O men.. Nog een kamper ook..quote:
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
O men.. Nog een kamper ook..
Vandaar dat je mee moest naar dr ouders!
Succes.
Aaah je bijnaam is Lassie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.quote:
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratis
Rocco is overratedquote:
Hey, je mag er best een kleine moeite voor doen... daarna tijd zat om te rustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.quote:
Ik neuk niet meer. Overrated.quote:
Dat zeg ik, Rocco is overratedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
Jeetje zeg. Je maakt wat mee zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Mn kat was vervelend, heb em een stuk plastic gegeven, nu zit die braaf te spelen
Geneukt worden is beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
ja, nu mn e.dentifier2 aan t installerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |