heeft te maken met stats enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar Redskillz tiefte de ander dicht.
weet ik maar stats worden dan niet meer bijgehouden omdat mijn topic als eerste is geopend, dus > [ONZ Radio] #950 - Met een neger die zap de neger speelt :Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Deze is van de gene die de lapo had.
Boeiend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik maar stats worden dan niet meer bijgehouden omdat mijn topic als eerste is geopend
Dat maakt Knetter wel uitquote:
Porsjenquote:
Hallonquote:
HOI:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:Dquote:
okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verzoekje aangevraagdniet deze hoor
Klopt! Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh het zonnetje schijnt maar wat is het tiefuskoud zeg
willekeurigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef sharr het volgende:
Is dit willekeurig of vragen mensen gewoon rare dingen aan?
Kan nu veel beter 10 min zijn. Maargoedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
willekeurigWe mogen 1 verzoek in de 25 min doen
quote:
Maar dit is lekker wakker wordenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Goedemorgen
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Mogguh
Die is van mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Katja Schuurman Ft. De Jeugd Van Tegenwoordig
Dude!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die is van mij
Kerstliedje
Niet meer zo. Heeft haar beste tijd wel gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weetje hoe geil Katje is ?!
Op msn bewoog die nietquote:
Gifjes bewegen niet op MSNquote:
Kale kano?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:59 schreef sharr het volgende:
Godverdomme de hik met een gekneusde rib is ook al niet zo'n optimaal gevoel
Even een requestje gedaan
Zeg dan even dat het een gif isquote:
F5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
Ik deed escape, nu zijn alle gifjes gestopt
Je bent echt nog niet wakker hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan even dat het een gif is
kale kano door mij anagevraagd mopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]Die ben ik zat. I just died in your arms tonight.
Van dingetje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]Die ben ik zat. I just died in your arms tonight.
Oja F5 helpt idd, dankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
F5
[..]
Je bent echt nog niet wakker hè
Cutting Crewquote:
nee ik las het op telegraaf.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoorde jij dat op de radio toen je dit typte?
Kan ze ook nietquote:
Het klinkt niet heel slecht, behalve het enorme chipZ/k3/... gehalte.. Zal wel ge-edit zijn danquote:
Gebaggerquote:
Hebben die ook een ban?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zaten gisteren gezellig te baggen met gebruikersnaamishier en knetter
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel slecht, behalve het enorme chipZ/k3/... gehalte.. Zal wel ge-edit zijn dan
Slechte zaak!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef sharr het volgende:
Waarom kan ik dit nummer half meezingen![]()
Die van de Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechte zaak!!
Je hoort hem helemaal mee te kunnen zingen
Ze heeft je gezogen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.
Serieus, die hoer zuigt de lakens door je reet en het chroom van een trekhaak !
Want jij hebt ervaring met Katja icm zuigen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.
Serieus, die hoer zuigt de lakens door je reet en het chroom van een trekhaak !
Ervaringquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Want jij hebt ervaring met Katja icm zuigen?
doe een blijmakendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kon ook weer een verzoekje doen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kon ook weer een verzoekje doen
Oh jeejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een ander nummer
Ach dit is ook wel een fijn nummerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej
Maar ik ga even douchen
om onze herriequote:
onze herrie??? schat ik ben net wakker.. wees duidelijkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om onze herrie
En ik ben even ook bezig met een discussie tegen ElmoFan over zn SwJ gejank random
Herrie van gister met echt waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onze herrie??? schat ik ben net wakker.. wees duidelijker
ow kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herrie van gister met echt waaris sow
echt
Klinkt heel irritant. Waar was dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herrie van gister met echt waaris sow
echt
jij mag niet geband wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow kutdan hoor ik toch eerder geband te zijn
OVJLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt heel irritant. Waar was dat?
zijn =D topic.. en ik en gebruikersnaamhier deden het... hebben zijn topic volgespamdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt heel irritant. Waar was dat?
En hij kreeg de banquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn =D topic.. en ik en gebruikersnaamhier deden het... hebben zijn topic volgespamd![]()
![]()
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij mag niet geband worden
[..]
OVJL
Met zn alle 3 schreeuwen om een ban?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te maken
BROEK UIT BROEK UITquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te maken
ik wil geen banquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zn alle 3 schreeuwen om een ban?
doe dat maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil geen banmisschien dat ik hem nog maar wat gekreun en een excuus mail vandaag
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ga ik doen vanavond
echt waar
is sow
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50 topics gaan morgen of donderdag bereikt wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vrees dat ik topic #1000 niet mee ga maken... Volgens mijn berekeningen zal die vanavond wel komen, als ik aan het werk ben
poor youquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vrees dat ik topic #1000 niet mee ga maken... Volgens mijn berekeningen zal die vanavond wel komen, als ik aan het werk ben
Goed nummer welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:30 schreef Ragboer het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
aight dit is mijn honderdste poging om een verzoekjen te doen!!!aangevraagd op 9:25 dusssssss DOE HET NOU EINDELIJK EENS DIE 25 MINUTEN ZIJN NU WEL VOORBIJ JA VRIEND
Baiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve schatjens.. ik ga weg.. tot vanavond en anders morgen![]()
![]()
Hysterischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:30 schreef Ragboer het volgende:
sharr
Bericht:
aight dit is mijn honderdste poging om een verzoekjen te doen!!!aangevraagd op 9:25 dusssssss DOE HET NOU EINDELIJK EENS DIE 25 MINUTEN ZIJN NU WEL VOORBIJ JA VRIEND
Doeeeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve schatjens.. ik ga weg.. tot vanavond en anders morgen![]()
![]()
Wie wilde je horen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
noujaaaaaaaaaaaa ik krijg artist recently played
Wat wilde je aanvragen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
noujaaaaaaaaaaaa ik krijg artist recently played
Jij hebt de nummers van je leraren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
Zo even leraar gesmst dat ik er niet ben, was vergeten te mailen, fail
Wat is dezennn, WEER DEZE
Hihi die had ik al aangevraagd, ik stond te douchen toen die kwamquote:
met welk nummer dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi die had ik al aangevraagd, ik stond te douchen toen die kwam
1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt de nummers van je leraren?bizarrr
Leningradquote:
I seequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
[..]
1Is handig op momenten als deze, anders krijg ik op m'n lazer
![]()
TOON REQUEST IETS?
Ik heb een uitermate lief verzoekje gedaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was meer frustratie door dat piepnummer hiervoor
Ik heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
allebei mijn fietsbanden zijn lek![]()
Ik zag net dat er een laagje ijs op George ligtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee maar zij heeft wel boobs, groter dan die van mijquote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen bandenplakspul meer in huis.. dus wacht nu op een vriendin die mij straks weg gaat brengen... scheelt wel fietsen in de kou
naar mams. mijn oude kamer leeghalen en de zolder opruimen zodat ik er met een paar weken kan wonenquote:
Plaatjesfaal?quote:
Luie hond!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik word over een kwartier opgehaald door de taxi, veuls te koud om te fietsen, en zo kon ik nog iets langer in bed bliven liggen
luiwammesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik word over een kwartier opgehaald door de taxi, veuls te koud om te fietsen, en zo kon ik nog iets langer in bed bliven liggen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft wel boobs, groter dan die van mij
Die heb je onder een sneltoets volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tetjes om het goed te maken!
Ik heb gelijk een half stijfje nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fijn, die eerste hit op googlequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ctrl+Vquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je onder een sneltoets volgens mij
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je onder een sneltoets volgens mij
De mijne staan ook op tha interwebz hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Mijn favoriete tetjes op tha interwebz
goede keuze/smaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Mijn favoriete tetjes op tha interwebz
IK HEB HET OVER TETJES, NIET OVER REUZE TETTEN HOORquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne staan ook op tha interwebz hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dit ziet er echt jongensachtig uit? * sharr is in war
Boh dat valt ook wel mee hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IK HEB HET OVER TETJES, NIET OVER REUZE TETTEN HOOR
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
Vind ik nog wel meevallen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dit ziet er echt jongensachtig uit? * sharr is in warThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:Ze is wel knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dit ziet er echt jongensachtig uit? * sharr is in war
quote:
Jullie zijn echt engquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen hoor.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dit ziet er echt jongensachtig uit? * sharr is in war![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Toen met zwemmen na jouw bday, die vrouw had gewoon echt niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen hoor.
Uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt eng![]()
Ik ga me ff aankleden...
Ik heb nog wel erger gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt eng![]()
Ik ga me ff aankleden...
ik heb ze nog niet gezien dus kan nog niet beoordelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik de enige ben die mijn boobs helemaal niet zo overdreven groot vind
Pics?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik de enige ben die mijn boobs helemaal niet zo overdreven groot vind
Komt vast wel goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet gezien dus kan nog niet beoordelen
Zoek maar, staan ergens op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
SperzieboonToon
Bericht:
Voor de enige foxey lady die er is![]()
Sharrrrrr
aaaaw wat lievvvquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
SperzieboonToon
Bericht:
Voor de enige foxey lady die er is![]()
Sharrrrrr
Hou nou eens op over elmofan jij!!quote:
Doei Toonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb het ook best koud
Maar nu ga ik lekker warm douchen, brb
Bai Sharr
That's it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
Mwah, ik hoef niet eens te krabben zo
er zat ijs op mijn zadelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it.
Ik kom bij jou wonen
jij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Wie doet het eerstvolgende verzoekje met de zoekterm 'warm/heet' ?
George zit verstopt onder een laag ijsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er zat ijs op mijn zadelzo koud is het... koud he!
??? heeft koelkast dat zo ingesteld???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
Snel iemand een lange plaat als verzoekje anders krijgen we weer jappenmeuk
Geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
??? heeft koelkast dat zo ingesteld???
zag hetquote:
Ja ik zag hem netquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr zoek eens op heet![]()
![]()
kiek die eerste dan
![]()
![]()
whahahaha dat vind ik echt een mono plaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik zag hem netIk wou die aanvragen
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha dat vind ik echt een mono plaatje![]()
![]()
Wie danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ragboer had within temptation niet aangevraagd
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
oh noquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |