Niet doen, hou de eer aan jezelf, bovendien is het strafbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wacht tot maandag, als ze me dan nog op school negeerd verneuk ik haar facebook en post ik mmiss ook wel pic's
als ze mij toegang heeft gegeven is het toch niet strafbaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet doen, hou de eer aan jezelf, bovendien is het strafbaar.
dude troll niet. dit is serious.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Aarsjeuk het volgende:
Hoi gogosweden,
Geen paniek, de situatie is verre van slecht, sterker nog, ik denk dat de gevoelens van verlangen en genot haar momenteel radeloos maken. Simpel gezegd, ze staat op de drempel, dreigt keihard te vallen voor je en dat maakt haar bang, vandaar dat blocken en andere gedrag...
De oplossing voor je:
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze je nog gewoon in dr msn staan, wel geblocked, maar niet verwijderd, want ze wil gewoon zicht houden op je via msn, het blijft een vrouwtje natuurlijk!!!
Dus morgen gelijk naar de dierenspeciaalzaak of de kinderboerderij en schaf daar een vlaamse reus aan, de grootste die je maar vinden kunt.
Geef dat beeste een meidennaam, "Gerda", "Brenda" ofzo.
Zet in je msn "Lekker hard neuken met Gerda", zodat ze dit ziet.
De voordelen op een rij:
Zodra ze dit ziet,komen haar ware gevoelens boven en voegt ze je geheid weer toe op msn.
Kun je gelijk een date regelen enz.
En dankzij dat konijn heb je dan ook alvast wat sexuele ervaring!!!
Zet hem op en laat weten hoe het afloopt!!!
Enne, geen dank![]()
Oh, ik dacht dat jij ook trollde, dus vandaar mijn post....quote:
kutzooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Aarsjeuk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij ook trollde, dus vandaar mijn post....![]()
Als dit écht serieus is (wat ik gewoon weiger te geloven), kap dan maar, dit gaat hem niet worden.....
Nee en wees blij, nu heb je mooi excuus om afstandelijk te zijn mocht 't wat worden met die andere vriend van d'rquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef gogosweden het volgende:
die chick heeft me als vriend verwijdert.
valt dit nog te fixen
Sowiezo moet je dan maar niks meer met 'r beginnen tjap.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef gogosweden het volgende:
update komt eerder dan verwacht:
Ze wil geen vrienden met mij zijn omdat haar vriendinnen mij een nerd zonder leven vinden.
Sorry hoor maar wat een KUTWIJF.
Ze beloofde de hele handel morgen uit te leggen. dus daar zal nog wel een grotere update over komen. maar tot zover
ja. ik zal haar niet meer 100% willen vertrouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:09 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Sowiezo moet je dan maar niks meer met 'r beginnen tjap.
Tis wel zo dat als een meisje dat soort gedrag gaat vertonen, dat ze ook op een gegeven moment een x je hartje gaat breken.
Hoe oud zijn jullie beiden eigenlijk?
Eer aan jezelf houden en een chick vinden die óf ouder dan jou is, óf dezelfde leeftijd als jou maar met een 'ouder' denkvermogen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja. ik zal haar niet meer 100% willen vertrouwen.
zei bijna 14, ik bijna 16
eerst hoopte ik nog op een relatie. en dat werd door die vriendschap in stand gehouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Eer aan jezelf houden en een chick vinden die óf ouder dan jou is, óf dezelfde leeftijd als jou maar met een 'ouder' denkvermogen.
Wat jij wilt is namelijk niet wat zij wilt.
Jullie denken door 't leeftijdsverschil allebei al heeul anders over relaties.
Meer tips kan ik je serieus niet geven..
Ik bedoel, hoe kijk je er nu zelf tegenaan?
GoodCall!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerst hoopte ik nog op een relatie. en dat werd door die vriendschap in stand gehouden.
Maar nu had zij stage, 2 weken, en we hadden ruzie en dat heeft mij laten inzien dat ik nooit een relatie met haar ga krijgen, hoe graag ik het ook wil. Dus ik ben wat met andere chicks gaan flirten en tot mijn verbaazing een paar positieve reacties op gehad ook.
Als ze nu nog "geheim" vrienden met mij wil zijn, dus dat haar vriendinnen het niet merken vind ik het best. maar ik laat haar niet meer zo close komen als ze was. Als ze voor haar andere vrienden niet durft te staan dat ik haar vriend ben, than so be it. maar dan verdien je mijn volle vertrouwen ook niet![]()
Zo denk ik er over nu. maar dat kan ook zo weer veranderen.
Verder heb je gelijk met de kijk op relaties enzo.
en hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:28 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
GoodCall!![]()
Ik ben nu zelf al een tijdje samen met mijn huidige vriendin. Ook al een heele hoop gezeik en dilemma's meegemaakt. Gezeik met ouders, 'vriend(inn)en' en weetikveel wat allemaal nog meer.
Maar zolang je van elkaar houd, 'tzelfde beeld hebt, en een sterke wil, kom je heeul ver.
Nu zelfs zo ver dat ik binnenkort vader word.
KeepOnLooking man, tot een anderhalf jaar terug was er naar mijn weten voor mij ook geen chick die me leuk vond. Toen niet, daarvoor niet, nooit niet.
Kijk nu![]()
Check FoBo wat ik ermee bedoel
Gefeliciteerd!quote:Nu zelfs zo ver dat ik binnenkort vader word.
Thanks alot dude!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en hoe oud ben jij dan?
Ik ben blij dat het voor jou zo goed gegaan is useHoop dat het voor mij ook ooit zal lukken. Maar als het al lukt. weet ik dat het niet met deze chick zal zijn
[..]
Gefeliciteerd!
Wow jullie zijn er wel redelijk vroeg bijquote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Thanks alot dude!
Ik ben nu 19, in april 20. en m'n vriendin word de 25e 19jaar.
Normaal gezien hebben we nog 8 weken te gaan vanaf nu, maar 't zou ook zomaar kunnen zijn dat 't al over een week is.
Misschien groeit de kleine niet helemaal geweldig en moet 't vervroegd gehaald worden, opzich geen big probleem want die zorg is gewoon té goed tegenwoordig dus dan is de overlevingskans iig groter dan dat je t laat zitten tot de uitgerekende datum.
Tis wat hoor
Nee, zekers niet. Maar ik vind 't ook weer zo kudt om te zeggen dat 't een ongelukje was ( wat 't eigenlijk wel gewoon is )quote:Op maandag 21 maart 2011 00:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wow jullie zijn er wel redelijk vroeg bijBewuste keuze? (no offense natuurlijk, gewoon intresse)
Interesse mag wel getoond worden hoor, modjes begrijpen dat ook wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef gogosweden het volgende:
ik wil niet storen ofzo, en jullie hebben mij beiden goed geholpen. maar houd het een beetje ontopic aub. anders sluiten de modjes hem
in that case, game onquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Interesse mag wel getoond worden hoor, modjes begrijpen dat ook wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |