omdat Macondo het leuk zou vinden als hij nu eindelijk Kasta op een (mogelijke) tegenspraak kan pakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Aaaargghhh, wat the neuk maakt het uit?
Huh, vaag dan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Hierbij moet ik toegeven.. je verhaal klinkt soms best vaag.. haha
Of je jezelf tegenspreekt geen idee, te slecht voor gelezen.. Maar het is geen logisch volgend verhaal
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh, vaag dan...
Nah, even Jip en Janneke niveau dan:
Stel ik leer 5 vrouwen kennen; Seven, Cue, Schilderijtje, Engel en Sharon.
4 daarvan worden stapvriendinnen; Seven, Cue, Schilderijtje en Engel. Sharon is stout dus moet weg.
Met Seven, Cue, Schilderijtje en Engel ga ik regelmatig stappen waarna we bij elkaar blijven slapen.
Seven en Cue zijn boefjes en gaan daarbij met Kastapiemel spelen.
Schilderijtje en Engel zijn frigide en spelen niet met Kastapiemel.
Resultaat:
Van alle vriendinnen heb ik er slechts 2 niet geneukt.
I know, maar het is verspilde moeite...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat Macondo het leuk zou vinden als hij nu eindelijk Kasta op een (mogelijke) tegenspraak kan pakken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef kastanova het volgende:
Ik heb in m'n leven slechts 2 vriendinnen níet geneukt.
+
De resterende vriendinnen dus wel
+
die zitten op dit moment toch echt gewoon weer allemaal in de friendzone.
Ik zou kunnen zeggen dat ik nooit met kastapiemel zou spelen. Maar dan zou ik me weer eens laten kennen. Laten we het erop houden dat ik nooit zou gaan stappen met kasta.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh, vaag dan...
Nah, even Jip en Janneke niveau dan:
Stel ik leer 5 vrouwen kennen; Seven, Cue, Schilderijtje, Engel en Sharon.
4 daarvan worden stapvriendinnen; Seven, Cue, Schilderijtje en Engel. Sharon is stout dus moet weg.
Met Seven, Cue, Schilderijtje en Engel ga ik regelmatig stappen waarna we bij elkaar blijven slapen.
Seven en Cue zijn boefjes en gaan daarbij met Kastapiemel spelen.
Schilderijtje en Engel zijn frigide en spelen niet met Kastapiemel.
Resultaat:
Van alle vriendinnen heb ik er slechts 2 niet geneukt.
Ho even dame, ben er niet op uit om Kasta "eindelijk" te kunnen pakken op iets - verwar mij alsjeblieft niet met een figuur als dawg of zo. En of ie die twee stapvriendinnen nou wel/niet geneukt heeft en of ze het nu wel/niet graag wilden zal mij een (lever)worst zijn - maar een beetje consistentie in verhalen is wel zo fijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat Macondo het leuk zou vinden als hij nu eindelijk Kasta op een (mogelijke) tegenspraak kan pakken
Volgens mij heb je er juist wél aan gedachtquote:
Jij wilde mij gewoon niet dom laten voelen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Ho even dame, ben er niet op uit om Kasta "eindelijk" te kunnen pakken op iets - verwar mij alsjeblieft niet met een figuur als dawg of zo. En of ie die twee stapvriendinnen nou wel/niet geneukt heeft en of ze het nu wel/niet graag wilden zal mij een (lever)worst zijn - maar een beetje consistentie in verhalen is wel zo fijn natuurlijk..
Kost me dus geen cent, maar toch speel je met m'n piemel; wieeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zou kunnen zeggen dat ik nooit met kastapiemel zou spelen. Maar dan zou ik me weer eens laten kennen. Laten we het erop houden dat ik nooit zou gaan stappen met kasta.
Dat zou wel heel makkelijk zijn. Enige vorm van introductie is ten zeerste welkomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wil er nog iemand met mij daten? Of gaat dat hier niet zo?
Eerst je kut laten zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wil er nog iemand met mij daten? Of gaat dat hier niet zo?
Nee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef macondo het volgende:
Volgens mij heb je er juist wél aan gedacht
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerst je kut laten zien.
Zó gaat dat tegenwoordig.
Ok, hallo ik ben Quickie_Brat. En ik zoek een date.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat zou wel heel makkelijk zijn. Enige vorm van introductie is ten zeerste welkom
Is een kut doorslaggevend ja?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerst je kut laten zien.
Zó gaat dat tegenwoordig.
Ligt er aan wie het vraagt.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kost me dus geen cent, maar toch speel je met m'n piemel; wieeeeeeeeeeeeeeee!
Hoi Quickie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, hallo ik ben Quickie_Brat. En ik zoek een date.
Zoiets?
Vraag ook even foto + een naambordje erbij ter verificatie! Tot die tijd ga ik er vanuit dat het een kloon is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi Quickie.
Welke leeftijdscategorie, regio, man/vrouw etc?
Ik weet wel iemand voor je. Past erg goed bij je. Zelfde smaak en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, hallo ik ben Quickie_Brat. En ik zoek een date.
Zoiets?
Kijk anders zelf even...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef Seven. het volgende:
Wie heeft hier allemaal haar kut al laten zien aan kasta, eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |