abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:43:48 #226
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_93159956
Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen

De voormalige VVD-leider noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'. In het interview zegt Bolkestein: 'De PVV-stemmers zijn people with a grudge (red. mensen met wrok). Ze zijn werkloos en hun dochter is aan de drugs en hun zoon is weggelopen.'

Hij refereert aan het plan van de partij om asocialen te isoleren in zogenoemde tuigdorpen. 'Zo'n plan trekt dergelijke types aan.' Bolkestein zegt dat hij Geert Wilders niet ziet als een van de grote staatslieden. 'Ik zie hem als een kortstondige komeet.'

Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)et-drugskinderen.htm
pi_93162141
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef solyaris het volgende:
Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen

De voormalige VVD-leider noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'. In het interview zegt Bolkestein: 'De PVV-stemmers zijn people with a grudge (red. mensen met wrok). Ze zijn werkloos en hun dochter is aan de drugs en hun zoon is weggelopen.'

Hij refereert aan het plan van de partij om asocialen te isoleren in zogenoemde tuigdorpen. 'Zo'n plan trekt dergelijke types aan.' Bolkestein zegt dat hij Geert Wilders niet ziet als een van de grote staatslieden. 'Ik zie hem als een kortstondige komeet.'

Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)et-drugskinderen.htm
Ondanks dat het een VVD coryfee is...praat hij hier nu gewoon onzin natuurlijk.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:06:29 #228
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_93163715
Ik heb eens stil gestaan bij het volgende: Hoe komt het dat vele Nederlandse boeren ergens in hukkebummel wonen, waar zo totaal niks te maken hebben met allochtonen, toch zo bang zijn en ondanks hun onwetendheid over deze bevolkingsgroep toch op een verwilderde Wilders stemmen :?

Is het niet de grootste onzin om te stemmen tegen iets waarvan je niet eens weet wat het is, en wat het nou precies inhoudt? Niet verder kijken dan je neus lang is, is een zeer toepasselijke uitdrukking voor deze ingenomenheid.
Beatsie boyz 4 life
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:11:54 #229
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_93163946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef EAH5450 het volgende:
Ik heb eens stil gestaan bij het volgende: Hoe komt het dat vele Nederlandse boeren ergens in hukkebummel wonen, waar zo totaal niks te maken hebben met allochtonen, toch zo bang zijn en ondanks hun onwetendheid over deze bevolkingsgroep toch op een verwilderde Wilders stemmen :?

Is het niet de grootste onzin om te stemmen tegen iets waarvan je niet eens weet wat het is, en wat het nou precies inhoudt? Niet verder kijken dan je neus lang is, is een zeer toepasselijke uitdrukking voor deze ingenomenheid.
Zozo, jij hebt cijfers van de stad hukkebummel en hun stemgedrag?

:')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:16:59 #230
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_93164166
quote:
Zozo, jij hebt cijfers van de stad hukkebummel en hun stemgedrag?

:')
Waarom zou je anders op de pvv willen stemmen, terwijl er betere partijen als VVD bestaan?
Nee, deze gek is een gevaar voor de rechtsstaat.

Waarom W. een bedreiging voor de rechtsstaat is? Hij heeft zich zeer lovend over Guantanamo Bay uitgelaten, en wil hier in ons land administratieve detentie invoeren. Wat inhoudt: komt een van jullie ooit eens verfrommeld uit de kroeg, of geeft een gestoorde buuf je aan, dan kun je zonder aanklacht en zonder proces voor onbepaalde tijd in de nor belanden. Zonder advocaat. Zonder rechter, en zonder oordeel. Omdat meneer Wilders niet goed bij zijn hoofd is.
Er zijn nu eenmaal mensen die willen vervolgen en willen straffen. Voor de sport.

Laatst nog een artikel in de spits gelezen om allochtone dieren het land uit te zetten door de pvv, waar gaat het heen met die achterlijken :?
Beatsie boyz 4 life
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:37:16 #231
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_93165150
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef EAH5450 het volgende:

[..]

Zonder advocaat. Zonder rechter, en zonder oordeel. Omdat meneer Wilders niet goed bij zijn hoofd is.
Er zijn nu eenmaal mensen die willen vervolgen en willen straffen. Voor de sport.
Hij heeft anders wel rechten `gestudeerd.`

"academische studie
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten), Open Universiteit"

http://www.parlement.com/9291000/biof/02258
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:38:06 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_93165191
De PVV hoopt natuurlijk dat iedereen invult "ik ben weggepest door de straatterroristen", maar dat gaat hem niet worden. :')
This isn't even my final form.
pi_93165292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef Tware het volgende:
Tregten klacht. PVV is ook voor Tokkies
celebrate your money
pi_93165818
PVV :')
Bezuinigen op onderwijs :')
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:56:58 #235
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_93166152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef EAH5450 het volgende:

[..]

Waarom zou je anders op de pvv willen stemmen, terwijl er betere partijen als VVD bestaan?
Nee, deze gek is een gevaar voor de rechtsstaat.

Waarom W. een bedreiging voor de rechtsstaat is? Hij heeft zich zeer lovend over Guantanamo Bay uitgelaten, en wil hier in ons land administratieve detentie invoeren. Wat inhoudt: komt een van jullie ooit eens verfrommeld uit de kroeg, of geeft een gestoorde buuf je aan, dan kun je zonder aanklacht en zonder proces voor onbepaalde tijd in de nor belanden. Zonder advocaat. Zonder rechter, en zonder oordeel. Omdat meneer Wilders niet goed bij zijn hoofd is.

Laatst nog een artikel in de spits gelezen om allochtone dieren het land uit te zetten door de pvv, waar gaat het heen met die achterlijken :?
Jongen je reageert niet eens op wat ik schrijf, je zit maar wat te brabbelen, met je autistische persoonlijkheidsstoornis. Jij bent zeker zo een fake user, derhalve ban.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_93166438
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Jongen je reageert niet eens op wat ik schrijf, je zit maar wat te brabbelen, met je autistische persoonlijkheidsstoornis. Jij bent zeker zo een fake user, derhalve ban.
Een retorische vraag stellen en dan zeuren als je geen direct antwoord krijgt :') man, man, man.
Ga weg
pi_93166520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef AppleBite het volgende:
celebrate your money
pi_93166601
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef AppleBite het volgende:
Ga weg
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:47:57 #239
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93169067
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Schuifpui het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je als hoogopgeleide nog wel in Nederland zou blijven. Ik ben bijna klaar en woon in een studentenhuis. Ik heb inmiddels 4 werkende huisgenoten. Het salaris voor een afgestudeerde ligt hier relatief laag, je mag flink belasting betalen en woningen zijn niet te betalen. Als ik hier in Nederland zou gaan werken, woon ik waarschijnlijk de eerste 3 jaar nog een studentenhuis op een kamertje van 15m2.
Had iets meer gedurfd en een was een bedrijf begonnen.

Dat ga ik nu ook doen. Laat de studenten, onderwijsinstellingen en Zijlstra het met elkaar uitvechten terwijl ik toekijk in de regisseursstoel...
pi_93170209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Had iets meer gedurfd en een was een bedrijf begonnen.

Dat ga ik nu ook doen. Laat de studenten, onderwijsinstellingen en Zijlstra het met elkaar uitvechten terwijl ik toekijk in de regisseursstoel...
Zo makkelijk is een bedrijf beginnen nou ook weer niet, je moet wel een goed idee hebben en ook de mogelijkheden om het uit te werken.
pi_93171630
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah, de mens dient dus alleen als belastingkoe? Gefeliciteerd, je bent net zo'n eng persoon als de staatssecretaris, die dit argument letterlijk gebruikte om te verklaren hoe langstudeerders de samenleving geld kosten.

Ik neem aan dat je dan ook consequent bent en parttimers ook wilt beboeten? En mensen die ziek zijn? En jongeren die wel mogen werken maar dat niet doen?
had even meer van mn posts gelezen. nee, dat vind ik niet. maar het is verschrikkelijk naief om te denken dat onze bewindslieden dat niet zo zien, en die afweging wel op die manier maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_93171901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah, de mens dient dus alleen als belastingkoe? Gefeliciteerd, je bent net zo'n eng persoon als de staatssecretaris, die dit argument letterlijk gebruikte om te verklaren hoe langstudeerders de samenleving geld kosten.

Ik neem aan dat je dan ook consequent bent en parttimers ook wilt beboeten? En mensen die ziek zijn? En jongeren die wel mogen werken maar dat niet doen?
met het argument 'langstudeerders kosten niets meer' doe je precies hetzelfde. mensen gereduceert tot kosten/baten vergelijking.

vind het dan niet raar dat je een tegenargument op dezelfde manier terugkrijgt. maar dat is opeens onmenselijk.
pi_93172002
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef probeer het volgende:

[..]

met het argument 'langstudeerders kosten niets meer' doe je precies hetzelfde. mensen gereduceert tot kosten/baten vergelijking.

vind het dan niet raar dat je een tegenargument op dezelfde manier terugkrijgt. maar dat is opeens onmenselijk.
Er is in wezenlijk verschil tussen een persoon die de maatschappij daadwerkelijk geld kost en iemand die geld "oplevert".

Maar dat argument is juist een reactie op de bewering dat een langstudeerder geld kost / niet genoeg oplevert.
pi_93172568
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Er is in wezenlijk verschil tussen een persoon die de maatschappij daadwerkelijk geld kost en iemand die geld "oplevert".

Maar dat argument is juist een reactie op de bewering dat een langstudeerder geld kost / niet genoeg oplevert.
ok granted. maar van een persoon waarin de overheid zakken met geld investeert voor diens universitaire studie mag best verwacht worden dat hij de maatschappij ook nog eens wat op gaat leveren. zeg ik niet dat we allemaal perse moeten werken totdat we doodgaan, maar om nou te zeggen: het kost niets meer, dus is het daarom niet erg als je veel langer studeert, vind ik ook enorm kort door de bocht.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:03:25 #245
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_93174142
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef probeer het volgende:

[..]

ok granted. maar van een persoon waarin de overheid zakken met geld investeert voor diens universitaire studie mag best verwacht worden dat hij de maatschappij ook nog eens wat op gaat leveren. zeg ik niet dat we allemaal perse moeten werken totdat we doodgaan, maar om nou te zeggen: het kost niets meer, dus is het daarom niet erg als je veel langer studeert, vind ik ook enorm kort door de bocht.
Vrije keus, het is mooi geweest? :')
pi_93174505
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Vrije keus, het is mooi geweest? :')
?
pi_93174590
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar wat dan met vrouwen die een universitaire studie volgen en er vervolgens voor kiezen om "huisvrouw" te worden? Mag je die dan ook een ouderschapboete o.i.d. geven?
pi_93177640
Zeer goede OP. Hulde.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:57:44 #249
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93177814
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zo makkelijk is een bedrijf beginnen nou ook weer niet, je moet wel een goed idee hebben en ook de mogelijkheden om het uit te werken.
Heb ik allemaal, ik hoef alleen bij KvK aan te kloppen om echt te beginnen.
pi_93178053
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heb ik allemaal, ik hoef alleen bij KvK aan te kloppen om echt te beginnen.
Ja maar goed, jij stelt voor dat iedereen wat meer moet durven en een eigen bedrijf moet beginnen.

Alleen dat jij in die gunstige situatie zit hoeft niet meteen te betekenen dat iedereen dat kan bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')