Hij heerst over dood en leven. En hij heelt je kinderen. Duidelijke zaak toch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef picardmike het volgende:
Dat heb ik nooit begrepen, wat is er nou zo sexy aan een arts?
nee joh, geld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heerst over dood en leven. En hij heelt je kinderen. Duidelijke zaak toch.
Hmm. Paar jaar. Als je 25 bent, mmkay?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef Dizorn het volgende:
Of gewoon beiden![]()
Dus hoeveel ouder moet ik nog worden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
Ja. Maar niet als dat de reden is dat ze ziek zijn.
Ik ben ook ziek. LOVE ME, someone!![]()
Pff, was ik nog maar 25.quote:
Ik ben blij dat de dertig in zicht is voor mij. Daarna komt die periode van berusting enzo. Hoog tijd.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
Gingen we net zo goed Seven, ga je weer haten op iedereen onder de 25.
Nee dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Afknapper![]()
Of moet ik soms even laten zien hoe het wél kan als 20 jarige
21.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee dank je.
Een 21-jarige staat blijkbaar nog steeds buiten, inmiddels telefoon.
Er loopt iets mis in de communicatie, geloof ik. Hij staat nu onafgebroken aan te bellen. Een minuut of zoquote:
Ik ben nu eenmaal fucking eigenwijs. Ik heb hem 3 keer gevraagd wanneer hij komt. Ik speel dit spelletje op mijn voorwaarden. Maar inderdaad, autistisch is het wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Silenus het volgende:
Waarom communiceren jullie zo autistisch? Gooi die tas uit je raam en zeg dat die mongool op moet rotten.
Ik vind het serieus een heel raar verhaal.
Op zijn facebook stond maandag iets van 'allright bitches, next chapter, playing the changes'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Dizorn het volgende:
Hij hoopt dat ze alsnog de deur open komt doen, waarna hij daar met stoet staat om met veel geweld een huwelijksaanzoek te doen.
Of hij hoopt dat ze smelt als ze hem weer ziet en dat ze stomende sex gaan hebben.
Of hij is gewoon een autist.
Wat zal het worden? Hou me op de hoogte, ik ben even weg
Inderdaad. En ik val nog liever kapot dan dat ik toegeef hieraan. Ik heb hem gisteren en vanavond al gesmst dat ik niet thuis zou zijn. Dat hij dan toch gaat liggen bellen en aanbellen snap ik persoonlijk niet goed. Ondertussen weigert hij te reageren op mijn smsjes. Hij kan nog lang blijven aanbellen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Silenus het volgende:
Ik ben wel eens drie keer achter elkaar gebeld terwijl ik gewoon niet opnam. Op dat moment (wanneer ze voor de tweede keer belt) ben ik er al he-le-maal klaar mee. Of dat ze 'm één keer over laat gaan als teken dat ik moet terug sms'en ofzo. Trieste kinderachtige acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |