abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:04:58 #51
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_93152180
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat al virtueel en psychologisch vreemd, dus je kan maar beter kappen met je relatie.
:')
Haten is blaten...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:08:36 #52
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_93152346
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Toch jammer, het lijkt wel alsof men tegenwoordig steeds sneller vatbaarder is om eens buiten de deur te vissen (geheel vrijblijvend) en indien de nieuwe schoenen bevallen geruisloos over te stappen.
Vis jij je schoenen uit de sloot dan?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_93152475
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef Countess het volgende:

[..]

Vis jij je schoenen uit de sloot dan?
:')
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:38:51 #54
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_93153645
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Ryon het volgende:
Wat is hier mis mee? Dansen, flirten en contacten opdoen is een beetje de reden waarom men uitgaat. Dat je een vriend hebt betekent niet meteen dat je de rest van je leven binnen moet zitten en niet meer met andere jongens mag praten, zolang je maar weet waar de grens ligt.

Dat je vriend het liever niet heeft.. dat zal wel.. maar als hij er ook niet echt last van heeft en er gebeurt niks.. tjah. Leven en laten leven.

Je hebt trouwens gewoon recht om af te spreken met mensen zonder dat je vriend daar alles van weet. Jij bent zijn bezit niet.
als mij vriendin afspreekt met een kerel die ze alleen van het uitgaan kent wil ik dat wel weten
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:41:44 #55
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93153765
Sommigen die hier reageren lopen echt een hoop te negeren uit de OP.

Ik vind dat het maar net is hoe je in je relatie zit. Vinden jij en je vriend het geen probleem om met uitgaan met vreemde dames/heren te dansen/kletsen, etc, dan is er geen probleem.
Ikzelf zou het niet tof vinden als mijn vriend met onbekende dames gaat lopen dansen, maar goed, dat ben ik. Doe het zelf ook niet, en heb die behoefte ook totaal niet.
Vrienden, oke. Maar onbekende gasten? Waarom zou ik?

En smsen met die gozers vind ik persoonlijk al helemaal te ver gaan, maar goed, dat ben ik.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93154571
TS is dit je eerste relatie?

Want dat ken ik wel. Na 4 jaar alleen hem, en dan niet rondgeneukt hebben. Of misschien wel gedaan maar toen was je nog erg jong en vond je al die aandacht wel leuk.
Kortom, beken het maar, een attention whore. Even je marktwaarde schatten, ben je nu echt een lekker geil wijf, of lopen de meeste je straal voorbij?

En dan natuurlijk stiekeme smsjes, spannend.

Nee dan thuis, je haren hebben bij de kapper een beurtje gehad en hij ziet het niet. Je beste vriendin is geslaagd en je vertelt dat en hij zegt " Hm?" " Oh die, ik wist niet eens dat ze nog studeerde.". Om over je eigen leven maar te zwijgen als je dat vertelt.

Kortom lekker vertrouwd.

Maar nu met het flirten erbij wordt ie misschien weer jaloers ne heb je je aandacht terug. Maar! Het kan allemaal verkeerd uitpakken. Misschien breng je hem op het idee dat hij ook wel eens mag kijken hoe de dames hem vinden. Misschien vindt hij je wel een slet.

Het kan allemaal!

Oplossing?
1)Denk zelf na over wat je nu wil (nee niet "wilt" , stelletje dyslecten) met je relatie? Is het echt nog interessant, en zo niet kan er weer vuur ingepookt worden? Of denk je juist over een open relatie na of iets wat er tussenin zit? (zoveel mensen, zoveel wensen eh?)
2)Als je over 1) uit bent, bespreek dan dit met hem en kijk wat hij wil en hoe hij over de relatie denkt. Van daaruit maken jullie nieuwe afspraken :)
3)Het kan ook zijn dat uit 1) blijkt dat je toch uitgekeken bent op de relatie en er weinig vuur ingepookt kan worden. Dan is er natuurlijk nog maar 1 conclusie.

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:04:44 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93154901
"(...) wat je nu wilt" is zeker niet fout.

http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php

:)
The love you take is equal to the love you make.
pi_93156333
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Lienekien het volgende:
"(...) wat je nu wilt" is zeker niet fout.

http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php

:)
Dank, misschien was ik ook verward met de vaak voorkomende fout de laatste tijd: http://www.onzetaal.nl/advies/hijwil.php

Terug naar het probleem van TS :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:34:59 #59
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93156411
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef VeerEli het volgende:
Sommigen die hier reageren lopen echt een hoop te negeren uit de OP.

Ik vind dat het maar net is hoe je in je relatie zit. Vinden jij en je vriend het geen probleem om met uitgaan met vreemde dames/heren te dansen/kletsen, etc, dan is er geen probleem.
Ikzelf zou het niet tof vinden als mijn vriend met onbekende dames gaat lopen dansen, maar goed, dat ben ik. Doe het zelf ook niet, en heb die behoefte ook totaal niet.
Vrienden, oke. Maar onbekende gasten? Waarom zou ik?

En smsen met die gozers vind ik persoonlijk al helemaal te ver gaan, maar goed, dat ben ik.
Het is uit de context zeer duidelijk dat ze een 'traditionele' relatie heeft. Dan beschaamd ze simpelweg het vertrouwen en loopt ze achterbaks te vissen naar 'iets beters'.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_93158395
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het is uit de context zeer duidelijk dat ze een 'traditionele' relatie heeft. Dan beschaamd ze simpelweg het vertrouwen en loopt ze achterbaks te vissen naar 'iets beters'.
QFT. Ik volg dit topic even, interessant...
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_93159336
Ben ik weer ;) Ik merk dat er dus verschillend op wordt gereageerd. Heb even alles doorgelezen, en het is eigenlijk idd zo, ik hou de smsjes achter. Dat gaat gewoon te ver. Mijn vriend is altijd vrij redelijk en open geweest.

Eigenlijk begin ik daar beetje misbruik van te maken (hoe ver kan ik gaan met deze vrijheid?)
fijn dat er op gereageerd word, dan kan ik zelf ook beetje meedenken hoe jongens er mee omgaan.

Ik moet er gewoon mee stoppen nu het nog kan (heb van het weekend voor het eerst in 4 jaar mijn telnr. gegeven haha dus ik denk..ja.. hoe ver gaat het)

Het is totaal niet zo dat ik op zoek ben voor iets beters. Wat ik nu heb daar ben ik onwijs gelukkig mee. Daarom vind ik het zo vreemd dat ik hier mee bezig ben, ik heb alles wat mijn hartje begeerd zegmaar. Hij is echt fantastisch.

ben dus echt niet op zoek om vreemd te gaan oid...

Thx anyway
pi_93248739
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef HugoBaas het volgende:
Een beetje flirten is niet erg, maar smsen? :')

Hoezo ga je nummers uitwisselen met andere gasten?
Dat is echt een kanker streek. :r
Dat vind ik ook walgelijk.. maar dat is mijn mening.
Je zit zeker fout met dit soort shit. Als je vriend erachter komt.. armageddon.

Als je het zo leuk vind en alles, moet je gewoon single zijn.
Anders ga je iemand waar je, neem ik aan, van houdt heeeeel erg kwetsen.
En zoiets reflecteert keihard terug op jouzelf.

Succes..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93248862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef -nietdoen- het volgende:
Ben ik weer ;) Ik merk dat er dus verschillend op wordt gereageerd. Heb even alles doorgelezen, en het is eigenlijk idd zo, ik hou de smsjes achter. Dat gaat gewoon te ver. Mijn vriend is altijd vrij redelijk en open geweest.

Eigenlijk begin ik daar beetje misbruik van te maken (hoe ver kan ik gaan met deze vrijheid?)
fijn dat er op gereageerd word, dan kan ik zelf ook beetje meedenken hoe jongens er mee omgaan.

Ik moet er gewoon mee stoppen nu het nog kan (heb van het weekend voor het eerst in 4 jaar mijn telnr. gegeven haha dus ik denk..ja.. hoe ver gaat het)

Het is totaal niet zo dat ik op zoek ben voor iets beters. Wat ik nu heb daar ben ik onwijs gelukkig mee. Daarom vind ik het zo vreemd dat ik hier mee bezig ben, ik heb alles wat mijn hartje begeerd zegmaar. Hij is echt fantastisch.

Thx anyway
En dit? .. hmm schijnbaar mis je toch iets. Een soort van spanning. Grenzen opzoeken is leuk, maar denk er wel aan dat je je grenzen telkens verlegd. Pas dus goed op. Ik heb medelijden met je vriend. Sorry. :9
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93249813
quote:

Thx anyway
"Bederf niet hetgeen je hebt door te verlangen naar wat je niet hebt; herinner je, dat wat je nu hebt ooit iets was waar je naar verlangde." O-)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93250483
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Zou jij het fijn vinden als hij dat soort dingen zou doen? Zo niet doe het dan ook niet :) het is zo makkelijk

Het feit dat je het je afvraagt geeft al aan dat je doorhebt dat je de grenzen opzoekt. :{
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_93256664
Wat is je nummer dan? :>
pi_93259183
Hey TS,

Goed dat je in ziet dat je moet stoppen met sms enz :)

Ik denk dat je de aandacht mist, of de spanning.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93260620
quote:

Thx anyway
Het lijkt erop of je een beetje aan het kijken waar de grens ligt. Hoever kan je gaan en tot waar vind je partner het niet erg.

Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens wat jij doet maar dan met meiden. Mijn vriendin is ook best open in onze relatie en heeft zelf ook wel toegegeven dat ze een keer voor de grap flirten wel vind kunnen. Zelf vond ik dat eigenlijk niet maarja ik weet dat ik het zelf ook doe en ik weet ook dat ik de grens alleen opzoek maar niet overtreed.

Maar wat ze eerder zeggen, je zou het gewoon moeten omdraaien en kijken of je het dan nog vind kunnen. ;)
pi_93266562
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het probleem is dat we maar dieren zijn en het vlees zwak is.

Zodra we ouder worden, wordt het ook alleen maar erger.

Ik ben zelf nog nooit vreemd gegaan, maar alle verhalen die ik gehoord heb en wat ik zelf meegemaakt heb, geven wel aan dat dingen vaak niet zo simpel zijn.

Was het maar zo.
There is a long line down from heaven.
pi_93270705
Wtf, wtf, wtf. Wtf zitten er allemaal voor gasten op dit forum? :') Kijk, als je smsjes en dergelijken achterhoudt, snap ik dat je vriend boos wordt, maar wtf? Mag ik niet meer smsen met vrienden? Mag ik niet meer kletsen met vrienden? :') Mag ik niet praten met mensen die ik tegenkom tijdens het uitgaan? :') Moet ik dan maar standaard in mijn groepje vriendinnen blijven staan? :')
pi_93275352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, wtf, wtf. Wtf zitten er allemaal voor gasten op dit forum? :') Kijk, als je smsjes en dergelijken achterhoudt, snap ik dat je vriend boos wordt, maar wtf? Mag ik niet meer smsen met vrienden? Mag ik niet meer kletsen met vrienden? :') Mag ik niet praten met mensen die ik tegenkom tijdens het uitgaan? :') Moet ik dan maar standaard in mijn groepje vriendinnen blijven staan? :')
Het probleem hier is dat het niet "vrienden" zijn, maar mannen die aangetrokken worden tot de verleidingskunsten van TS.

Dan smsen ze gauw genoeg van "Ik bef echt beter dan je vriend!" :')

TS moet de smsjes ook achterhouden dus zo onschuldig is het allemaal niet
pi_93296319
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Topic niet gelezen?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:21:00 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93296526
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt contact met andere mannen zonder dat je eigen man het weet. SMS, facebook, internet. Dat is virtueel vreemdgaan.

[..]

Ja hoor, en jij gelooft dat de man in kwestie daar zich iets vanaan trekt? Je zou niet eens de intentie moeten hebben met andere mannen aan te pappen. Nee meid, je zit flink fout en ik zou eens goed nadenken wat je mist in je relatie dat je het buiten de deur aan het zoeken bent.
lekkere trol van me O+

mij zal het weinig boeien eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:26:43 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93296652
quote:

Thx anyway
dingen achterhouden daarentegen is natuurlijk kat op het spek binden, beetje misbruik maken van je vrijheden binnen de relatie, iets met vinger en hand
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93296667
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het probleem hier is dat het niet "vrienden" zijn, maar mannen die aangetrokken worden tot de verleidingskunsten van TS.

Dan smsen ze gauw genoeg van "Ik bef echt beter dan je vriend!" :')

TS moet de smsjes ook achterhouden dus zo onschuldig is het allemaal niet
dit dus, ik was afgelopen zaterdag gaan stappen met mijn vriendin en als ik even naar het toilet was of een drankje halen dan stond er weer een gast bij mijn vriendin. Het maakt me allemaal weinig uit, ik vind het wel vleiend dat mijn vriendin als aantrekkelijk wordt beschouwd... dan krijg ik achteraf te horen wat ze allemaal zeggen en dat komt ook allemaal op hetzelfde neer
Over dat nummer weggeven en dat sommigen verdedigen dat het mag 'I do what I want bla', moet je eens kijken wanneer je vriendje zijn 06 weggeeft na aangesproken te worden door een meisje en je dit hoort. Verder vind ik TS niet slecht of een aandachtshoer, ze heeft haar nummer na 4 jaar relatie voor het eerst weggegeven en heeft er een topic over geopend dat het haar toch niet lekker zat. Contacten opdoen prima, maar je weet toch zelf wel waarom iemand in een club je 06 vraagt... niet omdat jullie dezelfde hobby hebben of iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')