Nee muts, ene week 1x, andere 2x (of 0x en 3x).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, een halve keer stappen, goedkoop avondje.
Dat is uitgaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, een kut avond/nacht is ook stappen als je de stad in bent geweest.
Goh, dat had ik niet door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee muts, ene week 1x, andere 2x (of 0x en 3x).
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?quote:
Niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?
quote:
Zo!quote:
Kroegen ga ik ook weinig naar toe, wel naar naar dingen als 90s Now of 90s Alternative, verschillende feestjes of naar de Derrick.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Gemiddeld ging ik al niet eens zoveel meer trouwens, als het 1 keer per maand was, dan was het al veel.
Ik doe niet aan kroegen en normale discotheken, dat zal ook een hoop schelen wat dat betreft.
Kroegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Kroegen ga ik ook weinig naar toe, wel naar naar dingen als 90s Now of 90s Alternative, verschillende feestjes of naar de Derrick.
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en volgens mij heb ik bijna een echte baard, morgen echt maar eens scheren
Als ik me twee dagen niet scheer heb ik al een baard van hier tot Tokio.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en volgens mij heb ik bijna een echte baard, morgen echt maar eens scheren
Met dit weer zeker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!
Vind het zwaar irritant al zal het best warm zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!
Ach, je kan ook gewoon een sjaal omdoenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het zwaar irritant al zal het best warm zijn.
Niet als het een echte lange is neequote:
Ken ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |