Eigen schuld, moet je maar niet naar een TU gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
werd meteen weer herinnerd waarom ik na 1 jaar de universiteit (...) En natuurlijk stikt het op de universititeit van de lekkere wijven daar.... Ooit op een universiteit geweest? Nee? Nou ik kan je verzekeren dat het overgrote deel van de vrouwen daar ontzettend saai en lelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb laatst ook Death Race 2 gezien, waar Statham niet in meespeelde (itt het eerste deel), en ik bedacht me net dat ik Death Race 2 zonder Statham eigenlijk leuker vond dan deze film met Statham. Terwijl Death Race 2 een direct-to-dvd B film is...So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 8
Ghost Rider
Wat een lamme bende is Ghost Rider. Nicolas Cage schittert in al zijn suffigheid in dit prutswerkje, wat nergens maar speciaal wil worden. Cijfer: 5
I Love Dries
Gedverredemme, wat een ranzige film. Dries Roelvink wordt gekidnapt door twee Tokkies, die zijn zaad opeisen. Alle facetten van viezigheid komen voorbij: van teennagels knippen via Roelvink copulerend met een walvis tot en met goedkope blikken bier. Je moet je zelf wel heel erg haten om in dit soort films te verschijnen. Dries Roelvink en zelfspot? Het zal best, maar maak er tenminste nog een leuke film van, dit was echt tenenkrommend smerig. Cijfer: 3
Blow
Redelijke biopic die adequaat in elkaar gezet is. Het verhaal van cokebaas George Jung is vrij stereotiep (rise-and-fall), maar met het volgen van leipe snuivers en handelaars is niks mis mee. Cijfer: 7<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Ik vond dit juist een erg sterke film. Heerlijke sfeer wordt er neergezet en het verhaal zit juist goed in elkaar. Binnenkort zal ik 'm weer eens kijken, terwijl ik bijna nooit een film herkijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een vette comic-film maar helaas, hij viel nogal tegen. De film was erg lang 2 uur en 40 minuten en ik zat nog steeds met vragen die niet werden beantwoord. Hij was ook erg langdradig en veel scenes waren gewoon niet boeiend. Het verhaal steekt gewoon zo slecht in elkaar, en op het einde komt dan wat filosofisch gebrabbel wat nergens overgaat.
De beelden daarentegen zijn erg geslaagd, alle shots,details en op sommige momenten stukjes in slow motion zijn een pareltje voor het oog. Hieronder gooien ze nog een steengoede soundtrack van o.a. Nena en Jimi Hendrix.
Daarom geef ik deze film een 5,5. Voor de beelden en soundtrack zal ik hem zeker aanraden maar niet voor het verhaal..
Dan kan ik je zeker de graphic novel aanraden. De film vond ik namelijk goed (rond de 8), maar het boek is een meesterwerk. Waar in de film nog wel eens e.e.a. wordt vergeten en het wat onduidelijk overkomt, wordt dit in de graphic novel wel goed verwerkt. Dit was natuurlijk ook het risico van zo'n legendarische grapic novel, maar qua sfeer, beelden en muziek is er fantastisch werk geleverd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vond dit juist een erg sterke film. Heerlijke sfeer wordt er neergezet en het verhaal zit juist goed in elkaar. Binnenkort zal ik 'm weer eens kijken, terwijl ik bijna nooit een film herkijk.
Hij wordt veel beter in de 2e helft imo, maar je moet er wel van houden..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef La_Vita het volgende:
Ik had The Shining gedownload maar halverwege weer uitgezet. Wordt de film nog wel echt goed/spannend of istie een beetje overrated?
Die film ziet er wel komisch uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef casper019 het volgende:
Kopps
[ afbeelding ]
Zweden / Denemarken
Actie / Komedie
90 minuten
geregisseerd door Josef Fares
met Fares Fares, Torkel Pettersson en Eva Röse
In het Zweedse dorpje Hogbodorna bestaan de belangrijkste activiteiten van de plaatselijke politie uit eten en koffie drinken. De oorzaak hiervan: een volledig gebrek aan misdaad. Terwijl de agenten zelf heel tevreden zijn met hun rustige leventje, zien de autoriteiten hierin een goede reden om de politiepost op te heffen. In een poging om hun baan te redden, besluiten de agenten van Hogbodorna om de misdaadstatistieken dan maar eigenhandig op te krikken.
Leuke toffe film die lekker wegkijkt!, zitten een aantal erg leuke grappige momenten in. Alleen jammer dat er niet meer van dat soort momenten in de film zaten. Toch heb ik me er erg mee vermaakt en is het zeker een leuke film om een keer te zien.
een 6.5
PS. ik zou heel graag ook de andere film van dezelfde regiseur zien: JAlla jalla - weet iemand waar ik die voor een leuk prijsje kan kopen??
Is ie ook zeker, ooit op aanraden van de jongen bij de videotheek gehuurd, zeer om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die film ziet er wel komisch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |