Hij hield zoveel van zijn volk dat hij gifgas tegen hen gebruikte?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:51 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Saddam was wel iemand die van zijn volk hield en iedereen succesvol bijeen hield.
Ja, vraag maar aan de Koerden of de sjiitische Arabieren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:51 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saddam was wel iemand die van zijn volk hield en iedereen succesvol bijeen hield.
Stront raakt de ventilator.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef Nibb-it het volgende:
Ben ik eens en dagje weg, gebeurt er dit... samenvatting, iemand?
Dat waren separatistische Koerden die een gewelddadige opstand begonnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij hield zoveel van zijn volk dat hij gifgas tegen hen gebruikte?
Mensen hebben problemen: geen mensen, geen problemen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan de Koerden of de sjiitische Arabieren.
Ja ook, ik dacht dat dat algemeen bekend zou zijn hier in deze topic reeks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En baas van Al-Jazeera
Zoals Owen net al zei, een overheid die z'n militaire macht gebruikt tegen zijn eigen bevolking handelt volledig in strijd met alle VN-verdragen. Het moet niet zo moeilijk zijn om met een resolutie te komen om daar tegen op te treden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schepen vliegen alleen niet, dus hoe je schepen aanpakt via een no-fly zone dat begrijp ik niet...
Ja, die kleine kinderen die dood op de grond lagen waren echt geweldadig joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat waren separatistische Koerden die een gewelddadige opstand begonnen.
... aan de rand van zijn zwembad met een glaasje champagne wrs.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké er zou dus nog een speech komen van een Gadhaffi die hij in een huis van iemand anders zal geven.
Nonsense. Gifgas aanval werd gebruikt tegen de Koerdische bevolking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dat waren separatistische Koerden die een gewelddadige opstand begonnen.
Als excuus voor mezelf: ik tune net in. Helaas weinig tijd gehad de revoluties goed te volgen de laatste weken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ook, ik dacht dat dat algemeen bekend zou zijn hier in deze topic reeks.
Je bent er optijd bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
Voor het geval dat:
Modje heeft vanmiddag al gezegd dat als men een discussie over Koerden wil voeren, men daar een topic voor aan mag maken, maar niet hier.
Nu ben ik ook niet altijd de liefste, maar ik zou er mee kunnen leven als er af en toe eens iets hieruit door een modje naar een topic word verhuist.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
Voor het geval dat:
Modje heeft vanmiddag al gezegd dat als men een discussie over Koerden wil voeren, men daar een topic voor aan mag maken, maar niet hier.
Juist, de Koerdische bevolking die een gewelddadige opstand begon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nonsense. Gifgas aanval werd gebruikt tegen de Koerdische bevolking.
Ja, okee. Dat is ook in verdragen opgenomen idd. Maar die heeft Gadaffi ondertekend?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoas Owen net al zei, een overheid die z'n militaire macht gebruikt tegen zijn eigen bevolking handelt volledig in strijd met alle VN-verdragen. Het moet niet zo moeilijk zijn om met een resolutie te komen om daar tegen op te treden.
Idd, excuses. Nu weer OTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef raistlin6 het volgende:
Voor het geval dat:
Tenzij China het daar niet mee eens is; China heeft zelf ook een geschiedenis op dat gebied. De Libiers moeten maar hopen dat China het ziet als een regionale aangelegenheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoas Owen net al zei, een overheid die z'n militaire macht gebruikt tegen zijn eigen bevolking handelt volledig in strijd met alle VN-verdragen. Het moet niet zo moeilijk zijn om met een resolutie te komen om daar tegen op te treden.
Dat is idd het probleem... en ook Rusland zal dezelfde houding hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tenzij China het daar niet mee eens is; China heeft zelf ook een geschiedenis op dat gebied. De Libiers moeten maar hopen dat China het ziet als een regionale aangelegenheid.
Nonsense, een paar Koerdische guerrilla groeperingen, meer niet. De meeste slachtoffers waren geen separatisten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Juist, de Koerdische bevolking die een gewelddadige opstand begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |