heeft te maken met stats enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar Redskillz tiefte de ander dicht.
weet ik maar stats worden dan niet meer bijgehouden omdat mijn topic als eerste is geopend, dus > [ONZ Radio] #950 - Met een neger die zap de neger speelt :Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Deze is van de gene die de lapo had.
Boeiend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik maar stats worden dan niet meer bijgehouden omdat mijn topic als eerste is geopend
Dat maakt Knetter wel uitquote:
Porsjenquote:
Hallonquote:
HOI:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:Dquote:
okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verzoekje aangevraagdniet deze hoor
Klopt! Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh het zonnetje schijnt maar wat is het tiefuskoud zeg
willekeurigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef sharr het volgende:
Is dit willekeurig of vragen mensen gewoon rare dingen aan?
Kan nu veel beter 10 min zijn. Maargoedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
willekeurigWe mogen 1 verzoek in de 25 min doen
quote:
Maar dit is lekker wakker wordenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Goedemorgen
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Mogguh
Die is van mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Katja Schuurman Ft. De Jeugd Van Tegenwoordig
Dude!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die is van mij
Kerstliedje
Niet meer zo. Heeft haar beste tijd wel gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weetje hoe geil Katje is ?!
Op msn bewoog die nietquote:
Gifjes bewegen niet op MSNquote:
Kale kano?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:59 schreef sharr het volgende:
Godverdomme de hik met een gekneusde rib is ook al niet zo'n optimaal gevoel
Even een requestje gedaan
Zeg dan even dat het een gif isquote:
F5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
Ik deed escape, nu zijn alle gifjes gestopt
Je bent echt nog niet wakker hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan even dat het een gif is
kale kano door mij anagevraagd mopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]Die ben ik zat. I just died in your arms tonight.
Van dingetje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]Die ben ik zat. I just died in your arms tonight.
Oja F5 helpt idd, dankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
F5
[..]
Je bent echt nog niet wakker hè
Cutting Crewquote:
nee ik las het op telegraaf.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoorde jij dat op de radio toen je dit typte?
Kan ze ook nietquote:
Het klinkt niet heel slecht, behalve het enorme chipZ/k3/... gehalte.. Zal wel ge-edit zijn danquote:
Gebaggerquote:
Hebben die ook een ban?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zaten gisteren gezellig te baggen met gebruikersnaamishier en knetter
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel slecht, behalve het enorme chipZ/k3/... gehalte.. Zal wel ge-edit zijn dan
Slechte zaak!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef sharr het volgende:
Waarom kan ik dit nummer half meezingen![]()
Die van de Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechte zaak!!
Je hoort hem helemaal mee te kunnen zingen
Ze heeft je gezogen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.
Serieus, die hoer zuigt de lakens door je reet en het chroom van een trekhaak !
Want jij hebt ervaring met Katja icm zuigen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend, ze kan wel een golfballetje door een tuinslang zuigen.
Serieus, die hoer zuigt de lakens door je reet en het chroom van een trekhaak !
Ervaringquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Want jij hebt ervaring met Katja icm zuigen?
doe een blijmakendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kon ook weer een verzoekje doen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kon ook weer een verzoekje doen
Oh jeejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een ander nummer
Ach dit is ook wel een fijn nummerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej
Maar ik ga even douchen
om onze herriequote:
onze herrie??? schat ik ben net wakker.. wees duidelijkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om onze herrie
En ik ben even ook bezig met een discussie tegen ElmoFan over zn SwJ gejank random
Herrie van gister met echt waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onze herrie??? schat ik ben net wakker.. wees duidelijker
ow kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herrie van gister met echt waaris sow
echt
Klinkt heel irritant. Waar was dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herrie van gister met echt waaris sow
echt
jij mag niet geband wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow kutdan hoor ik toch eerder geband te zijn
OVJLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt heel irritant. Waar was dat?
zijn =D topic.. en ik en gebruikersnaamhier deden het... hebben zijn topic volgespamdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt heel irritant. Waar was dat?
En hij kreeg de banquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn =D topic.. en ik en gebruikersnaamhier deden het... hebben zijn topic volgespamd![]()
![]()
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij mag niet geband worden
[..]
OVJL
Met zn alle 3 schreeuwen om een ban?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te maken
BROEK UIT BROEK UITquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaat nergens op dat hij dan geband is.... kut.. nou moet ik wel een manier bedenken om het goed met hem te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |