Zand? Waar heb je het over? Gewoon zand? Zacht zand? Hard zand? Rood zand? Ik roep een commissie in het leven om uit te zoeken welke soorten er precies schadelijk zijn, tot die tijd onthoud ik mij van verder commentaar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaaah, geef maar toe. Je vind zand stiekum best lekker.![]()
Nou?
Ik ook!quote:
U bent poetser?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook!
Zeg, ik zoek nog een minder omstreden werkplek... Kunt u niet een goed woordje voor mij doen?
Niet speciaal, maar ik kan u verzekeren dat niemand ooit kritiek heeft gehad op mijn schoonmaak kwaliteiten!quote:
Ik ga mijn best voor u doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet speciaal, maar ik kan u verzekeren dat niemand ooit kritiek heeft gehad op mijn schoonmaak kwaliteiten!
Hij heeft het over zijn hobby'squote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef truepositive het volgende:
Wie gaat het eerstvolgende debat van Rutte en co volgen en de lijst afstrepen?
Dat doet niemand in de politiek, behalve misschien Diederik Samson. De rest maakt er een sport van om zo veel mogelijk hun eigen verhaaltje te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij beantwoordt de vraag niet. (wat is het verschil tussen hem en Balkenende.)
quote:# Img_0412_normal scottjfata Dear #Charliesheen, Thanks for taking the heat off.... Love #qadafi (head of #libya)... 4 minutes ago via TweetDeck
Je zou bijna gaan denken dat ie betaald word door Ghaddafi of Israël!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die twee springen er wmb ook uit![]()
Jemig, die Charlie Sheen
Hoho, niet in slaap vallen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat ie betaald word door Ghaddafi of Israël!
Gelukkig staat dit topic in BNW.
Kan best ff toch? Er zijn ook krachten aan het werk om de aandacht weer de goede kant op te leiden.quote:
True, true..we wachten het afquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan best ff toch? Er zijn ook krachten aan het werk om de aandacht weer de goede kant op te leiden.
[ afbeelding ]
Cool.. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen googlen :pquote:
Misschien omdat je dan veel meer het idee hebt dat er wat gebeurd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:09 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom toch die hang naar het negatieve..
En waarom ga ik daar in mee..
Keeps me poundering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |