Als een echte fokker ja !quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
en Cc blijft nog de hele nacht wakker
Maak daar maar We Will Rock You van gevolgd door Gullivers Travelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik ben nog steeds niet gaan slapen. Ik ga weer een nacht doorhalen ;D Ik gaat nu gullivers travels kijken
schone slaapster!quote:
mooi zoquote:
haha bedanktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi zo
je was hier ook welkom geweest hoor, voor als je nog een keer strandt
Tja, ik ga je toch niet op straat laten slapenquote:
haha dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik ga je toch niet op straat laten slapen
Maar, nu weer op naar huis, of heb je nog andere plannen vandaag?quote:
Oe, nog een meet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eerst nog even chillen met iemand en dan naar huis
Ah, die nachtbraker of niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar die heb ik al eens eerder gemeet
half sixpackquote:
Ja, ik heb het nooit geprobeerd, ben dat ook niet van maar toch... het zal wel leuk zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jabest leuk in je eentje hier schijnt het
ik vind het overdag al saai als er weinig mensen zijn, laat staan 's nachtsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
half sixpack
[..]
Ja, ik heb het nooit geprobeerd, ben dat ook niet van maar toch... het zal wel leuk zijn...
ja, inderdaad... maar ieder zijn ding toch...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het overdag al saai als er weinig mensen zijn, laat staan 's nachts
dat dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:00 schreef tripack het volgende:
man ik krijg nu al niet genoeg slaap, als ik zou gaan nachtbraken, dan , nja dan ben ik gewoon dood de volgende dag
tja ik moet mijn schoonheidsslaapje gehad hebben anders voel ik me niet tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, inderdaad... maar ieder zijn ding toch...
[..]
dat dus
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik moet mijn schoonheidsslaapje gehad hebben anders voel ik me niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |