SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
Ow ik had het niet gezien, ik ben bezig met klaarmaken voor vertrek naar Rotjeknorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:38 schreef nattermann het volgende:
Vosss had de lapo maar maakte geen nieuw topic.
Maak onneet oet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik had het niet gezien, ik ben bezig met klaarmaken voor vertrek naar Rotjeknor
Goed plan, neem mij maar eentje mee.quote:
Broodje Valkenburger JONGUH!quote:
Wat voor een?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe TV is binnen.
Nu nog 6 uur wachten voordat ik hem uit de doos kan halen...
Nice, ik ga wss de 40EX711 halen binnenkort. Is die van jou LED of LCD?quote:
LCD. De kwaliteit met kijken tussen LCD en LED is zo extreem klein dat ik daar geen geld aan uit ga geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nice, ik ga wss de 40EX711 halen binnenkort. Is die van jou LED of LCD?
MacBook Air.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Frishe het volgende:
Dalijk effe een netbookje scoren... Minder spectaculair, maar wel nodig.
Low budget om filmpjes te downloaden, beetje internetbankieren. That's it.quote:
Was ik ook al vanuit gegaan, maar ik moest het even neerzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef Frishe het volgende:
[..]
Low budget om filmpjes te downloaden, beetje internetbankieren. That's it.
http://www.mediamarkt.nl/(...)ay=online#infoTabNav
Mijn iMac was inderdaad een flinke investering toen (in 2007), maar ik heb er absoluut geen spijt van. Een aantal weken terug nog een MacBook Pro voor mijn schoonzusje gekocht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Frishe het volgende:
Ik wil ook wel een Macbook, maar heb geen Macbook geld...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Frishe het volgende:
Ik durf het niet. De reden dat ik nu iets nieuws moet is omdat mijn vriendin limonade over de ouwe heeft gegooid. Om dan ¤1000,- neer te tellen om het nog eens te laten gebeuren gaat me wat ver.
Dan je vriendin weg doen. Dat spaart sowieso een hoop geld, en niemand die limonade over je Mac kan gooien.quote:
Pics pics pics?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Tism het volgende:
Er is momenteel een raar fenomeen te zien in de lucht boven Roermond!!!..Ik heb foto's gemaakt deze volgen later, kan ze nu niet uploaden!..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Pics pics pics?
Net wakker overigens
Neehee, aliensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef nattermann het volgende:
Daar heeft een vliegtuig rondjes gevlogen
Geen vliegtuig te horen of te zien, op het moment van waarnemen, dan zou er ook een spoor te zien moeten zijn de richting op waarin die weer verdween, da's niet het geval..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef nattermann het volgende:
Daar heeft een vliegtuig rondjes gevlogen
Als een vliegtuig passeert op een hoogte van pak 'm beet 10 km, dan hangt het af van de windrichting of je hem hoort hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen vliegtuig te horen of te zien, op het moment van waarnemen, dan zou er ook een spoor te zien moeten zijn de richting op waarin die weer verdween, da's niet het geval..
Grote kans dat ik gebeld word om te werken.quote:
Geniet ervan in ieder geval, zolang het kan dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grote kans dat ik gebeld word om te werken.
Maar het idee voor nu is even leuk
Dat doe ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geniet ervan in ieder geval, zolang het kan dan.
AWESUM! Mogen wij die spuit ook zetten? Een vriendin van mij heeft een pinda-allergie en als zij een aanval krijgt, moet ze een adrenalinespuit in haar been krijgen. Ben nog steeds op de dag aan het wachten, ik wil zo'n spuit in iemands been rammenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen, gistermiddag in het ziekenhuis geweest voor de hoofdpijn en het is voor 99% clusterhoofdpijn, heb spuiten gekregen die ik zelf in mijn bovenbeen kan zetten tijdens een hoofdpijnaanval.
En hij is nog groot ook terwijl er maar 0,5ml/6mg in zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens. Ik val al flauw als ik er een zie...
Mag ik et eerst een keertje zelf doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
AWESUM! Mogen wij die spuit ook zetten? Een vriendin van mij heeft een pinda-allergie en als zij een aanval krijgt, moet ze een adrenalinespuit in haar been krijgen. Ben nog steeds op de dag aan het wachten, ik wil zo'n spuit in iemands been rammen
Weet je wel wat je zegt, mafkees?!!..quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
AWESUM! Mogen wij die spuit ook zetten? Een vriendin van mij heeft een pinda-allergie en als zij een aanval krijgt, moet ze een adrenalinespuit in haar been krijgen. Ben nog steeds op de dag aan het wachten, ik wil zo'n spuit in iemands been rammen
Chill holmes, nur for the fun jeweetz. Ik hoop niet dat ze sterft of dat ze een aanval krijgt, niet gelijk flippen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt, mafkees?!!..Zelfs na het zetten van een spuit bij een alerghische reactie kan de dood erop volgen, lijkt me niet iets om naar uit te kijken..
Wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Tism het volgende:
Godver aan die puberende allochtoonse negerin die negatief over mijn stadje tweet..![]()
En dan ook nog doen alsof ze zo goed weet hoe de rest van de wereld eruit ziet..![]()
KOM DAN OOK NIET HIER HEEN ALS JE NIKS GEWEND BENT VERDOMME!!!.. Bah!..![]()
#fail
Waar blijven de foto's van de verbouwing dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef Lon3 het volgende:
Al lang niet meer erg actief geweest op fok wegens drukte op werk +verhuizing + verbouwing
Ik vraag me serieus af of ik jou niet ken Lon3quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Lon3 het volgende:
Ik post wel foto's van het begin en eind resultaat. Heb nu niet echt zin om met de camera rond te lopen door de rotzooi terwijl er veel moet gebeuren
DMquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik jou niet ken Lon3
Hoe oud ben je (als ik vragen mag)
Mooi zo@..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waar? Hier is godverdomme NIKS
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik op Blu-Ray. Jason.
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef vosss het volgende:
Godsklere, ik ben gebroken.
2 dagen Rotterdam en nog niet klaar in dat kutappartement![]()
Hopelijk alleen vrijdag nog want ik ben er wel een beetje klaar mee
Dat is vast gewoon de spanning voor de carnaval. Ik doe het lekker rustig aan rond die tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik keelpijn ga krijgen, en dat voor carnaval!
Klinkt bekend dit.quote:Nepglimlachen verslechtert humeur
LANSING - Wie glimlacht zonder zich echt blij te voelen, verslechtert zijn humeur. Mensen die aan fijne dingen denken zoals een vakantie en daardoor gaan glimlachen, verbeteren juist hun humeur.
Dan blijkt uit een onderzoek van wetenschappers aan de Michigan State University in de Verenigde Staten.
''Werkgevers denken wellicht dat simpelweg hun werknemers laten glimlachen goed is voor het bedrijf, maar dat is niet per se het geval",' zegt Brent Scott, één van de onderzoekers.
''Glimlachen alleen om het glimlachen kan leiden tot emotionele uitputting en ziekmelding.''
De wetenschappers onderzochten een groep buschauffeurs, een van de beroepen waarbij het gewenst is vriendelijk te glimlachen naar klanten. Het bleek dat de buschauffeurs die alleen aan de buitenkant blijdschap toonden, een slechter humeur hadden en zich vaker ziek melden.
Met name bij vrouwen was het effect van nepglimlachen groot.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Hal-lo al-le-maal
Ik doe niet rustig aan met carnavalquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vast gewoon de spanning voor de carnaval. Ik doe het lekker rustig aan rond die tijd.
Hello, good morning, how are you? How is your weather today? Hello, good morning, how are you? Have your moody clouds passed away?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef Tism het volgende:
Hello, how are you, gooedmorning oeoe!?!..
Ik kan niet wachten tot het carnaval isquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Carnaval.
Gelukkig is die schijtzooi ook weer snel voorbij...
..quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hello, good morning, how are you? How is your weather today? Hello, good morning, how are you? Have your moody clouds passed away?
Allemaal van die infantielen die niet kunnen skieënquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Tism het volgende:
Deze is voor nattermann,
Honderden Nederlandse wintersporters gewond
Fijne vakantie hè!..Kijk je wel goed uit?..
quote:
Ik krijg ieder jaar steeds minder met carnavalquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het carnaval is
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg ieder jaar steeds minder met carnaval
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was.
ik wil je wel geven met carnavalquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd op de terugweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Inderdaadquote:
Op de fiets wel ja..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
En det de truukweg 3x zo lang deurt
Da's een makkelijke baan, ik mag aannemen da tje alle ledenmaten nog hebt!?..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef nattermann het volgende:
Goeiemoggel. Net terug van Snowworld.
Privé-piste
Alles zit er nog aan, geen beschadigingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Da's een makkelijke baan, ik mag aannemen da tje alle ledenmaten nog hebt!?..
Oh man!..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef nattermann het volgende:
Maar hier draait het natuurlijk om:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben veel snellerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh..![]()
Zij is als eerst beneden, zij wint..
Ik heb niks met ijs of sneeuw, kan niet schaatsen, skieen heb ik nooit gedaan, en als ik gewoon door de sneeuw wandel verbrijzel ik mijn voet, r-e-s-p-e-c-t man..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel sneller! Lauuwtje is beginner, ik ben gevorderde skiër
Met zon is ook niks mis. Vooral niet boven op de piste, met een grote pot bierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb niks met ijs of sneeuw, kan niet schaatsen, skieen heb ik nooit gedaan, en als ik gewoon door de sneeuw wandel verbrijzel ik mijn voet, r-e-s-p-e-c-t man..![]()
Geef mij maar een lekkere vaas in de zon..
Grofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Tism het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een uitdaging gaan zoeken, ik zat te denken aan een racelicentie te gaan bemachtigen, lijkt me erg vet om dat te hebben..
QFTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef Tism het volgende:
Heftig spul, daar moet je optijd mee stoppen anders komt het sappige mannetje met de moker om de hoek kijken, die slaat altijd raak..
Je blijft toch wel in Limburg neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:18 schreef vosss het volgende:
Zometeen wéér richting Rotterdam. Hopelijk krijgen we het af vandaag en hoeven we alleen nog maandag voor de oplevering.
Jazeker!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft toch wel in Limburg neem ik aan?
Krijgt ze dan gelijk het carnavalsgeweld over zich heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
En vanaf donderdag is Brennie officieel een Limburger
Ik heb 40% afllossingsvrij. Maar momenteel zitten we wel goed, al willen we eigenlijk wel een groter huis hebben maar dat gaat niet lukken met deze markt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:00 schreef vosss het volgende:
Ik heb hem half aflossingsvrij, de andere helft los ik wel af zegmaar
Jazeker!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgt ze dan gelijk het carnavalsgeweld over zich heen.
Dan wordt de overwaarde door inflatie ook minderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook dat probleem met de hypotheek. Ook 20k teveel in verhouding. Maar ach, liever dat dan huur betalen. Daar krijg je helemaal niets voor.
En gelukkig los je natuurlijk ook al wat af van het totale bedrag, dus de 'overwaarde' wordt steeds minder natuurlijk. Tenzij je een volledig aflossings vrije hyptheek hebt.
Als de inflatie omhoog gaat, wil dat niet zeggen dat de huizenprijzen omhoog gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan wordt de overwaarde door inflatie ook minder
Klopt, maar de met de euro die je nu verdient kun je meer kopen dan met diezelfde euro over 20 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de inflatie omhoog gaat, wil dat niet zeggen dat de huizenprijzen omhoog gaan.
Integendeel, ze zakken op dit moment alleen maar, dat wil dus zeggen dat de overwaarde alleen maar groter wordt.
Of jij snapt het niet, of ik snap niet wat jij bedoeld. Maar de overwaarde kan alleen dalen als de huisprijs stijgt. Dat heeft gewoon 0,0 met inflatie te maken. Dus ook niet met wat de euro over 20 jaar doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar de met de euro die je nu verdient kun je meer kopen dan met diezelfde euro over 20 jaar.
Het klopt in basisprincipe beide, elke euro wordt minder waard. Maar als je een aflossingsvrije hypotheek hebt en je verkoop je huis niet dan wordt de schuld door de inflatie lager. (in verhouding met je inkomen en dergelijke)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of jij snapt het niet, of ik snap niet wat jij bedoeld. Maar de overwaarde kan alleen dalen als de huisprijs stijgt. Dat heeft gewoon 0,0 met inflatie te maken. Dus ook niet met wat de euro over 20 jaar doet.
Als je nu een huis koopt voor 200k met een aflossingsvrije hyptheek van 220k, en over 20 jaar is dat huis nog steeds 200k waard, dan is de overwaarde nog steeds hetzelfde. Of je nu meer of minder voor de euro krijgt, het bedrag blijft hetzelfde...
Anders ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Kreeg vannacht voor het slapengaan een leuke verrassing.
ga ik binnenkort een proberenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef maen het volgende:
met een beetje tonic erbij is het sowieso wel te doen toch?
Wat leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef vosss het volgende:
De flat in Rotjenknor is zover klaar!
Alleen maandag nog ff die kant op voor de oplevering en sleutels inleveren en dan is Brennie eindelijk een ecktte limbo
Ik ben net klaar met een aantal dingen voor mijn werk. Heb nu eigenlijk ook niet meer zo gek veel zin om uit te gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef nattermann het volgende:
Miljaar wat een drukte weer hier vandaag
Omdat ze hun eigen problemen niet onder ogen komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef friekin_ het volgende:
Wat is het met sommige mensen dat ze door drank ineens hun problemen op jou projecteren?
Keileukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat leuk! Heeft ze ook al een zachte g
?
Ik dinsdag de nacht in en woensdag ook en dan weer vakantie voor de carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef nattermann het volgende:
Dan blijf je toch thuis? Ook wel eens relax.
Ik ga ook niet uit. Morgenochtend om 7 uur weer werken. Nog 2 vroege diensten, 2 middagdiensten, 1 nachtdienst en dan vakantie
Komt misschien nog welquote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Keileuk
Maar die zachte G heeft ze niet
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet zat aan 1 DVD
[ afbeelding ]
volgens mij ligt dat er ook maar net aan waar je vandaan komt...quote:
Mijn Hardstyle collectie is groter.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet zat aan 1 DVD
[ afbeelding ]
Volgens mij is het hoe dan ook altijd met ao..quote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef maen het volgende:
[..]
volgens mij ligt dat er ook maar net aan waar je vandaan komt...
ik ken het iig niet anders dan met oa
Dat red ik niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alles wat ik nog heb
Volgens mij was het een typo. Hier althansquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is het hoe dan ook altijd met ao..
In het verleden had ik ook 'n vrij uitgebreide collectie. Af en toe nog steeds spijt dat ik dingen kwijt ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Joysa het volgende:
Dadelijk dvd propvol carnavalsnummers hale bij een lieve fokker![]()
Nogmaals super super super super super dankjewelquote:
Graag gedaan, ik hoop dat je er blij mee bentquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nogmaals super super super super super dankjewel![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoop dat je er blij mee bent
quote:
niet zo zeiken, wacht maar tot je gaat werken.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
Net pas klaar met school, maar gelukkig gaat een lieve klasgenoot me nach hause brengen
make love not war!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
niet zo zeiken, wacht maar tot je gaat werken.
Ik werk genoeg dagen van 8-20 uurquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
niet zo zeiken, wacht maar tot je gaat werken.
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Ja eh! =(
Ik wil dat het nu zaterdag is! Dan sta ik in Venlo
Neuh hoef ik niet heen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
Heb je dan ook polsbandjes kunnen bemachtigen voor de Zoepkoel?
Blijf maar lekker in het zuiden als je niet eens weet wat de Parade isquote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Oww..
En wat is de parade...??![]()
![]()
Nee joh! Das voor de luuj van boete. Wij hebben de Paradequote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
Heb je dan ook polsbandjes kunnen bemachtigen voor de Zoepkoel?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh! Das voor de luuj van boete. Wij hebben de Parade
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Vastelaovend, vastelaovend, vastelaovend.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Gezicht het volgende:
Drukke carnaval voor de boeg. Eerst deze (erg drukke) week overleven.
nee, ik heb er heul geen verstand van, en geen zin om me erin te verdiepen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Tism het volgende:
Hallo,
Een vraag je voor de stemgerechtigde hier in dit topic (je hoeft niet te antwoorden hoor, hihih) maar gaan jullie stemmen, en zoja waarop dan?..
Ja ik ga stemmen, op een van de linkse partijen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Tism het volgende:
Hallo,
Een vraag je voor de stemgerechtigde hier in dit topic (je hoeft niet te antwoorden hoor, hihih) maar gaan jullie stemmen, en zoja waarop dan?..
Nee, deze stemronde sla ik over. Heb geen flauw idee waarop ik moet gaan stemmen, en eerlijk gezegd ook totaal geen zin om dat uit te gaan zoeken.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Tism het volgende:
Hallo,
Ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
Ik vond vastelaovend een leuker onderwerp
Vastelaovendquote:
Ja hallo, zonder provincie geen Carnaval hè!?..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
Ik vond vastelaovend een leuker onderwerp
Alsof die provincie opeens niet meer bestaat als we niet gaan stemmenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja hallo, zonder provincie geen Carnaval hè!?..
Vastelaovend, bedoel ik..![]()
JAWEL!!!..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alsof die provincie opeens niet meer bestaat als we niet gaan stemmen
quote:Vooral over Friesland, Limburg en Zeeland wordt aangegeven dat de identiteit van de provincie behouden moet blijven.
Ja, dat staat er nu wel, maar later zal blijken het spreekwoordelijk gezegde, Als men hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand, zijn we alsnog de zak..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |