Tsja, geen idee. Ik viel in ieder geval voor haar foto op knuz.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Of ze is gewoon getrouwd cq. samenwonend, wilde even naast de pot pissen en was bang om bij haar buitenechtelijke escapades bekenden tegen het lijf te lopen.
Ik heb in m'n leven slechts 2 vriendinnen níet geneukt en die zitten op dit moment toch echt gewoon weer allemaal in de friendzone.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
alsof een man elke vrouw wel wilt. dat hoor je niet zo vaak, vrouwen bij de man in de friendzone.
Dus je wilde in eerste instantie wel wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven slechts 2 vriendinnen níet geneukt en die zitten op dit moment toch echt gewoon weer allemaal in de friendzone.
Ik zie alles behalve een gezicht..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, geen idee. Ik viel in ieder geval voor haar foto op knuz.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/73/267673/1.jpg?172203
Mooi gezichtje, maar toch echt geen moslima zo te zien.
Neuh, dan waren het immers geen vriendinnen gewordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef Schilderijtje het volgende:
Dus je wilde in eerste instantie wel wat?
Of lees ik het verkeerd?
Had ik het maar niet gezegd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zie alles behalve een gezicht..![]()
(uhuh)
Ik struikelde over het woordje "weer"...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef kastanova het volgende:
Neuh, dan waren het immers geen vriendinnen geworden.
Ze begonnen ooit als gewone vriendinnen waar ik mee ging stappen, vervolgens wilden ze neuken en inmiddels (want geen relatiemateriaal) zijn ze dus weer de aloude stapvriendinnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik struikelde over het woordje "weer"...
Zal wel aan mij liggen..
Ok.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze begonnen ooit als gewone vriendinnen waar ik mee ging stappen, vervolgens wilden ze neuken en inmiddels (want geen relatiemateriaal) zijn ze dus weer de aloude stapvriendinnen
Ik ben wat traag van begrip. Zij wilden neuken, maar jij niet? Dan zijn er volgens mij drie mogelijkheden :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze begonnen ooit als gewone vriendinnen waar ik mee ging stappen, vervolgens wilden ze neuken en inmiddels (want geen relatiemateriaal) zijn ze dus weer de aloude stapvriendinnen
Ik heb het je alweer vergevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef Schilderijtje het volgende:
Sorry macondo...![]()
Ik zal er op letten..
Wie zet er nou zulke foto's op een site alwaar je een serieuze relatie zoekt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, geen idee. Ik viel in ieder geval voor haar foto op knuz.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/73/267673/1.jpg?172203
Mooi gezichtje, maar toch echt geen moslima zo te zien.
Ho, stop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:40 schreef macondo het volgende:
Ik ben wat traag van begrip. Zij wilden neuken, maar jij niet?
Akkoord, maar...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ho, stop.
Zoiets misgun je immers je beste vriendinnen niet.
euh..?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven slechts 2 vriendinnen níet geneukt en die zitten op dit moment toch echt gewoon weer allemaal in de friendzone.
Nouhou...quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
En iemand op de sportschool heeft m'n nummer gevraagd(en gekregen
)
Quequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef macondo het volgende:
Kweenie hoor Kasta, maar je spreekt jezelf wel heel vaak tegen hierboven.
Eigenlijk heeft ie gevraagd, maar had hij geen mobiel bij zich. Ik wel, dus heb zijn nummer opgeslagen en hem een sms gestuurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef macondo het volgende:
@Cue, dus je sportschool inspanningen hebben resultaat - nu moet ie nog wel even bellen.. maar als ie zo heldhaftig is om je nummer te vragen komt dat vast ook wel goed!
Hierbij moet ik toegeven.. je verhaal klinkt soms best vaag.. hahaquote:
Oke, komt ie dan he:quote:
Prima, je hebt ze niet geneukt. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef kastanova het volgende:
Maarrrr... ze wilden wél neuken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef kastanova het volgende:
En ho stop, je hebt ze dat plezier niet misgunt! Dus tóch geneukt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef kastanova het volgende:
Ho, stop.
Zoiets misgun je immers je beste vriendinnen niet.
Oh, wacht - die twee vrouwen hebben het helemaal niet geprobeerd - én je hebt ze tóch niet geneukt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef kastanova het volgende:
Op 2 stapvriendinnen na dus, die hebben nooit wat geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |