SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
Ow ik had het niet gezien, ik ben bezig met klaarmaken voor vertrek naar Rotjeknorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:38 schreef nattermann het volgende:
Vosss had de lapo maar maakte geen nieuw topic.
Maak onneet oet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik had het niet gezien, ik ben bezig met klaarmaken voor vertrek naar Rotjeknor
Goed plan, neem mij maar eentje mee.quote:
Broodje Valkenburger JONGUH!quote:
Wat voor een?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe TV is binnen.
Nu nog 6 uur wachten voordat ik hem uit de doos kan halen...
Nice, ik ga wss de 40EX711 halen binnenkort. Is die van jou LED of LCD?quote:
LCD. De kwaliteit met kijken tussen LCD en LED is zo extreem klein dat ik daar geen geld aan uit ga geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nice, ik ga wss de 40EX711 halen binnenkort. Is die van jou LED of LCD?
MacBook Air.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Frishe het volgende:
Dalijk effe een netbookje scoren... Minder spectaculair, maar wel nodig.
Low budget om filmpjes te downloaden, beetje internetbankieren. That's it.quote:
Was ik ook al vanuit gegaan, maar ik moest het even neerzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef Frishe het volgende:
[..]
Low budget om filmpjes te downloaden, beetje internetbankieren. That's it.
http://www.mediamarkt.nl/(...)ay=online#infoTabNav
Mijn iMac was inderdaad een flinke investering toen (in 2007), maar ik heb er absoluut geen spijt van. Een aantal weken terug nog een MacBook Pro voor mijn schoonzusje gekocht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Frishe het volgende:
Ik wil ook wel een Macbook, maar heb geen Macbook geld...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Frishe het volgende:
Ik durf het niet. De reden dat ik nu iets nieuws moet is omdat mijn vriendin limonade over de ouwe heeft gegooid. Om dan ¤1000,- neer te tellen om het nog eens te laten gebeuren gaat me wat ver.
Dan je vriendin weg doen. Dat spaart sowieso een hoop geld, en niemand die limonade over je Mac kan gooien.quote:
Pics pics pics?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Tism het volgende:
Er is momenteel een raar fenomeen te zien in de lucht boven Roermond!!!..Ik heb foto's gemaakt deze volgen later, kan ze nu niet uploaden!..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Pics pics pics?
Net wakker overigens
Neehee, aliensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef nattermann het volgende:
Daar heeft een vliegtuig rondjes gevlogen
Geen vliegtuig te horen of te zien, op het moment van waarnemen, dan zou er ook een spoor te zien moeten zijn de richting op waarin die weer verdween, da's niet het geval..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef nattermann het volgende:
Daar heeft een vliegtuig rondjes gevlogen
Als een vliegtuig passeert op een hoogte van pak 'm beet 10 km, dan hangt het af van de windrichting of je hem hoort hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen vliegtuig te horen of te zien, op het moment van waarnemen, dan zou er ook een spoor te zien moeten zijn de richting op waarin die weer verdween, da's niet het geval..
Grote kans dat ik gebeld word om te werken.quote:
Geniet ervan in ieder geval, zolang het kan dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grote kans dat ik gebeld word om te werken.
Maar het idee voor nu is even leuk
Dat doe ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geniet ervan in ieder geval, zolang het kan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |