Als een echte fokker ja !quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
en Cc blijft nog de hele nacht wakker
Maak daar maar We Will Rock You van gevolgd door Gullivers Travelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik ben nog steeds niet gaan slapen. Ik ga weer een nacht doorhalen ;D Ik gaat nu gullivers travels kijken
schone slaapster!quote:
mooi zoquote:
haha bedanktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi zo
je was hier ook welkom geweest hoor, voor als je nog een keer strandt
Tja, ik ga je toch niet op straat laten slapenquote:
haha dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik ga je toch niet op straat laten slapen
Maar, nu weer op naar huis, of heb je nog andere plannen vandaag?quote:
Oe, nog een meet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eerst nog even chillen met iemand en dan naar huis
Ah, die nachtbraker of niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar die heb ik al eens eerder gemeet
half sixpackquote:
Ja, ik heb het nooit geprobeerd, ben dat ook niet van maar toch... het zal wel leuk zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jabest leuk in je eentje hier schijnt het
ik vind het overdag al saai als er weinig mensen zijn, laat staan 's nachtsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
half sixpack
[..]
Ja, ik heb het nooit geprobeerd, ben dat ook niet van maar toch... het zal wel leuk zijn...
ja, inderdaad... maar ieder zijn ding toch...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het overdag al saai als er weinig mensen zijn, laat staan 's nachts
dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:00 schreef tripack het volgende:
man ik krijg nu al niet genoeg slaap, als ik zou gaan nachtbraken, dan , nja dan ben ik gewoon dood de volgende dag
tja ik moet mijn schoonheidsslaapje gehad hebben anders voel ik me niet tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, inderdaad... maar ieder zijn ding toch...
[..]
dat dus
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik moet mijn schoonheidsslaapje gehad hebben anders voel ik me niet tof
dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik moet mijn schoonheidsslaapje gehad hebben anders voel ik me niet tof
om het woord 'schoonheidsslaapje' blijf het een bijzonder woord vinden...quote:
wederhelftquote:
Wederhelft!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
om het woord 'schoonheidsslaapje' blijf het een bijzonder woord vinden...
[..]
wederhelft![]()
![]()
Ben je nou blij? Heb je vandaag niks te doen ofzo?quote:
stoerquote:
hoest met deze mooie dame?quote:
Beetje hoofdpijn, verder ok..... Ik heb een korte week deze week!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:23 schreef tripack het volgende:
[..]
stoer![]()
![]()
nu kan het nog
[..]
hoest met deze mooie dame?
Ja ik ben blij. Jawel ik heb wel wat te doen. Ik moet vanmiddag "werken" (Jongerenpanel van YO!Opera, dus eigenlijk alleen even mijn mening geven over ??? en daarvoor 20 euro opstrijken)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ben je nou blij? Heb je vandaag niks te doen ofzo?
Dat klinkt oke...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja ik ben blij. Jawel ik heb wel wat te doen. Ik moet vanmiddag werken (Jongerenpanel van YO!Opera, dus eigenlijk alleen even mijn mening geven over ??? en daarvoor 20 euro opstrijken)
dat klinkt lekker hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn, verder ok..... Ik heb een korte week deze week!
Dan moet je een vrije dag opnemen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:25 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt lekker hoor
zou ik ook wel willen
nog wel moe en duf, hopelijk kan ik morgen vanuit huis werken anders zou ik 5:25 uit me bed moeten...quote:
Hier ook een korte week, maar niet zo kort als jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn, verder ok..... Ik heb een korte week deze week!
Ik, ik, ik!quote:
Ik heb na morgen weekend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook een korte week, maar niet zo kort als jij
Hoezo kan hij niet ergens anders komen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in Amsterdam? Dan kan OV ook komen
lastige ouders en hij wil wel graag komen geloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoezo kan hij niet ergens anders komen dan?
quote:
Amsterdam is voor mij wel lastiger te bereiken, maar te doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in Amsterdam? Dan kan OV ook komen
nja als het niet kan dan niet maar ik begreep dat hij wel kon komen als het in Amsterdam was, en hij wilde graag ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Amsterdam is voor mij wel lastiger te bereiken, maar te doen
Zo vaak kom ik niet in Amsterdam, dus misschien wel een keer leuk. Ik kan er binnen een uur zijn met de trein! Lang leve hispeed treinenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja als het niet kan dan niet maar ik begreep dat hij wel kon komen als het in Amsterdam was, en hij wilde graag ofzo
ja maar misschien wil NBT het niet omdat die verder weg woontquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet in Amsterdam, dus misschien wel een keer leuk. Ik kan er binnen een uur zijn met de trein! Lang leve hispeed treinen
Als MaleDuck me komt halen ga ik wel mee...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar misschien wil NBT het niet omdat die verder weg woont
Ik ga met de trein, dus dat gaat niet werken en Veenendaal ligt niet echt op de route... Dat is alleen als we richting het oosten afsprekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Als MaleDuck me komt halen ga ik wel mee...Amsterdam ben ik lang niet geweest!
waar spreken we af?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, dus dat gaat niet werken en Veenendaal ligt niet echt op de route... Dat is alleen als we richting het oosten afspreken
Is voor jou ook een uurtje met de trein... alleen wel een andere trein
Op Amsterdam CS denk ik, de meesten zullen wel met de trein komen neem ik aan?quote:
Autch... deze mi had ik niet willen hebbenquote:
Ik ook niet, ben er maar 1 of 2 keer geweest... Dus CC jij mag ons leidenquote:
Forbiddenquote:
hier doet tie het ook nietquote:
Jep... as alwaysquote:
Normaal zit het veel emo-erquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:03 schreef NBT het volgende:
Zo anders is het niet toch? Je heb nu een scheiding
En ik heb ook nog mijn haar strak achterover gekamtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:03 schreef NBT het volgende:
Zo anders is het niet toch? Je heb nu een scheiding
Spannend en nieuwquote:
Tja... ik zou gewoon de tondeuse pakken en standje 1quote:
jij bent MaleDuck, aangenaamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik zou gewoon de tondeuse pakken en standje 1![]()
Maar ja, wie ben ik...
whehehequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik zou gewoon de tondeuse pakken en standje 1![]()
Maar ja, wie ben ik...
Ah, goed om te wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent MaleDuck, aangenaam
Nee, das met mesje glad maken, gewoon lekker millimeter, lekker makkelijkquote:
Donderdag middag klinkt goed, dan heb ik weekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedemorgen
Hoe gaat t met jullie?
Wou dat het donderdag middag was dan was de stress eindelijk weg
waar zit je in de stress van dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedemorgen
Hoe gaat t met jullie?
Wou dat het donderdag middag was dan was de stress eindelijk weg
ik ben CCquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, goed om te wetenen wie ben jij?
Daar hoef je niet zo verlegen van te worden hoorquote:
Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo verlegen van te worden hoor
Waar ben je nu trouwens?
Gezellig!quote:
Verassendquote:
juist niet...quote:
Gaat wel, kan beter... maar ook slechter...quote:
aawh arme MDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
juist niet...![]()
[..]
Gaat wel, kan beter... maar ook slechter...
Sorryquote:
Hoofdpijn..............quote:
Niet jou schuld hoor mop!quote:
Oh... ik schrok al...quote:
daar heb je toch best vaak last van? Dokter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoofdpijn..............
Maar goed.......
Mwaah valt meee, komt waarschijn lijk door ruzie met moeders, al vanaf vrijdag boos heen en weer aan het smsen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar heb je toch best vaak last van? Dokter?
Ewa ma bredda's ??? What?quote:
Nogal ja.quote:
Lekker dankjewel. Ga je geen domme vragen meer stellen?quote:
Wist je dat:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef tripack het volgende:
owkee slap geouwehoer dus
tenzij je wat nuttigs te zeggen hebt /ignore
• jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wist je dat:
* Het orgasme van een varken duurt 30 minuten.
* Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorieen per uur.
* Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die sex voor het plezier hebben.
* De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong.
* Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
omdat ik dat weet en omdat ik dat vanmorgen nog op de radio gehoord hadquote:
oohquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ik dat weet en omdat ik dat vanmorgen nog op de radio gehoord had
liefffffquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa u mag door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa u mag door voor de koelkast
020quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef NBT het volgende:
6 maart.
Amsterdam.
Uiteten.
Wie o Wie gaat er mee?
welke dag is dat? Zondag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef NBT het volgende:
6 maart.
Amsterdam.
Uiteten.
Wie o Wie gaat er mee?
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
welke dag is dat? Zondag?
Ik zou niet durvenquote:
Nonsensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou niet durven [ afbeelding ]
Ik bedoel, ik ben een FOK!ker, en dus mensenschuw enz.
Nee hoor, iedereen is welkom hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh,
ik heb ook "geen reet te doen" maar dit lijkt een beetje een prive chatbox
Iedereen is welkom indeed!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom hier
een prive chatbox?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh,
Welkom!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh,
omdat op de afgelopen pagina's maar telkens een paar mensen actief waren. die nu ook nog dinner-dates aant maken zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom is dit een privechatbox?
Ah, dan pas jij hier, eindelijk nog iemand die GRTD kan toepassen op zn werkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
fijn
Ik ben Gianni61, zuid limburger en ik zou nu in principe calculaties moeten maken.
maar heb totaal geen zin
ja maar dat komt omdat er niemand bijkomtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat op de afgelopen pagina's maar telkens een paar mensen actief waren. die nu ook nog dinner-dates aant maken zijn
Tja, als je hier wat langer zit, dan komen dat soort dingen ook ter sprake, maar iedereen is welkom hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat op de afgelopen pagina's maar telkens een paar mensen actief waren. die nu ook nog dinner-dates aant maken zijn
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je hier wat langer zit, dan komen dat soort dingen ook ter sprake, maar iedereen is welkom hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
nou, de dinner date sla ik nog even over hoor. 020 is een beetje ver weg voor mij.
Hoewel ik wel bij andere topics gezien heb dat NBT wel een heel mooi meisje is
Welkom!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
fijn
Ik ben Gianni61, zuid limburger en ik zou nu in principe calculaties moeten maken.
maar heb totaal geen zin
Het is momenteel redelijk rustig op mijn werk ja, dus dan maar even op fok mijn tijd verdoen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef gianni61 het volgende:
ik had meteen negatieve reactie verwacht bij het woord limburg. valt dan toch weer mee
en ja, zit nog niet zo lang als lid op fok, probeer toch wat vaker mee te praten nu.
Wat is de rest op dit moment eigenlijk aan het doen? Ook geestdodend werk?
Groot gelijk heb je! Over allebei trouwensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
nou, de dinner date sla ik nog even over hoor. 020 is een beetje ver weg voor mij.
Hoewel ik wel bij andere topics gezien heb dat NBT wel een heel mooi meisje is
Dat wist ik nog niet eens, zo zie je maar wat nieuwelingen nog bijdragen hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zit op Utrecht CS vakantie te vieren owja ik ben goberen in Amsterdam en woon nu in het dodelijk saaie Uithoorn, ja in mn profiel staat Amstelveen maar ik schaam me voor Uithoorn
Nog steeds daar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zit op Utrecht CS vakantie te vieren owja ik ben goberen in Amsterdam en woon nu in het dodelijk saaie Uithoorn, ja in mn profiel staat Amstelveen maar ik schaam me voor Uithoorn
tja vragen staat vrij hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet eens, zo zie je maar wat nieuwelingen nog bijdragen hier
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Omdat ik dan eigenlijk al weet dat ik eind april geslaagd ben
Woooooowww,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
Heet nieuws!
Vanuit het balkon op mijn werk duidelijk te zien
ik heb een gulpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef gianni61 het volgende:
vakantie vieren op een station?
voor mij is er geen verschil tussen uithoorn en amstelveen. ik zou ze allebei zonder tomtom niet weten te vinden.
maar ja, voor jullie zal voor het pitoreske gulpen hetzelfde gelden.
Gulpen ken ik zeker wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef gianni61 het volgende:
vakantie vieren op een station?
voor mij is er geen verschil tussen uithoorn en amstelveen. ik zou ze allebei zonder tomtom niet weten te vinden.
maar ja, voor jullie zal voor het pitoreske gulpen hetzelfde gelden.
open of dicht?quote:
Ja?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat gezellig die meets onderling
laat me raden, van het bier of het zwembad?quote:
Je bent ook welkom hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat gezellig die meets onderling
Zou toch kunnen dat je m per ongeluk open had gelaten nadat je de laatste keer naar de wc was geweest...quote:
quote:In een loods van chemiebedrijf Diergaarde Chemical Storage in het Westelijk havengebied is zojuist een grote brand uitgebroken.
Ja dat is een lang verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... maar ik zie de link (de reden voor het omdat) eigenlijk niet echt
Mooi, moet je er maar het beste van proberen te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is een lang verhaalniet bepaald leuk, dus we houden het positief. Tussentijd lekker vrij zoveel weken !
had gekund maar dan vraag ik gewoon of ie dicht zitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat je m per ongeluk open had gelaten nadat je de laatste keer naar de wc was geweest...
Zal ik de volgende keer doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
had gekund maar dan vraag ik gewoon of ie dicht zit
ownoes 2e moerdijkquote:
Wat is er wederhelft?quote:
Vandaag kan ik niet, vanaf vrijdag dus 6 weken vrij , dan kom ik wel een keerquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ownoes 2e moerdijk
ik woon daar in de buurtn
en nu gloei ik in het donker, is dat ongezond?
Ow, ik had het over de meet van 6 maartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niet, vanaf vrijdag dus 6 weken vrij , dan kom ik wel een keer
nee jullie zijn te gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer doen
Maar is Quincy zo saai, dat je nog zoveel hier zit?
Binnen aldaar:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ownoes 2e moerdijk
ik woon daar in de buurtn
en nu gloei ik in het donker, is dat ongezond?
dat heb ik gisternacht gemerktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe jij in de doka dan?
![]()
want het is nog licht buiten...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jullie zijn te gezellig
dan kan het nog beter keihard brandenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen aldaar:
[ afbeelding ]
En nee hoor, niets mis met gloeien.
Dat doe ik inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, moet je er maar het beste van proberen te maken
quote:
ik bedoelde dat ik nog geen 10 km boven moerdijk woon... recht onder de wolk zeg maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toen was de brand nog niet uitgebroken
quote:
de 6e?quote:
Dan woon je dicht bij waar ik officieel nog woonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik nog geen 10 km boven moerdijk woon... recht onder de wolk zeg maar
Ah, ik 15 km... vandaar dat ik niet gloeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik nog geen 10 km boven moerdijk woon... recht onder de wolk zeg maar
quote:
En Ez!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ik 15 km... vandaar dat ik niet gloei
[..]
Dus dan is de opkomst:
- CC![]()
- NBT (moet nog checken)![]()
![]()
- MaleDuck![]()
- Oceanview (moet nu wel komen als het in Adam is![]()
![]()
- GeelSuperKuiken
Check!quote:
quote:
quote:
Eetsequote:
Wat gaan we doen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:26 schreef NBT het volgende:
Vriendje op WLM, 6 maart hierbij bevestigd.
Nou en?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef gianni61 het volgende:
middag.
hollanders hier: 6 maart is carnavals zondag..
Diner meet in amsterdam ofzoquote:
Hier hebben we maar 1 avond carnaval themaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef gianni61 het volgende:
waar vier jij het dan?
carnaval is 4 dagen hoor, niet maar 1
ohw gezelliequote:
CCquote:
Dat wil ik ook !quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
geen idee in welk gat jij woont.
ik heb verplicht vrij maandag t/m woensdag die week, dus ik moet elke dag maar carnaval vieren
quote:
Hm nee sorry meis, ik ga toch afzeggen... Die date die ik laatst had werd een beetje serieus allemaal toen we samen valentijnsdag hadden gevierdquote:
Koud.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga lekker boodschappen doen en ff kijken hoe warm het zonnetje is![]()
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm nee sorry meis, ik ga toch afzeggen... Die date die ik laatst had werd een beetje serieus allemaal toen we samen valentijnsdag hadden gevierd. Jammer genoeg ging ze gister voor 8 dagen naar Turkije, dus 6 maart is het eerste weekend dat ze weer terug is... Ben bang dat ik de hele dag m'n huis niet uit kom
auwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kut mijn buik is verbrand door de kruik
Ja vriend zag het daarstraks, allemaal rode plekjes op men buik. Waarom voel ik dat niet dat het verbrandquote:
aaargh das viieeeesss!!!quote:
misschien een combi daarvan???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men buik voelt raar aan maar weet niet of het kwam omdat ik buikpijn had/heb of dat het nu ook verbrand is.
Ja het nadeel dat ik dat niet voel dat het te warm is en ik nu met brandplekken zit en ik niet weet of ik er nou iets mee moet doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien een combi daarvan???
is wel vervelend dat tie te warm was
is wel lastig om nu er iets koels op te leggen??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja het nadeel dat ik dat niet voel dat het te warm is en ik nu met brandplekken zit en ik niet weet of ik er nou iets mee moet doen
hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |