quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
Je hebt e-matching (met lage stem: de datingsite voor hoog opgeleiden), maar daar zitten gewoon stiekem ook mbo'ers! Ik heb via e-matching twee dates gehad, aan eentje zat weinig hoogopgeleids bij en de ander was basisschooljuffrouw. Da's hbo geloof ik.
Verder lult iedereen er op elke datingsite een opleidingsniveautje bij hoor. (Zo ben ik nobelprijswinnaar in de natuurkunde) Zelfs op knuz zie ik vrouwen die zogenaamd hbo hebben gedaan maar intussen in elke zin een dt-fout maken.![]()
Aangezien je 20 bent en op de meeste sites de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt zou ik het nog even in de kroeg proberen. Of hyves ofzo, gewoon wat chickies krabbelen. (figuurlijk, niet letterlijk)
Paiq zal nog wel kunnen, verder is het al snel qua leeftijd een stuk hoger. En wat er rond je leeftijd zit is zwaar hopeloos denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
Je hebt e-matching (met lage stem: de datingsite voor hoog opgeleiden), maar daar zitten gewoon stiekem ook mbo'ers! Ik heb via e-matching twee dates gehad, aan eentje zat weinig hoogopgeleids bij en de ander was basisschooljuffrouw. Da's hbo geloof ik.
Verder lult iedereen er op elke datingsite een opleidingsniveautje bij hoor. (Zo ben ik nobelprijswinnaar in de natuurkunde) Zelfs op knuz zie ik vrouwen die zogenaamd hbo hebben gedaan maar intussen in elke zin een dt-fout maken.![]()
Aangezien je 20 bent en op de meeste sites de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt zou ik het nog even in de kroeg proberen. Of hyves ofzo, gewoon wat chickies krabbelen. (figuurlijk, niet letterlijk)
Je zou de hele avond met haar doorbrengen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef GlenSpey het volgende:
Zo t was weer een leuke middag![]()
Details ga ik niet uit de doeken doen![]()
En nu begint helaas het lange wachten tot de volgende keer (zal waarschijnlijk pas over een week weer zijn).
Oh dear, ga je je nu ineens op datingsites begeven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt, ik ga e-matching en paiq proberen. Ik ga me meteen inschrijvenDe kroeg is niks voor mij, ik faal toch en ben zo onsociaal als wat. Geen idee hoe ik dat moet aanpakken plus ik val op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor mij, ze zien me toch niet staan
Via internet is het toch wel makkelijker en misschien vind ik iemand van mijn eigen ''niveau'' (ook qua uiterlijk).
Dat was inderdaad het plan maar er kwam iets tussenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou de hele avond met haar doorbrengen?
Vandaag was de derde keer dat we elkaar zagen. Dat zoenen hadden we na de 1e date al achter de rugquote:
Ik heb het bange vermoeden dat het echt is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Dizorn het volgende:
Op Paiq zitten idd wel genoeg mensen van 16-25 zeg maar. En ja die zijn dan wel vaak nog niet zo uberserieus dus dat is waarschijnlijk alleen maar beter als je zelf ook in die leeftijdscategorie valt![]()
... Jammer dat Seven nu al verklapt heeft dat je een trol of een josti bent
Oh dat zeggen mensen over mij ook wel eens. Alleen maar omdat ik niet zo van lang wachten hou (en daar soms mijn ongenoegen over uit..)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het bange vermoeden dat het echt is.
Geen DM meer, iwannabehigh. Jij zou niet moeten daten, jij zou je moeten laten helpen. Stel dat je een ander meisje echt leuk gaat vinden? Jij kunt daar volgens je posthistory niet normaal mee omgaan. Het is niet bedoeld om je te zieken.
Dat roept nog meer vragen op. Vooruit met de geit, wat was het plan van de date en hebben jullie gedaan? Filmpje? En wat kon er zo belangrijk voor jou zijn dat je haar naar huis stuurde????quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het plan maar er kwam iets tussen
Of zij weg moestquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat roept nog meer vragen op. Vooruit met de geit, wat was het plan van de date en hebben jullie gedaan? Filmpje? En wat kon er zo belangrijk voor jou zijn dat je haar naar huis stuurde????
En wat kon er zo belangrijk voor haar zijn dat zij jou naar huis stuurde????quote:
Ja. Maar niet als dat de reden is dat ze ziek zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar ook zieke mensen hebben liefde nodig toch?
Ik vind jou best wel flauw. Oude koeien uit te sloot halen en oordelen over iemand terwijl je die persoon niet kent, maar je bent er gewoon op uit om op dit topic te bashen dus ontopicquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Maar niet als dat de reden is dat ze ziek zijn.
Ik ben ook ziek. LOVE ME, someone!![]()
@iwannabehigh, ik heb je geblokkeerd. Geen DM meer, zei ik.
Ik vind 1 week nog geen oude koe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel flauw. Oude koeien uit te sloot halen en oordelen over iemand terwijl je die persoon niet kent, maar je bent er gewoon op uit om op dit topic te bashen dus ontopic
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek. LOVE ME, someone!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |