volgens mij hadden we het hier bij gelaten . hoi janni ik heb jou gemist mijn jongquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omg aino is hierrraliens nijlpaarden enzo wat was het nog meer ?
![]()
Die gast op de achtergrond bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Tevens jezelf quoten.
Achja, ik ken ook een user die zich voordoet als een 18 jarige, terwijl ie 12 isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit hier ook sinds mijn 14e (2004) toen deed ik of ik 17 was
we hebben je gemist! cammen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef ainoo het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het hier bij gelaten . hoi janni ik heb jou gemist mijn jong
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die gast op de achtergrond bedoel ik.
Ik vroeg het me ooit asf, hoe nachtbagger was, toen kreeg ik van een paar oudere users wat links doorgestuurd. Dus ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
WtfAls je dacht dat mensen hier echt geen leven hadden... blijkt het te kloppen.
watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Nitrouz het volgende:
fake player, je denkt dat je pimp bent maar je bitch showt haar bille nog vaker dan chin channnnn
Weet ik toch.quote:
it's a trap!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ik ken ook een user die zich voordoet als een 18 jarige, terwijl ie 12 is
De nachtbagger van afgelopen zomervakantie, dat was leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ooit asf, hoe nachtbagger was, toen kreeg ik van een paar oudere users wat links doorgestuurd. Dus ja.
wie wie wiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ik ken ook een user die zich voordoet als een 18 jarige, terwijl ie 12 is
nee, cammen voor de zekerheid?quote:
Nachtbaggeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
IK KAN NIET TINYCHATTEN EN NACHTBAGGEREN TEGELIJK BOB, HELP ME
ik heb jou nog nooit gesproken swabbiboiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
we hebben je gemist! cammen?
op welke tinychat zit je nu danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
IK KAN NIET TINYCHATTEN EN NACHTBAGGEREN TEGELIJK BOB, HELP ME
hoe is het met de lieve kat ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef ainoo het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het hier bij gelaten . hoi janni ik heb jou gemist mijn jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |