Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zin om een everzwijn boven het spit te roosteren en een grote kroes bier er bij te drinken
Ja iddquote:
Yum yum yum yum yumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iddWas echt zo'n geslaagde avond
ik zal geduldig op je wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik terug ben.
dat is een blijvertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Tot zo danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar hier dan troost ik je wel ff
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Ze komt uit Maaskantje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk..
O men.. Nog een kamper ook..quote:
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
O men.. Nog een kamper ook..
Vandaar dat je mee moest naar dr ouders!
Succes.
Aaah je bijnaam is Lassie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.quote:
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratis
Rocco is overratedquote:
Hey, je mag er best een kleine moeite voor doen... daarna tijd zat om te rustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.quote:
Ik neuk niet meer. Overrated.quote:
Dat zeg ik, Rocco is overratedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
Jeetje zeg. Je maakt wat mee zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Mn kat was vervelend, heb em een stuk plastic gegeven, nu zit die braaf te spelen
Geneukt worden is beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
ja, nu mn e.dentifier2 aan t installerenquote:
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je die geslachtsziekte al uitgepoept?
Damn, dat is balenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horen
Interessant. Vertel het aan je kat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
ja, nu mn e.dentifier2 aan t installeren
Dat wordt een homo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horen
En zelfs dan ben ik nog geweldigquote:
Deed ik, maar die viel in slaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessant. Vertel het aan je kat.
Een lesbo. Neemt ze allemaal geile vriendinnetjes mee naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |