwelijk
Dat geloof je toch zeker zelf niet hè..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef bamby het volgende:
Zou me niet verbazen als laura,s echte geheim zou zijn, toen ik werd geboren was ik een jongetje.
Niets afzeiken hoor heb niets tegen haar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar er zijn mensen die haar echt op alles proberen af te zeiken
Whgahahhahaaa je doet het eromquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ok.. het gaat niet echt goed met me..
Ik was aan het poetsen (!) en opeens uit het niet roep ik "Geeeeeerrraaaaarrrrd"
.
Ik moet opgenomen worden.
tikkeltje jaloers misschienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Niets afzeiken hoor heb niets tegen haar.
Ik denk dat er geen tijd te verliezen valt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hilarischhhhhhhhhhh en helaas herkenbaar
![]()
Zullen we met zijn 2en gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |