Minstens.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Me dunkt, de evaluatie zal wel een heel topic duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder aanhalingsteken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Me dunkt, de evaluatie zal wel een heel topic duren.
Een geruststellende gedachte! Als Victor steer maar niet het raam uitgooit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al op onderzoek uit.
Doe de man een biertje dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al op onderzoek uit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als Victor steer maar niet het raam uitgooit.![]()
Nu?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef LieLie het volgende:
En uit eten trouwens! Met de afdeling.
Zwaar man, zo'n stage
Nee ze krijgen straks eerst gesponsorde koffiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze wel genoeg yakult mee genomen Boor?
Ik zou gewoon direct doorgaan als ik jou wasquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
Ja, belachelijk toch? En dan morgen weer gewoon om acht uur op kantoor
Kei-hard.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, belachelijk toch? En dan morgen weer gewoon om acht uur op kantoor
Ik zal je nieuwe collega Balkenende er op zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk zie morgen de pre- en post-evaluatie wel! Ik hoor graag alle conclusies en bevindingen. Vergeet vooral ook geen rapport op te stellen met de nodige aanbevelingen! En een actielijst met data en verantwoordelijken. En vervolgens een evaluatie of alle aanbevelingen ook daadwerkelijk worden opgevolgd.
Goed idee! Maar dat betekent dat het rapport pas per 1 mei komt of zo. Dat is misschien te laat voor Steer. Dat soort dingen moet DIRECT worden gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe collega Balkenende er op zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |