Oh die andere gast die interactie doet ie inderdaad goed, hij kan leuke gesprekjes houden. Maar ik vind hem gewoon niet denderend dat is alles. Niet goed niet slecht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heet dus Bert en heeft naar mijn mening een goede interactie met de luisteraar met zijn trendsetter en is oprecht geïnteresseerd in wat mensen te vertellen hebben. Daarnaast is hij ook gewoon eerlijk en gooit hij bijna heel zijn privé leven op de radio wat hij leuk brengt.
Bert v Lent is 1 van de beste nieuwkomers. Hij had vroeger programma op 100pnl en die was al legendarisch. Dat was 2 uur talkradio zonder maar 1 plaatje! Echt gaaf was dat, hele nacht ouwehoeren met vrachtwagenchauffeurs en zulks! Bert v Lent zien we over een tijdje wel in de avond denk ik op 3fm!quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heet dus Bert en heeft naar mijn mening een goede interactie met de luisteraar met zijn trendsetter en is oprecht geïnteresseerd in wat mensen te vertellen hebben. Daarnaast is hij ook gewoon eerlijk en gooit hij bijna heel zijn privé leven op de radio wat hij leuk brengt.
Ik ken de rest niet van de nieuwkomers dus ik weet niet of de rest van de nieuwe aanwas nog denderend is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Bert v Lent is 1 van de beste nieuwkomers. Hij had vroeger programma op 100pnl en die was al legendarisch. Dat was 2 uur talkradio zonder maar 1 plaatje! Echt gaaf was dat, hele nacht ouwehoeren met vrachtwagenchauffeurs en zulks! Bert v Lent zien we over een tijdje wel in de avond denk ik op 3fm!
Van mij mag Bert v Lent overal op de dag, hij is 1 van mijn favo dj's helaas kan ik hem bijna nooit horen door dat belachelijke tijdstip in de nacht. Maarja hij moet zich hogerop werken, Giel begon ook in de nacht volgens mij ;-)quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken de rest niet van de nieuwkomers dus ik weet niet of de rest van de nieuwe aanwas nog denderend is.
Ik hoorde laatste die Thymen die vond ik echt en niet boeiend.
Nee Bertje in de avond is zo slecht nog niet dan hoef ik niet tot zo laat op te blijven voor een beetje gelul over voetbal op 3FM.
Op het tijdstip van Domien zou hij wel goed zijn op de rest van programmering overdag zitten betere DJ's.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Van mij mag Bert v Lent overal op de dag, hij is 1 van mijn favo dj's helaas kan ik hem bijna nooit horen door dat belachelijke tijdstip in de nacht. Maarja hij moet zich hogerop werken, Giel begon ook in de nacht volgens mij ;-)
Bert maakt Talk radio en dan is 10:00 gewoon te laat, aangezien je dan Werk radio maakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het tijdstip van Domien zou hij wel goed zijn op de rest van programmering overdag zitten betere DJ's.
Klopt en wat die andere zei is wel waar, Bert is meer van de talkradio, en dat kan niet echt overdag op 3fm. Domien vind ik persoonlijk niet veel aan en veel te saai (nog) Denk dat hij gebrainwashed is bij de 3fm school.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het tijdstip van Domien zou hij wel goed zijn op de rest van programmering overdag zitten betere DJ's.
Ik denk dat als je Corton een uurtje laat inleveren en Bert van 00:00 tot 02:00 zet je een ideale dagsluiter hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Klopt en wat die andere zei is wel waar, Bert is meer van de talkradio, en dat kan niet echt overdag op 3fm. Domien vind ik persoonlijk niet veel aan en veel te saai (nog) Denk dat hij gebrainwashed is bij de 3fm school.
Idd, maar Corton is al helemaal niet mijn stijl, zet hem altijd af als hij op 3fm isquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Corton een uurtje laat inleveren en Bert van 00:00 tot 02:00 zet je een ideale dagsluiter hebt.
en komt dat door Corton of door de muziek? just wonderingquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Idd, maar Corton is al helemaal niet mijn stijl, zet hem altijd af als hij op 3fm is
Vooral de muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en komt dat door Corton of door de muziek? just wondering
goedemorgen iedereen!
Corton vind ik een baas maar die muziek ligt mij niet altijd even goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en komt dat door Corton of door de muziek? just wondering
goedemorgen iedereen!
dan luister je dus puur voor de dj's eigenlijk? kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Sowieso vind ik de muziek vaak niet helemaal mijn stijl op 3fm, daardoor luister ik na Giel vaak Radio Veronica. Ik luister op dit moment alleen Giel, Stenders op vrijdag.
wat mij betreft mogen ze de hele dag Cortonmuziek draaienquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Corton vind ik een baas maar die muziek ligt mij niet altijd even goed.
Maar meestal zitter er wel lekkere platen tussen.
Ik heb altijd geluisterd naar de radio voor de dj's en op Veronica ook voor de muziek, want ik hou van 80s muziek. Giel, Timur, Stenders, Bert v Lent etc vind ik gewoon lollige dj's met eigen stijl en gekkigheid. En ik hou van gekkigheid op de radio. Bij Veronica vind ik Patrick Kicken tof en Silvan Stoet ohja en Luc v Rooij. Veronica is wat aan het verjongen, je moet maar eens proberen een uurtje als afwisseling van 3fm.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan luister je dus puur voor de dj's eigenlijk? kan ik me iets bij voorstellenals je Stenders btw leuk vind...hij heeft op KXradio met Fred iedere donderdag tussen 14 en 16 een show. Die mag ik in t weekend graag even podcasten. Voordeel voor jou is dat je de muziek kunt skippen
[..]
wat mij betreft mogen ze de hele dag Cortonmuziek draaien
Set Fire to The Rain.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de megahit eigenlijks? Ik weet dat ie van Adele is, maar ik vergeet de titel telkens.
Dat kan heul nietquote:
Gevraagd of ze god op het balkon willen zetten? WHEHEHEHWHEHWHEHH!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef borisz het volgende:
Ja hoor een Jehova getuige aan de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |