Moet ik dan ook allemaal dierengeluiden na gaan doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je wilde graag naar Nijmegen komen zei je?
Je moet niks. Maar doorgaans gebeurt het van nature.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Moet ik dan ook allemaal dierengeluiden na gaan doen?
Ik kan wel een goede imitatie van een speenvarken na doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet niks. Maar doorgaans gebeurt het van nature.
Ik regel de krulstaart wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kan wel een goede imitatie van een speenvarken na doen.
The plot thickens...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... deel 2: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Seven. het volgende:
Oh wacht, dat topic was na een half uur al volgepost.
Deel 2 loopt minder hard, maar evengoed vermakelijk. Wekker over 5,5 uur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... deel 2: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #2
Je ging toch al slapen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deel 2 loopt minder hard, maar evengoed vermakelijk. Wekker over 5,5 uur.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Lekker de hele middag en avond met mijn date zo, heb er zin in
Dramatisch dingquote:
Welke suspense?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef Schilderijtje het volgende:
The Suspense! It's Killing Me!!
Leuk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Lekker de hele middag en avond met mijn date zo, heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |