En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef Schilderijtje het volgende:
Had gisteren een man met een profiel...
Ging alleen maar over wat je niet bezit, maar wat voor problemen je had, of waar je van houdt...
Niks over je carrière, maar of je goed in je vel zit
Bladiebla...was op zich wel een goed profiel, maar te vrouwelijk...![]()
Hij wilde wel even onderzoeken, ik de wijn, hij het eten.
Ik vind de parabel een beetje eng worden ineens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Silenus het volgende:
Ik kan ook wel begrijpen waarom sommige mensen een nieuwe fiets prefereren hoor. Gaat nog langer mee, en je kunt er zelf nog wat aan sleutelen. (met Borat-stemmetje: which is niiihihiiiceee!)
*ril...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.
Niks mis met puppy-ogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.quote:
Als je bij iemand GHB in haar drankje doet kijkt ze niet meteen met puppy-ogen hoor. Ze is alleen verward. Maar ze vindt wel alles prima, dat klopt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.
Hoef je als vrouw toch niet echt moeite voor doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.
Dat bedoel ik ook, dat puppy-ogen de mán in deze prima zouden helpen. Demmit, zit ik hier wéér mijn grappen te verklaren. Hekel aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoef je als vrouw toch niet echt moeite voor doen?![]()
(HIJ zou de puppy-ogen hebben...)
Ik snap je wel, silenus zit al weer in de vrouwen zone...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dat puppy-ogen de mán in deze prima zouden helpen. Demmit, zit ik hier wéér mijn grappen te verklaren. Hekel aan..
"Zelfs" met Love_Sharon. Klinkt alsof je er verbaasd over wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah, daten is toch meestal een 1-op-1 gebeuren.. maar als compensatie voor de afwezigheid schrijft iedereen na elke date een keurig verslag![]()
Silenus met Spirit en zelfs Love_Sharon
Want dat is niet de bedoeling, wat jou betreft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef love_sharon het volgende:
Over Paiq zit ik nog te twijfelen. Daar heb ik wel een paar gasten waar ik gewoon goed mee kan praten zonder dat het romantisch hoeft te worden.
Spreek gewoon niet zo snel af. Moet er echt een goed gevoel over hebben anders vind ik het zonde. De meeste mannen belanden om de een of andere reden voor mij al snel in de friendship zone. Maar het leuke is wel dat tot nu toe alle mannen dan graag contact willen houden ondanks dat het vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want dat is niet de bedoeling, wat jou betreft?
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?quote:[b] Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef love_sharon het volgenMaar het leuke is wel dat tot nu toe alle mannen dan graag contact willen houden ondanks dat het vriendschappelijk is
Zo naïef ben ik nog niet neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?
Hear hear!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik nog niet neeOok al heb ik die "misschien als we vrienden blijven dat zij/hij mij dan wel leuk gaat vinden'" gedachte nooit begrepen. Als iemand zich niet tot je aangetrokken voelt op zo'n manier verandert dat niet zomaar wanneer je vrienden blijft.
Iets met 'Hope Springs Eternal', of zo. Heb je dat tegen deze heerschappen ook duidelijk zo gezegd? "Je zit inmiddels in de friendzone, dat je het weet."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef love_sharon het volgende:
Zo naïef ben ik nog niet neeOok al heb ik die "misschien als we vrienden blijven dat zij/hij mij dan wel leuk gaat vinden'" gedachte nooit begrepen. Als iemand zich niet tot je aangetrokken voelt op zo'n manier verandert dat niet zomaar wanneer je vrienden blijft.
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?
Je kan het wel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).
(presteer ik toch om vier keer het woord "leuk" te gebruiken)
.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iets met 'Hope Springs Eternal', of zo. Heb je dat tegen deze heerschappen ook duidelijk zo gezegd? "Je zit inmiddels in de friendzone, dat je het weet."
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef love_sharon het volgende:
Dat is helemaal niet nodig, de mannen hebben het altijd zelf wel door
Oh so true!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).
(presteer ik toch om vier keer het woord "leuk" te gebruiken)
Oke dan zeg ik het anders :p Ze hebben wel door dat ik ze niet op zo'n manier wil maar het blijven mannenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.
Nou, ze denken net als een vrouw..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.
Het is natuurlijk ook niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef love_sharon het volgende:
Oke dan zeg ik het anders :p Ze hebben wel door dat ik ze niet op zo'n manier wil maar het blijven mannen
Tja, kneuzen zijn het. Ooit was ik er ook zoeen, Gódsternokkel wat heb ik daar een energie aan verspild.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Nou, ze denken net als een vrouw..![]()
Dat het gevoel nog wel veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |