Nou, het is haar iig naar haar hoofd gestegen. De brutaliteit, te laat aan het ontbijt verschijnen.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooo, nou snappikum, de zwabber zit nu nòg op haar hoofd
ga doooorr ga doorrrrrrrrrrrrrrrrr Yesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Fakkit Joanna kap er mee!"
Dat was die ene die met haar kont omhoog stond toen ze de wc poetste, maar dat is jou ontgaan denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WAT!?! Nou, niet in mijn tijd! Maar ik heb wel met Cynthia dat ze me bekend voorkomt ergens van
Ik neem de term spuit 11 NIET in mijn pen, maar... hij/ zijn ouders/ voorouders komen uit een land waar de titel 'ridder' nog WEL doorgegeven wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef jappy-b het volgende:
volgens mij word er niemand meer geridderd tegenwoordig, alleen nog onderscheiden voor zijn of haar daden
Jawel want volgens mij had ze het er nog over dat ze een gesprek had gevoerd met Dennis en dat daar in de media een dingetje van was gemaakt. Ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WAT!?! Nou, niet in mijn tijd! Maar ik heb wel met Cynthia dat ze me bekend voorkomt ergens van
jawel er worden nog steeds lintjes gegeven *ridder in de orde van ... *quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef jappy-b het volgende:
volgens mij word er niemand meer geridderd tegenwoordig, alleen nog onderscheiden voor zijn of haar daden
En nu? Ga naar achter dan...?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is ook fakking laat voor mij eigenlijk alFak
Ik ken niemand uit een internaat in Gouda en van de serie ROES heb ik ook nog nooit gehoord, laat staan gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft in de serie 'ROES' gespeeld en ze heeft in een internaat in gouda gezeten.
Welke tijd was dat dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was die ene die met haar kont omhoog stond toen ze de wc poetste, maar dat is jou ontgaan denk ik
Ik hoopte echt dat Servio aardig zou blijken, iig geen valse nicht. Volg het niet bepaald fanatiek maar van wat ik gezien had kwam hij eerder altijd wel sympathiek over.. Weet nog niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hou ook wel van een flinke roddel op z'n tijd, maar de manier waarop Servio dat doet vind ik nu wel weer een beetje jammer...
Als er een god is, was dat de dag nadat Jaap gekotst had!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hey, nog meegekregen dat Cynthia heeft schoongemaakt in DGK? Een dagje maar heur
Dennis zat er in elk geval. Jij hebt de in- én uittocht van Dennis meegemaakt dacht ik toch? Dan was 't wel in jouw tijd ook.quote:
JA! Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat Servio aardig zou blijken, iig geen valse nicht. Volg het niet bepaald fanatiek maar van wat ik gezien had kwam hij eerder altijd wel sympathiek over.. Weet nog niet wat ik hiervan moet denken.![]()
Monique... zegt Servioquote:
dat noemen ze dus ridderen het *moderne* ridderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef jappy-b het volgende:
ja dat is de onderscheiding "ridder in de orde van..." je word niet meer getiteld "ridder van...", "hertog van..."
Ik hoop dat ze Jaap een dag de boel op z'n kop laten zetten daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er een god is, was dat de dag nadat Jaap gekotst had!
Dennis was mijn vervangerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dennis zat er in elk geval. Jij hebt de in- én uittocht van Dennis meegemaakt dacht ik toch? Dan was 't wel in jouw tijd ook.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er een god is, was dat de dag nadat Jaap gekotst had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |