Zit Marianne Thieme bij de PVV?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bel de PVDD, cavia wordt gemarteld!
Janken heeft geen zin meer nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Snap jij dat nu? Op een nominatie dag om 11 uur naar bed.....?
Ehm, geen idee, vraag het Sharon..? *foei kahaarin*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit Marianne Thieme bij de PVV?.
ehm.. heb je dit programma al eens gezien?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou hou het ook voor gezien, morgen weer een dag
Fijne avond allemaal verder of moet ik hopen op een fijne nacht voor een aantal van jullie
Dat truste gezeik !!! Donder es opquote:
Haha, hoe dan ook, goede nacht nichtje van....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou hou het ook voor gezien, morgen weer een dag
Fijne avond allemaal verder of moet ik hopen op een fijne nacht voor een aantal van jullie
Deed ze maar eens zwijgenquote:
Ook een racist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit Marianne Thieme bij de PVV?.
Voor ons streamers ook hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, het was een `hele vermoeiende en zware dag`
Truste poedelewoepsie!quote:
Zou ze ook stinken?quote:
Ze gaan te veel met Gerard omquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
servio zit Joanna's geheim uit de doeken te doen: Het heeft dus met je oma te maken. Nee, zegt Joanna. Jawel hoor, zegt Servio.
Soms denk ik wel eens als ze in debat gaat: "Vies kind!"quote:
Het was een vraag! Geen vaststelling!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ochhh WAt erruggg! DAt Maggg je niet segguh!
Nee de streams doen het nog.quote:
dat ligt niet aan Ziggo, hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef jappy-b het volgende:
kut ziggo! ik wil beelden uit de kvdw
Sorry, zat nog ff in de dramatiek van vanavond....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was een vraag! Geen vaststelling!.
Streamlocks berusten puur op toeval, vraag maar aan Alphons!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee de streams doen het nog.
i know, maar toch is het kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
dat ligt niet aan Ziggo, hoor
Hmmmm, geheime missie...?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee de streams doen het nog.
Ik meost lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Streamlocks berusten puur op toeval, vraag maar aan Alphons!
Wat kan Beaver er nu aan doen dat hij neptieten heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sorry, zat nog ff in de dramatiek van vanavond....
fakking neptieten, hij kan er toch ook niks aan doen dat ie er zelf voor gekozen heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat kan Beaver er nu aan doen dat hij neptieten heeft?
Psies! Weet je wel hoe fakking zwaar mijn leven is!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niks, dat moet je zelf weten en je mag er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik het zat ben me steeds te moeten verdedigen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
fakking neptieten, hij kan er toch ook niks aan doen dat ie er zelf voor gekozen heeft
Het is ook best lastig somsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |